Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En ik begreep dat ze bezig waren om ook een baarmoeder/baarvader te transplanteren!!!Nou ik ben gewoon hartstikke blij voor je dat je jezelf eindelijk Edwina kan gaan noemen. Als je genoeg soja eet heb je geen verbouwing meer nodig
Zowel baarmoeder als baarvader klinkt discriminerend naar andere genders... Baargender? Baarding? Baarbapapa... Moet nog een goede naam voor verzonnen worden.En ik begreep dat ze bezig waren om ook een baarmoeder/baarvader te transplanteren!!!
Zin in
Voor de beelddenkers: Bill G...(mag criminelen niet volledig noemen )wel manboobs, zijn het dan he
Baarzak ?Zowel baarmoeder als baarvader klinkt discriminerend naar andere genders... Baargender? Baarding? Baarbapapa... Moet nog een goede naam voor verzonnen worden.
Dit word em!Baarzak ?
“De wereld is behoorlijk van slag vanwege de hoge tarweprijzen. De 'gewone vrouw en man' denken inmiddels dat 30% van de wereldproductie uit Oekraïne komt. Dat is volstrekt onjuist (het gaat om minder dan 4%), maar door de berichtgeving in de media heeft dat geluid zich inmiddels gevestigd en wordt het - bijvoorbeeld dit weekend in de Volkskrant - steeds weer bevestigd. Dat heeft kwalijke gevolgen, zegt OECD-directeur Marion Jansen”
''what's in a name''