The Clintons

Dat is simpelweg de zoveelste keer dat dit gebeurt. Hier in NL hebben we de pedofiel Joris Demmink, die onderdeel uitmaakt van een netwerk waar Dutroux destijds ook bij was betrokken. En dan is er bijv. nog het pedofielennetwerk waar de regeringen van Reagan en Bush bij betrokken waren:

http://www.whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/Franklin/FranklinCoverup/franklin.htm

Dit maakt onderdeel uit van hun satanische agenda. Het is te ziek voor woorden, maar het is goed dat dit nu naar buiten komt!

Mike

Het is een voorwaarde om aan de top te komen vrees ik. Over Demmink gesproken, ik heb al eens proberen te achterhalen waar die kerel nu uithangt maar ik kon niets vinden. Iemand een idee? Ik ben daar wel benieuwd naar. Vast ergens waar hij zijn hobby verder kan uitoefenen maar hij lijkt wel verdwenen.

Hij woonde altijd in Den Haag in dezelfde straat waar een vriendin van mij woont. Geen idee of hij daar nog woont. Kan haar wel eens vragen of ze hem nog wel eens ziet daar.

Mark

Ik citeer even een kennis uit America wat hij op zijn FB deelde:

"As I can now retire the hashtag #NeverHillary I have to say, my joy at the election loss of this criminal is so great that I don't mind the idea of Trump as President for the next 4 years. I'm sure my attitude will change if he reneges on his promise to drain the swamp, but for now I'm overjoyed that the self-entitled harpy has been told to sit down by the American people."

Wat te doen met de 125000 Newsweek bladen met killery's portret: http://clashdaily.com/2016/11/lmao-newsweek-recalls-125k-copies-madam-president-used/?utm_source=referral&utm_medium=facebook.com&utm_campaign=lasmpfb

Over de kleur paars die in de maand november van alle kanten gepusht wordt, ook door de Clintons:

Mike

Blij met filmpje over de kleur paars in november! Het si dus weer anticreatie-dood.

Kreeg prompt gister de vraag: waarom droegen de Clintons paars?

Kan deze nu volledig beantwoorden.

Misschien dat ik dan wel iets te achterdochtig ben, maar het eerste waar ik aan moest denken bij de kleur paars in combinatie met hillary is de raadselachtige dood van Prince. Je hoort in conspiracy kringen vaak verhalen over artiesten die "geofferd" zijn door de elite.Er zijn dit jaar zoveel grote artiesten overleden. Heb er een vreemd gevoel bij.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan