The Clintons

Zojuist op de radio een 'theatergroep' een parodie horen doen over Trump-aanhangers, die als stompzinnige complotdenkers, geweldplegers en racisten werden neergezet. Tot groot vermaak van de presentators, echte 'journalisten'. Zowel op radio als TV wordt het als een soort vanzelfsprekendheid gezien dat Trump incompetent is en zijn aanhangers ook. Never mind dat we het hier hebben over letterlijk MILJOENEN doodgewone Amerikanen, die zich terecht zorgen maken over de staat van de natie en er terecht vanuit gaan dat establishment-politici als Clinton niet te vertrouwen zijn. In Nederland is het simpelweg ondenkbaar en ook onmbespreekbaar om voor Trump en tegen Clinton te zijn. Wat zullen zij allemaal nederig zijn als blijkt dat Trump gewonnen heeft, net als eerder dit jaar bij de Brexit!

Mike

Nederlandse media zijn schaamteloos partijdig voor Clinton

http://politiek.tpo.nl/column/nederlandse-media-schaamteloos-partijdig-clinton/

Mike

Ja Muis, die link had ik al gelegd ;-)
Maar ik vroeg me af of zo'n toename van resonantie positief of negatief kan worden uitgelegd.
Ik vind het wel wonderlijk dat zulke zaken blijkbaar zo'n invloed hebben op de resonantie van de aarde!

Hihi ik dacht al Medusa.

Maar ja positief of negatief zullen we zien aan de uitslag ;).

9

Ze promoot Hillary in new york

Jongens, ik kijk op de Duitse TV. Wat een hypocrieten zeg, maar Trump ligt voor. En ze weten allemaal niet hoe dat toch kan komen. Er kan nog van alles gebeuren, dus afwachten.....

Dorothé

Op dit moment is de overwinning van Trump uitgesproken als waarschijnlijk.

Toch nog even afwachten.
Wat spannend.

Dorothé

Even een vraagje tussendoor: Hoeveel presidentskandidaten zijn er bij de ze verkiezingen? ( Hé, niet stiekem opzoeken hè )

Voor zover ik weet zijn er nog Jill Stein van de Green Party en Gary Johnson van de Libertarische Partij. Dat zou dus vier kandidaten zijn, met Trump en Clinton erbij.

Mike

Heel vreemd: John Podesta stuurt zojuist de campagnemedewerkers in het Democratische hoofdkwartier naar huis! Gaat Hillary zich niet laten zien om een concessietoespraak te houden? Is ze ter plekke doodgegaan aan een hartaanval?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan