The Great Awakening

Het lukt mij ook niet op Parler. wanneer ik sommige personen aanklik om te volgen komt de melding dat dit niet kan. Ook reageren schijnt niet te lukken. Wie weet overbelast. Of toch censuur.

Ik heb ook vandaag een account aangemaakt, en ik heb soms ook last hiervan. Als je paar seconden wacht dan pakt ie het wel, maar het lijkt alsof het systeem niet soepel loopt...

Tua5clotl8fv56540ry1pkrgvruw9ifzr.jpg

Mike

CodeMonkeyZ heeft een tijdje geleden ook al gezegd op zijn Twitter dat Parler niet te vertrouwen is.

Ja, dit bericht gaat al langer rond. Het is ook wel vreemd dat je perse een telefoonnummer in moet vullen. Maar goed, vooralsnog moeten we het doen met de opties die er zijn.

Ik heb ook vandaag een account aangemaakt, en ik heb soms ook last hiervan. Als je paar seconden wacht dan pakt ie het wel, maar het lijkt alsof het systeem niet soepel loopt…

Hier lukt het helaas nog steeds niet. Wie weet overbelast ofzo.

Denk je niet dat ze noodgenerators hebben in het Witte Huis? Natuurlijk zijn ze niet afhankelijk van het gewone stroomnetwerk!

Nee natuurlijk niet. momenteel mag er niets fout gaan.

Ben benieuwd wat er via media gecommuniceerd gaat worden hierover.

Wat denk je van geen communicatie of leugens van de media? Van de media hoeven we immers niks anders dan leugens te verwachten.

EBS volgende week vrijdag? Kijk op de iPhone!

Nou, ben benieuwd. Ik kan niet wachten tot het zover is. Sommigen verwachten het dit weekend al. Zorg wel dat je noodmeldingen aan hebt staan op de telefoon.

Mike, als ze viruswaarheid aan kunnen vallen, dan kunnen ze jou forum ook plat gooien toch? Of denk je dat het zo een vaart niet zal lopen?

Alles kan, maar na de hack van 2013 ben ik overgegaan op de extra beveiligde omgeving van mijn provider en zij hebben tot op heden elke vijandige aanval weten af te slaan voor alle websites die zij hosten. We zullen zien.

Mike

Zorg wel dat je noodmeldingen aan hebt staan op de telefoon.
Ik heb geen smartphone, maar zoals ik vernomen heb, gaat het ook gewoon op de TV komen, zelfs als je hem uit hebt staan.

Weet iemand of dit klopt?

Dorothé

Ik vraag me ten zeerste af of wij die melding wel gaan krijgen op de smartphone of waar dan ook. Volgens mij alleen de Amerikanen.

Mike

Ik heb geen idee of dat klopt Dorothe. Moeilijk voor te stellen dat de tv vanzelf aan gaat.
Wie weet via de radio. Op Wikipedia valt te lezen dat er eerst gecommuniceerd moet worden met radio en tv stations. Of dit waar is weet ik ook niet. Ik heb werkelijk geen idee hoe of dat werkt en kan je hier dus niet over informeren.

Ik vraag me ten zeerste af of wij die melding wel gaan krijgen op de smartphone of waar dan ook. Volgens mij alleen de Amerikanen.

Oh, oke. Ik dacht altijd begrepen te hebben dat het de bedoeling was dit wereldwijd zou gaan gebeuren. In dat geval zullen we het dus idd allemaal af moeten wachten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan