The Great Awakening

We are at the precipice.

Now is the time to use your talents and gifts and stand up for our Republic.

This is our Revolutionary War.

2024 is our 1776.

This is it.

There will be no second opportunity. 🇺🇸

Are you with me? Post an American flag if you’re with the USA 🇺🇸

Mike

Ook de kop van de slang komt voorbij.
Ook het Vaticaan gekaapt is door het satanisme in de vorm van Jezuïeten.
Huidige paus is een Jezuïet die zich normaal in het zwart kleden.
De huidige paus kleed zich vaak voor de gelegenheid wit.

Bekijk bijlage 36181

Bekijk bijlage 36183
En de lagen van de vrijmetselaars, waarbij ook een 34 tm 37 graad zijn.
Hier komen de Rothschilds niet in, omdat zij geen Jezuïeten zijn.
De geldadel staat in dienst van de zwarte adel.

Bekijk bijlage 36182

Welk bewijs heb je voor deze beweringen, Barry?

Mike
Vooralsnog geen (inzake hogere graden van vrijmetselarij).
Ben nog aan het onderzoeken hoe dit precies zit.
Ik vind het zeer aannemelijk klinken met de onderbouwing die Lucas Hollertt geeft.

Verder kan ik er (online) nog weinig over vinden, behalve enkele posts op X.

Who the fuck is Lucas Hollertt? Is dit weer zo'n gast die uit het niets komt met spectaculaire beweringen de afgelopen paar jaren? Be careful who you follow.

Mike

Who the fuck is Lucas Hollertt? Is dit weer zo'n gast die uit het niets komt met spectaculaire beweringen de afgelopen paar jaren? Be careful who you follow.

Mike
Onderzoeker en auteur Lucas Hollertt. Onder het pseudoniem B.Izar verwierf bekendheid met zijn boek "De macht van de onzichtbare bankiers," waarin hij zijn inzichten deelt over verborgen machtsstructuren binnen het financiële systeem. Ook schreef hij het boek Geld Adel & Zwarte Adel – De As van het Kwaad, over de geheime agenda van de ingewijde jezuïeten, vrijmetselaars en zionisten

Zie dat de URL van de podcast niet duidelijk werd weergegeven. Zie onderstaande.

Onderzoeker en auteur Lucas Hollertt. Onder het pseudoniem B.Izar verwierf bekendheid met zijn boek "De macht van de onzichtbare bankiers," waarin hij zijn inzichten deelt over verborgen machtsstructuren binnen het financiële systeem. Ook schreef hij het boek Geld Adel & Zwarte Adel – De As van het Kwaad, over de geheime agenda van de ingewijde jezuïeten, vrijmetselaars en zionisten
Dat zegt weinig over het waarheidsgehalte van de in het boek verstrekte informatie.
De schrijfster van Harry Potter boeken verwierf ook bekendheid.

/STRONG MESSAGE FOLLOWS

There’s a vital and key difference between their telling their shrinking audience the same old lies…

…and telling that shrinking audience new, brain-jarring, absurd, farcical-level bullshit at a level that literally FORCES many of the sleeping into waking up.

Quit telling me “They’ll just lie and say Kamala did an AWESOME JOB with that DNC speech!”

Quit pretending you can’t understand me or the point I’ve been making for some time now.

OF COURSE THEY’LL LIE ABOUT IT. WHO THE **FUCK** DOESN’T KNOW THAT?

You think my point I’ve been proving is that they won’t lie and claim the Harris/Walz campaign is doing a fantastic job while Trump’s campaign is self-destructing and he’s massively unpopular?

Are you just PLAYING dumb? Or are you really that dumb?

It’s not that they’re still lying…they are.

Get it right.

It’s that the LEVEL OF THEIR LIES have crossed the Rubicon into a new, never-seen-before territory where they are so fucking absurd even their most devoted brainwashed sheep are now struggling to remain asleep.

IT’S GETTING REALLY HARD OUT THERE FOR ILLUSION-CASTING FAKE NEWS PROPAGANDISTS, MAN!

I almost feel sorry for these Fake News hacks, reading their talking points, swallowing hard, and then having to go out there and take another bite of the shit sandwich as they babble the most insane and stupid stuff imaginable to an an audience they know is now mostly rejecting the new programming.

Actually I was being sarcastic when I said I almost feel sorry for these professional propagandists.

I don’t feel sorry for them at all.

I’m fully enjoying watching them frantically and pathetically trying to cast new illusions to bewitch the public…and seeing their rising PANIC as they realize to their mounting horror that their formerly considerable illusion-casting powers are failing them.

STOP TELLING ME THEIR MATRIX ISN’T BROKEN.

You can lie to yourself all you want to.

What you can’t do is lie to me about this.

WE ARE THE NEWS NOW.

WE BROKE THEIR MATRIX.

We are not helpless.

We are not paralyzed.

We are advancing on the enemy and seizing ground from them.

Join us or GTFO.

/end strong message

Mike

Dat zegt weinig over het waarheidsgehalte van de in het boek verstrekte informatie.
De schrijfster van Harry Potter boeken verwierf ook bekendheid.
Ik vond de onderbouwing van Lucas Hollertt goed genoeg om te overwegen zijn verhaal te geloven. Er waren heel veel aanknopingspunten over andere zaken die hier en bij andere media voorbij komen.
Maar ok, het zou in theorie nog steeds onwaar kunnen zijn. Daarvoor nodig ik je uit om de podcast zelf terug te kijken.

Forum statistieken

Onderwerpen
Leden
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan