The Great Awakening

Nou Sampjes, zo dadelijk komt er een speech van Trump. De meest betrouwbare bron waarvan we benieuwd zijn wat hij te zeggen heeft. Hier nog een keer de link naar de speech. Over de vlag die halfstok hangt. Iedereen bedenkt ze eigen verhaal. Dat zou zijn omdat Trump dan iedereen gaat arresteren. In werkelijkheid is het vanwege die politieman die overleden is.

&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0Rb3S90mW1j_0kVcl0F0S5wcD3KVV3ed_NNKqyuj0wG2hqGP3wUwjlnK0

@Binc, klopt het dat de speech pas over 2 uurtjes begint? Ja direct van Trump is voor mij nu eerlijk gezegd de enige betrouwbare bron, verder laat ik het ook los. Afgelopen week kwam er zoveel info ineens van alle kanten dat ik een ‘pauzeknop’ had ingelast en dat raadt ik iedereen aan!

Dat heb ik idd ook in beeld staan. Heb de pagina nog even ververst en er staat 21:15 uur. Ja, heel veel info. Ben zelf ook in sommige dingen getrapt hoor. Pauze is soms nodig. Heb jij niet dat als je pauze hebt je alsnog GEEN pauze hebt? Tip, bij echte pauze moet je echt alles uitschakelen. telefoon, niet kijken op social media etc. En dan...? Ben je niet zichtbaar en je tel niet uit dan weet men je te vinden met de vraag of er nog nieuws is. Ik ben dan ook benieuwd wat Trump te zeggen heeft straks. Wie weet krijgen we veel meer duidelijkheid. Ik hoop het maar durf het haast niet meer te geloven na alles wat er deze week gebeurd. Dus ik laat me maar verassen.

De video die hierboven is gedeeld is live maar nog niet met Trump. Deze video komt over een uurtje live.
&feature=emb_title

Klopt Binc! Heel herkenbaar, ik heb bijv zo een broer die mij altijd wel weet te vinden om het nieuws te brengen en mij dan gaat zitten stalken. Nee een echte volledige pauze kan bijna niet, wat ik meer bedoel is dat ik zelf even niet op al die kanalen kijk. Ik ga dan even de natuur is, naar de boer, in huis rommelen etc en nu met thuisonderwijs heb ik daar ook mijn handen vol aan! Waar ik ALTIJD tijd voor vrij maak is dotcom radio, dit forum en de site van Henk!
En ja ik sta er ook met een afwachtende houding in hoor.

Om 19.00 zette ik de TV aan programma Margriet v/d Linden en hadden ze het over de gebeurtenissen in het Capitol. Alles de schuld van Trump want die had de menigte gestuurd. Klonk zeer dreigend en vanavond zou Trump spreken en weer de mensen naar het Capitol sturen.

Een ding is zeker, als "schapen"  alles geloven dan is het logisch dat ze anti-trump zijn. Erger dan Trump kun je niet hebben. Ik ben bang dat alle bewijzen die er komen de grond worden ingeboord.

Tenslotte geloven alle "schapen"ook dat een Vaccin het enige is tegen een virus. Al jarenlang.

Bij de video voor vanavond staat 12 januari. Lopen ze zoveel voor op ons qua  tijd?

Alpha, bedankt voor de link. In jou kink staat nu dat de speech pas over 23 uur begint...Ik denk dat we weer in de maling worden genomen.

Blijkbaar. Ongeveer op hetzelfde moment verscheen overal op Twitter "Donald J. Trump's term ended on 2021-01-11 19:39:11." https://www.state.gov/biographies/donald-j-trump/

Ja nou weet je, eerder op de avond vond ik het al vreemd dat er niks op de site van het Witte Huis stond aan live stream. Toen had ik me twijfels al. Hopen doen we allemaal. Maar nu zijn wij degenen die nep nieuws verspreiden en de schaapjes dus mooi gelijk hebben. Hoe kan men dan nog verwachten dat men gelooft dat Q echt is? Zelfs ik geloof het niet meer. Dat zijn termijn vandaag, wie gelooft dat? Waar komt al die nonsens vandaan?

Ik vertrouw deze site niet meer, maar desondanks

https://t.me/SidneyPowell1/1058

U.S. State Department mistakenly reports Trump's term ended - BNO News
The U.S. State Department’s website on Monday showed that President Donald Trump’s term had ended, sparking speculation

Dorothé

Uitzending is gewoonweg verzet.

Dan bericht dat hij afgetreden is, is fake,

Dus, waarom niet meer geloven?

Dorothé

Ik denk dat Trump vanaf afgelopen zaterdag 10 dagen stil is. 10 days of darkness. De rest is fake news.

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan