edwin
Well-known member
Worden er te weinig schapen geschoren of te veel geslacht?
Er liggen te veel schapen in het ziekenhuis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Worden er te weinig schapen geschoren of te veel geslacht?
Toen ik dinsdag in Duitsland was zag ik bij een aantal schappen in een Lidl dat ze zowel leeg waren als dat er een kaartje voor hing dat er "maar" maximaal 5 per huishouden gekocht mogen worden.
Vrijwel alle eieren en bloem waren weg.
De schappen met zonnebloemolie waren helemaal leeg
Echt wel, ik baalde zoals je vast voor kunt stellen dan ook ontzettend dat dat schap leeg wasEen leven zonder zonnebloemolie is vreselijk.
Wil niet lullig doen hoor maar ik gebruik regelmatig zonnebloem olie.Echt wel, ik baalde zoals je vast voor kunt stellen dan ook ontzettend dat dat schap leeg was
O was jij diegene die dat hele schap had leeg gekocht?Wil niet lullig doen hoor maar ik gebruik regelmatig zonnebloem olie.
Is een prachtig middel om mijn kippen mee te behandelen als ze kalkpoten hebben! Wat moet ik zonder?
en ook heel goed om de zitstok en omgeving mee in te smeren tegen bloedluis.Wil niet lullig doen hoor maar ik gebruik regelmatig zonnebloem olie.
Is een prachtig middel om mijn kippen mee te behandelen als ze kalkpoten hebben! Wat moet ik zonder?
Ja, en die bevat ook nog eens fyto-oestrogeen. Supergezond.Sinds er bijna geen zonnebloemolie te koop is gebruik ik sojaolie. Dat is toch ook wel goed?
Thanks 4 the tip.Ja, en die bevat ook nog eens fyto-oestrogeen. Supergezond.
En je krijgt er nog lekkere tieten van ook.
wel manboobs, zijn het dan heThanks 4 the tip.
Gek op lekkere tieten
Lsat dan maarwel manboobs, zijn het dan he