The Great Awakening

Tvah3pw6yrum0q5wbf9ftkp1895i3bm9x.jpg

Mike

Ik weet dat er mensen zijn die Jordan Sather niet zo zien zitten. Toch vind ik dit een bijzonder goede video die mijn onderbuikgevoelens omtrent Charlie Ward, Simon Parkes en Robert D. Steele bevestigt.

Unpopular Opinions On The Pope Being Arrested & Trump Invoking The Insurrection Act

https://rumble.com/embed/va0xbl/?pub=4

This is an incredibly exciting time to be a tech entrepreneur. More than half of our country (& world) is looking for an alternative to Apple and Google
Elon Musk could overtake them both virtually overnight if he announced an E-phone with its own operating service. Elon Musk the future is yours if you want to do it. Tech creators are now being told they have to censor millions and millions of people including a sitting President if they want to exist in the Apple and Google store.
We hate both of these companies.
Give us an alternative.
Candace Owens

SidneyPowell1

Ik weet dat er mensen zijn die Jordan Sather niet zo zien zitten. Toch vind ik dit een bijzonder goede video die mijn onderbuikgevoelens omtrent Charlie Ward, Simon Parkes en Robert D. Steele bevestigt.

Wat zegt jou gevoel daar dan over Medusa?
Ik ben het met deze Jordan eens voor wat betreft de tweets van Lin Wood. De tweets zijn erg vreemd. De vraag blijft of hij dit als waarheid heeft willen verspreiden of om een andere reden. Iemand een vermoeden?
Of het is het een valse account geweest en zijn we allemaal de verkeerd account van Lin aan het volgen geweest? Persoonlijk begint mijn geloofwaardigheid behoorlijk naar het 0 punt te dalen.

Ik ben het ook met hem eens hoor. Wim visscher en Peter Bierhof hebben het er ook steeds over dat ze uit zeer betrouwbare bron hebben vernomen blabla
Hoezo zou ik dat zomaar aannemen? Ik heb zeer zeker ook vraagteken bij Charlie Ward. Erg lastig momenteel om de juiste info te vinden. Ook op andere kanalen zijn er zoveel dwaalsporen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan