The Great Awakening

Omdat veel mensen ongeduldig zijn en de bronnen niet checken. Het valt me ook op hoe vaak satirische site als conservative beaver wordt geciteerd. Kom op, de naam van de site zegt het al.

Ja Joost, dat is een feit dat mensen ongeduldig zijn. Maar is niet het enige. Aangenomen dat nu the 10 days of darkness zijn zoals Dorothe zegt, hoe vaak hebben we dit al niet gehoord? Evenals dat de stroom uit zou gaan vallen. Al die voorspellingen, je deelt het, anderen delen het weer en ondertussen blijkt het telkens niet te kloppen. Mijn punt is dat juist meer mensen afhaken met voorspellingen en elke keer uitspraken dan dat ze erin mee gaan. Totdat het punt wellicht echt daar is gekomen men het gewoon niet meer gelooft. Afgezien van de fake news media die steeds een vinger in de pap heeft. Het beste is volgens mij maar afwachten, die voorspellingen en termen niet meer delen en pauze nemen.

Het zou kunnen. Zoals gezegd, het beste is wat mij betreft afwachten en zo min mogelijk nieuws verspreiden. Wie weet is morgen die uitzending maar dat is dan ook niet logisch wan t de 10 dagen darkness zijn morgen ook nog niet voorbij.

Misschien is dat wel een reden dat Jensen hier niet aan mee doet.

Hij wil niets verkeerd zeggen en houdt het een beetje wazig.

Ondanks de kritiek op Jensen vind ik je analyse over Jensen een zeer verstandige keuze van hem.

Veel mensen doen panisch, dat is het probleem. Het is een egoprobleem. Rustig afwachten, rustig bronnen onderzoeken, rustig delen. Take it easy.

Joost

Ja, binnen de mensen die in Q geloven zijn zeker mensen die panisch doen en zichzelf ook laten misleiden door fake news. Maar als we het over slapende schapen hebben vind ik het allerminst panisch als ze wel interesse hebben en er dan tig keer iets geroepen word wat niet uit komt. Dit hebben we hier op het forum ook gedaan en het is gewoon niet meer geloofwaardig. Tuurlijk zijn er dingen die wel klopte. Maar alles zou bv uitgevochten worden via het hooggerechtshof. Dit blijkt dan weer anders te lopen. En wij Q gelovers zijn dan de panische mensen. Dus omgedraaide rollen.
Maar goed, zoals jij zegt is het een prima plan om voorlopig af te wachten wat er gaat gebeuren. Wie weet gewoon distantiëren van alles.

Binc, oh met het delen van al dat Q news en voorspellingen ben ik allang mee gestopt! Heb ik 2x gedaan. Toen in het voorjaar werd er al over 10 days darkness gesproken. In april/mei zou er ook van alles gebeuren en kwam niet uit. Heb bakken shit over mij heen gehad.

Ik heb zoiets van jullie zien het vanzelf wel als er iets gebeurt. Ik ben blij met die keuze want je ziet nu hoeveel dwaalsporen er zijn. Anders was ik allang gefileerd!

De TV (4) zegt aanwijzingen te hebben voor een gewapende opstand de 20e .

Kijk dat is nu opruien. Ze zeggen immers niet hoe ze aan die info komen.

Sampjes, jij deelt toch de artikelen van Henk en Dotcom? Daar komt ook Q nieuws in voor.

Nu alle accounts van Twitter af zijn zijn er idd dwaalsporen. Er word al langer over 10 days of darknes gesproken. Volgens mij is daar ook over geschreven en gesproken in Dotcom.
Op twitter ging het rond en FB al helemaal. Maar idd, het maakt niet uit wat je deelt want als het niet uit komt dan ben je een complotdenker. Ik ga ze ook niet overtuigen.
Op zich geen bakken shit over me heen. Maar merk dat er mensen zijn die het leuk vinden om Trump belachelijk te maken. Het raakt me alleen als er weer eens iemand is die het nodig vind om bv Trump af te zeiken. Anderen beginnen bv weer over Corona en het geloof dat het voor hun waar is. Merk jij niet dat als je hierover met een andere visie komt mensen zeggen, het zal allemaal wel en ga het er niet over hebben want dan krijgen we ruzie. Zeg jij, oke prima, goed plan. En dat ze dan toch zelf weer over beginnen.

Maar goed, niks meer delen, ik weet niet hoor. Welke artikelen zou je dan nog wel delen?

In de periode dat ik geen enkel nieuws volgde, zowel de huidige media niet als ook Q niet, voelde ik alle rust en vertrouwen dat het goed komt en Trump zijn overwinning het wel in zijn zak heeft. Zodra je dan wel weer nieuws van beide kanten mee krijgt en wat er gebeurt zakt duidelijk de moed me in de schoenen. Dus zoals Joost zegt, geduldig afwachten en wie weet alle kanalen voor mij op zwart.

e TV (4) zegt aanwijzingen te hebben voor een gewapende opstand de 20e .

Kijk dat is nu opruien. Ze zeggen immers niet hoe ze aan die info komen.

Ja, dat is om Trump vooral in een negatief daglicht te houden.

Dave verwijst naar 1 van de eerste QPosts en zegt hierin dat we Trump niet op tv hoeven te verwachten met onthullingen. Optics are important! Als in alle kranten staat dat Trump slecht is en een oorlog wil afdwingen, zullen die mensen hem dan geloven als hij het Q verhaal of iets dergelijks vertelt? No way! Het leger zelf zal met onthullingen en arrestaties en militaire tribunalen komen. Hold the line!

gdba6vsigcdli2jz2l92v7n4i6m81lwj.jpg

Merk jij niet dat als je hierover met een andere visie komt mensen zeggen, het zal allemaal wel en ga het er niet over hebben want dan krijgen we ruzie. Zeg jij, oke prima, goed plan. En dat ze dan toch zelf weer over beginnen.

Haha jaaa heel herkenbaar! En zeer vermoeiend deze mensen. Eerst lukte het ze dan ook om mij opgefokt te krijgen maar die tijd is voorbij. Ik zeg altijd joh denk lekker wat jij wil denken, en weer terug naar de orde vd dag joe!ik leg het echt naast me neer. Sommigen mensen zijn niet te redden en daar steek ik geen energie meer in.

Ja Henk zijn artikelen deel ik eerlijk gezegd alleen nog met volk waarvan ik weet dat ze dit wel kunnen waarderen of volk wat openminded is. Ik heb bijv in mijn lijsten ook nogal wat volgers van Martin vrijland nou daar hoef ik niet met een gedachtenvoer artikel aan te komen. Die boren ze dan de grond in! Al doende leert men.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan