The Clintons

Soms heb ik nog steeds moeite om te geloven dat er zo iets bestaat als een NWO met pedofielennetwerk en al.

Gewoon omdat het zo ziek is. En soms wil ik nog steeds lekker veilig geloven dat t bull shit is.

Maar hoe meer ik me er in verdiep hoe aannemelijker het wordt. Soms ben ik wel eens jaloers op de mensen die t 8uurs jornaal kunnen kijken en dan denken ja zo zit het in de wereld.

Maar gezien dat de wereld anders inelkaar steekt dan de msm prisenteerdt, lees ik graag hier mee :).

Complotdenker

Het is inderdaad absurd, maar waar.

Ik blijf het ook ongelooflijk vinden. Maar helaas weten we beter. Jammer dat de msm zo sterk is en die mensen die dat geloven daar zo heilig van overtuigd zijn, dat ze je gewoon voor gek verslijten.

Dorothe

Hier meer over 'Purple Rain':

https://politicalvelcraft.org/2016/11/15/convicted-felon-george-soross-purple-rain-plots-continuing-war-against-the-will-of-the-u-s-people/

Mike

Idd Dorothe, wel lachen als er een keer wel wat zinnigs in de msm komt dan weten mensen het vaak ff niet meer?.

Complotdenker

P.s. Dat paars wat de Clintons droegen deed me denken aan de gewaden die ik in de katholieke kerk heb gezien. Zelfde tint volgensmij.

Paars:
In de katholieke kerk is paars de kleur van boetedoening en rouw.

In de Romeinse tijd was het dragen van paarse kleding voorbehouden aan de hogere standen. De paarse kleur werd gewonnen uit de purperslak, die hierdoor vrijwel uitgestorven is.

De kleur paars wordt ook wel gezien als een symbool voor passie, inventiviteit, inspiratie, originaliteit en spiritualiteit.

Ja, en zoals we hierboven hebben kunnen lezen, ook voor dood. Hangt samen met spiritualiteit en inderdaad 'geestelijken in de kerk'.

Op zich vind ik het ook wel een hele mooie edele kleur en heb hem zelf graag met zwart gedragen.

Ik wist natuurlijk niet van de negatieve betekenis. Ik denk echter dat als men er niet deze bedoeling mee uitdraagt, dat er niets mis is met de kleur paars op zich.

Dorothé

Vorige week was een uitzending van '60 minutes' boven water gekomen uit 1998 waarbij Soros geïnterviewd werd. Hier wordt weer duidelijk dat we met een psychopaat te maken hebben.

James Corbett zet de hoogtepunten van de uitzending op een rij.

Mark

CxiZhRVW8AEUBsU.jpg

Julian Assange staat op het punt om Hillary Clinton definitief te ontmaskeren. We zijn verwikkeld in een strijd van waarheid tegenover leugens en waarheid. Het heeft Andrew Breitbart al eerder het leven gekost en het is de elite er alles aan gelegen om te voorkomen dat de waarheid naar boven komt. Assange moet vrezen voor zijn leven!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan