Ook ik gooide bijna de handdoek in de ring, ook ik zat met een biertje en een zakje chips (beter dan popcorn) te wachten op Het Moment! Maar Dave had gelijk en Q ook, hoe ziet het eruit als Trump op Nationale tv komt vertellen over een DeepState? Ik heb het al eerder gepost (niet vanuit ego overigens) dat ik het raar zou vinden als Trump én de Militairen uit de doeken zou gaan doen hoe het spel in elkaar zit, net zoals Dave ons vertelde. Maar hoe het dán zou gaan wist ik niet en dus wachtte ik net als de meesten van ons op EBS en Blackouts. Het lastige van Q is dat het lijkt alsof de datum met arrestaties en onthullingen vooruit wordt geschoven alsof je achter een wortel aanloopt aan een touwtje. Maar dat is niet zo, de datum wordt niet verschoven maar we weten de datum niet want als wij het weten..... Precies!
Dus ik heb de laatste 2 podcasts van Dave gezien en geloof nog steeds dat er een plan is. Ik houd de lijn nog vast met jullie voor de komende 4 weken, minimaal. I am in! Er zijn ook heel veel goede mensen op deze wereld en niemand wil dit écht en hoe meer de maatregelen worden aangescherpt des te meer mensen iets beginnen te vermoeden, niet dat ze wakker worden maar ze beginnen het vermoeden te krijgen dat er iets niet klopt. Zeker als straks dat enge virus weg is in de USA. En als je eenmaal dat gevoel hebt ga je nooit meer terug. Have faith in Humanity