The Clintons

Ja Mike, ik had o.a. op de website van Rivero gekeken wat betreft info over de dood van Vince Foster.
Hij heeft uitgebreid onderzoek gedaan, zag ik.

Mark

http://xandernieuws.punt.nl/content/2016/11/Fox-en-Washington-Times-berichten-over-massale-verkiezingsfraude-voor-Hillary

Dorothé

Het heeft hem bewogen om zijn Hollywood-carriere op te geven. Hij verzorgde special effects voor films en zag 1 enkele foto in de media van Foster toen hij 'zelfmoord' had gepleegd en dacht meteen dat dit wel heel slordig werk was, iets wat beneden zijn standaard was voor films. Hij praatte hierover met collegas en ineens krijg hij geen opdrachten meer voor films. Toen wist hij dat hij op een bepaald spoor zat en ging verder graven.

Tijdens de ambtsperiode van Bill Clinton kon hij zijn lol op: Waco, Mena, Oklahoma City en de Clinton Body Count. Daarna kwam Bush met 9/11 en alle andere complotten die volgden. En nu komt alles samen, het moet geweldig voor hem voelen om na al die jaren bevestiging te krijgen dat zijn aartsvijanden, de Clintons, voor geen meter deugen!

Mike

Dat wist ik niet van Rivero. Hij kan voorlopig nog z'n hart ophalen.

Hier een andere gezellige dame, Beyoncé, die een satanische geitenkop-ring draagt tijdens haar optreden voor de Clinton Campagne.

CwoPZNyVIAA_HTw.jpg

Ze verbergen het ook niet.

Mark

Worden jullie nou ook niet moedeloos van het feit dat ondanks alle verschrikkelijke dingen die inmiddels over Hillery en de Clinton's bekend is er nauwelijks een woord over gewisseld wordt in de msm en de gemiddelde Nederlander morgen of overmorgen een gat in de lucht springt, als satan het witte huis kan betreden? Ik dacht echt, tegen beter weten in, dat het deze keer ging gebeuren, Hillery wordt ontmaskerd als de satanische heks die ze is. Maar ik zie het nu somber in.

Ik hoop dat er net zoals bij het Oekraïne en Brexit referenda genoeg mensen wakker zijn geworden. Bij deze referenda werden de machtshebbers ook verrast ondanks dat er via de MSM vooral gepusht werd voor een uitslag die hen welgevallig was.

Alleen hebben we nu wel met de absolute elite te maken die geen middel zullen schuwen en hebben geschuwd om Hillary te laten winnen.

Mark

Ik moet ook regelmatig denken aan een post die ik een poos geleden las over een soort van helderziende vrouw (inmiddels overleden) die veel dingen had voorspeld die ook daadwerkelijk uitgekomen zijn. Ze voorspelde ook een vrouwelijke presidente die aan de macht zou komen na een donkere president en dat daarmee een derde wereldoorlog zou starten.

https://tallsay.com/page/4294970024/voorspelling-baba-vanga-2016-een-kernoorlog-of-chemische-oorlog-in-europa

Bedankt Muis, ben het aan het kijken. kan het nu al bijna niet meer aanzien ;)
Maar ik kijk het nog even aan. :)

Alleen hebben we nu wel met de absolute elite te maken die geen middel zullen schuwen en hebben geschuwd om Hillary te laten winnen.

Mark

Daarom, Killery kan het zich niet veroorloven te verliezen. En je weet wat een rat in het nauw doet.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan