The Great Awakening

You feel the Unity growing. It's unmistakable.

Despite 24/7 propaganda desperately trying to convince us that we're divided and at odds, humanity has NEVER been more united. We see the Evil plaguing us more clearly than we ever have in our history, and rather than scattering like sheep, we're STANDING LIKE LIONS!!!

[They] fear us UNITED.

In these coming weeks and months, you're going to see and feel a spiritual assault like you never have, even those of you who have been fighting the longest. Efforts to break your spirit, to break this Unity, to return Humanity to the darkness.

THOSE EFFORTS WILL FAIL, just as they've failed to stop us at every point before now.

NOTHING can stop the Great Awakening of Humanity.

Guard your Minds, guard your Hearts. Stand for each other and with each other. Be a lighthouse for those still stumbling in the dark. Be a safe harbor for those on stormy seas.

FIGHT this evil, not with anger and hate, but with the brilliant light of the Creator bursting forth from within you!

SHINE in the darkness, SHINE for all humanity!!!



Mike
 
JUST IN: Telecommunications company C Spire has removed all advertising from the Olympics after they mocked Christianity in their opening ceremony.

C Spire is the sixth-largest wireless provider in the United States.

"We were shocked by the mockery of the Last Supper during the opening ceremonies of the Paris Olympics. C Spire will be pulling our advertising from the Olympics," the company announced on X.

Mississippi Governor Tate Reeves chimed in after the announcement.

"I am proud to see the private sector in Mississippi step up and put their foot down. God will not be mocked. C Spire drew a common-sense, appropriate line."



Mike
 
Ik heb de hele podcast bekeken en ik heb er gemengde gevoelens over. Wie is die Mike King en waarom ken ik hem niet als Q-volger van het eerste uur? Ik kan me voorstellen waarom je dit gepost hebt, Henk, want het merendeel van wat hij te zeggen heeft over Trump en Israel klopt 100%. Ook de 8 punten die hij noemt waarmee Israel een ijzeren grip had op de massa, de media en de politiek en hoe ze stuk voor stuk door Trump ontmanteld zijn is erg sterk.

Er zijn echter twee dingen die voor mij minder overtuigend overkomen en mij zelfs aan het twijfelen brengen over de intenties van deze Mike King:

1. Hij beweert dat Mike Pence gedurende Trumps eerste termijn is geexecuteerd en vervangen door een dubbelganger.

2. Aan het eind zegt hij dat Richard Gage, die oorspronkelijk onderdeel uitmaakte van een 911 disinfo-team onder leiding van Steven Jones met als doel om Judy Wood onderuit te halen, de link legt tussen Oct. 7 in Israel en 911 en dat beide dus Mossad inside jobs waren. Terwijl het de hoogmoed en incomptetentie is geweest van Israel waardoor ze zijn verrast - precies als daarna ook gebeurde bij de aanvallen van Iran, Hezbollah en Jemen.

Ik zal eens kijken of Jordan Sather iets over die Mike King te vertellen heeft. Sinds de eerste lockdown in maart 2020 zijn deze lui als paddestoelen uit de grond gegroeid en hebben zich binnengedrongen in de Q movement. In NL hadden we Janet Ossebaard, maar denk ook aan Charlie Ward, Simon.Parks, Derek Johnson, Phil Godlewski, Stew Peters e.a. Jordan Sather weet ze er altijd feilloos tussenuit te pikken.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Hier wat meer achtergrondinfo over Mike King:


Heeft samengewerkt met Discovery Channel en is te gast geweest bij Dr. Phil. Ik ruik onraad!

Mike
 
Zoals ik al verwachtte, hij heeft twee boeken geschreven, waarvan de oudste titel teruggaat naar 2022. Weer zo'n figuur die uit het niets komt en die onwaarheden vermengt met waarheden. De waarheden fungeren als 'sandwich', zodat zijn publiek de onwaarheden makkelijker kan consumeren. Be careful who you follow!

Mike
 
Hier wat meer achtergrondinfo over Mike King:


Heeft samengewerkt met Discovery Channel en is te gast geweest bij Dr. Phil. Ik ruik onraad!

Mike
Trouwens, is Dr Phil te vertrouwen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan