The Great Awakening

Instagram account van Trump zou ook zijn verwijderd maar die is er gewoon nog hoor. En las dat Parler ook verwijderd zal worden, dat sommigen mensen deze niet eens kunnen vinden om te downloaden? Vage shit joh.
Binnenkort kunnen we elkaar misschien dan helemaal niet meer treffen online? Zou wel balen zijn hoor. Als ze dit forum maar niet opdoeken.

T24pw13ufbyikoz1q6ke8psxfc32rr1cy.jpg

Zou de verwachte tweet van Trump nog van het twitter account the White House kunnen komen? Deze is nog wel in de lucht. In elk geval, de media laat nu wel hun ware gezicht zien. Ze zouden volgens hun eigen zeggen niks meer te vrezen hoeven hebben van Trump deze laatste dagen. Tenzij ze zelf iets te verbergen hebben. En ze hebben veel te verbergen.

Instagram account van Trump zou ook zijn verwijderd maar die is er gewoon nog hoor. En las dat Parler ook verwijderd zal worden, dat sommigen mensen deze niet eens kunnen vinden om te downloaden? Vage shit joh.
Binnenkort kunnen we elkaar misschien dan helemaal niet meer treffen online? Zou wel balen zijn hoor. Als ze dit forum maar niet opdoeken.

Zij FB account is nog steeds in de lucht. Wel merkte ik vanmorgen dat ineens de vind ik leuk knop van zijn pagina bij mij het niet meer deed. Parler is nog wel in de lucht. Maar de app store dreigt de app uit de app store te halen. Dan kan men natuurlijk altijd nog direct via de website op parler. Of ze moeten die ook uit de lucht halen. wat een ongelooflijke waanzin is dit alles. telegram is nog de enige zuivere bron zonder censuur.

Ik kom parler niet meer in. Verder stuurde GAB mij net dit bericht:

Over the past several weeks I have been openly warning the Gab community to be on the lookout for fedposters and threats or encouragement of violence on Gab. This PSYOP campaign started back in early December with newly created accounts popping up out of nowhere and making threats of violence. We have zero tolerance for this behavior and it is absolutely not free speech.

This has always been our policy. We have thousands of volunteers, customers, and longtime community members who helped us stomp out this PSYOP campaign over the past several weeks and expose it. After this week, it's clear why this PSYOP was started: to take down alt-tech platforms and frame them for the January 6th protests that ended with the police killing an unarmed woman.

Almost instantly after police allowed protestors into the Capitol the New York Times started a baseless narrative that this protest was organized on alt-tech sites, and in particular on Gab, without offering any proof, screenshots, usernames, or evidence to back these baseless claims. I've recorded a video highlighting how this all played out. I hope you'll take some time to watch it to learn how the CIA Mockingbird Media complex operates. The way we fight back is with truth and by speaking truth to their power, which is quickly fading.

God bless you and God bless America

Andrew Torba
CEO, Gab.com
Jesus is King

Het lukt mij ook niet op Parler. wanneer ik sommige personen aanklik om te volgen komt de melding dat dit niet kan. Ook reageren schijnt niet te lukken. Wie weet overbelast. Of toch censuur.

Gab lijkt nog de beste optie?

Tkmpqbpfbxvczt4pfj9o3sd4bswicoccc.jpg
Twwj5gfcwg7deu3nb8qaz5l0915c8rx5p.jpg
Tqia863tomasslkpz3nut5ownsg5mg5e6.jpg

Het lukt mij ook niet op Parler. wanneer ik sommige personen aanklik om te volgen komt de melding dat dit niet kan. Ook reageren schijnt niet te lukken. Wie weet overbelast. Of toch censuur.

Gab lijkt nog de beste optie?

Tcfjovy4vv4a2lho6vqwqcxiktj5xnp1t.jpg
Tzjdjxiuu0urnw0yhulp18e7w5mlosqz6.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug