The Clintons

Hij heeft toch een grote meerderheid gehaald - hoe zouden ze dat dan voor elkaar willen krijgen dat deze uitkomst ineens veranderd. Ik denk dat het toch niet echt mogelijk zal zijn.

Dorothe

Inmiddels heeft 1 van de 3 staten inmiddels bekend gemaakt dat Trump de winnaar is, te weten Arizona. Blijven nog over Michigan en New Hampshire. Als deze ook Trump als winnaar aanwijzen, hebben we te maken met een landslide en zal het kiescollege zich onsterfelijk belachelijk maken als zij op 19 december een andere kandidaat tot winnaar verklaren dan Trump. Het zou ook de allereerste keer in de Amerikaanse geschiedenis zijn, maar alles is mogelijk momenteel!

Mike

Ik moet ook steeds denken aan dat diner waar Obama (en anderen) Trump helemaal met de grond klein maakt. Dit is wel de ultieme revanche als je het mij vraagt!

Mike, sorry - ik zit op het werk en kan dat niet openen. Het is me echter te spannend. Kun je misschien heel kort zeggen waar het over gaat - 1 zinnetje is genoeg.

Dorothe

Bedoel je het filmpje? Daarin legt Paul Joseph Watson uit dat een DEMOCRATISCHE uitslag niet verworpen of herzien kan worden vanwege een woedeuitbarsting van onvolwassen mensen over een uitkomst die hen niet bevalt. Een soortgelijke boodschap had hij destijds ook over de reactie van millennials over de uitslag van het Brexit-referendum. We hebben hier te maken met een generatie die gewend is hun zin te krijgen en niet geleerd heeft met tegenslagen om te gaan.

Mike

Dat Clinton de popular vote gewonnen zou hebben, blijkt nu ook niet te kloppen.

Cw1a5TDXgAAO1Um.jpg

Stop the steal website

Het liegen en bedriegen gaat gewoon door. Het zit in hun aard.

Mark

Dochter Chelsea wordt ondertussen klaargestoomd om congreslid te worden in New York. Van de Clintons zijn we dus voorlopig nog niet af.

http://nypost.com/2016/11/10/chelsea-clinton-being-groomed-to-run-for-congress/

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan