The Great Awakening

Nu ze zich veilig en onoverwinnelijk wanen komt alles in sneltreintempo uit:

https://thedcpatriot.com/one-hour-after-biden-is-sworn-in-arizona-senate-president-releases-evidence-of-voter-fraud/

These people are stupid.

Mike

Trump tegenover de Democraten m.b.t. de troepen:
Twio1uahliikgsr9o6uwf2jdpzea6btka.jpg

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2021/01/party-stole-military-votes-michigan-georgia-now-forcing-military-men-women-sleep-floor-parking-garage/

Mike

De aanval op Q-volgers is ingezet!

https://www.thedailybeast.com/dems-new-bill-aims-to-bar-qanon-followers-from-security-clearances

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2021/01/president-trump-gives-permission-us-troops-stay-trump-hotel-washington-dc/

Mike

Ja Mike, ik doel ook op de sleeping massa. De anderen, zoals de Q-volgers, weten beter. Het gaat goed komen, maar vergt nog een langere adem.

Ik zal hem opbrengen. Ik kan de ogen niet meer sluiten en zal voor de waarheid blijven opkomen. Zal nooit met de leugen kunnen meegaan. Ze kunnen alles afpakken, maar mijn brein blijft vrij.

De schaapjes zul je altijd blijven houden. Is het niet omdat ze zo gehersenspoeld zijn dan wel vanwege het feit dat ze de waarheid niet willen zien. Dat is deels ook acceptatie. Zolang wij maar het tegendeel laten zien.

Weet je nog dat ik hier gewezen had op al die cursussen toen jij er even doorheen zat? Persoonlijk heb ik mezelf opgegeven voor meerdere cursussen. Achteraf gezien teveel want het is nog best pittig. Maar je zit dan online met elkaar thuis achter de pc. Dat vind ik dan wat minder maar goed, voor die cursussen moet je presentaties maken. Ze zijn werkelijk allemaal zo gehersenspoeld dat mijn presentaties in het verkeerde keelgat schieten maar ze ook met stomheid geslagen zijn. Sommigen vonden het zeer interessant. Ik denk dat niemand hoeft te raden waar ik de info van mijn presentaties vandaan heb gehaald.

1 presentatie moest in alleen beelden. Heb ik het hele covid verhaal met animatie virussen plaatjes weergegeven in combi met de show van de Olympische Spelen. Uiteraard kwam er een hoop gewauwel over dat we rekening met elkaar moeten houden etc. Allemaal verworpen.

Weer in een andere groep, hoe het met de verkiezingen werkelijk is gegaan. Of ze dit laatste na eerder deze week nog zullen geloven weet ik niet.

Maar reken maar dat ik nu best een grote groep een ander beeld heb laten zien. Weer een aantal die wakker zijn en nog 7 cursussen te gaan.

Mike, ik ben benieuwd naar je update! Ben totaal niet bij en het is niet bij te houden. Ik hoop dat je bevindingen zijn dat alles snel op tafel komt!

Oh oké. Ik ben benieuwd! En wie weet wat er later nog aan extra info naar buiten komt wat er dan bij zou kunnen in de update! Het lijkt wel een bom die gebarsten is aan info wat er vandaag allemaal geplaatst is. Ik wacht geduldig af. Bedankt alvast!

Ik lees dat Trump de militairen onderdak heeft gegeven in zijn hotel.
Wie weet was dit alles wat nu gebeurd nog nodig om de wereld te laten zien met wat voor lui we te maken hebben, en wat voor een persoon Biden is. Die zou niet eens de bijbel aan mogen raken met zijn met zijn duivelse plannen!

Binc,

Super wat je aan het doen bent. Geweldig.

By the way, ik ben ook even niet op de laatste stand.

Maar dat zal wel weer bijkomen.

Dorothé

Nou, dat dacht ik ook. Vooral omdat de overheid en dus de vijand betaalt door middel van subsidie. Dus degenen die wakker worden, of in elk geval aan het denken gezet zijn op kosten van de overheid, vind ik echt geniaal.

Ja, we wachten op de update en dan zien we verder. Het nieuws gaat wel echt snel nu. En las ook dr restaurants in New York weer open mogen. Biden aan het roer en COVID is over ineens? Leuke toevalligheid. Pas nu lijkt het erop dat ze hun eigen ondergang aan het graven zijn door middel van dat ze zelf hun eigen leugen laten zien.

Yep.

Wie het laatst lacht....

Oftewel al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel -  Al is Biden nog zo snel, Trump achterhaalt hem wel :-)

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan