The Great Awakening

Dat zou dan een verklaring kunnen zijn idd. Naar welke q post refereer je?

Ik zie nu dat je naar meerdere Q Posts verwijst. Ik dacht dat je het specifiek over 1 post had. Gezien het feit hoeveel partij leden haar toch nog blijven steunen denk ik dat Je daarin een punt hebt. Thanks!

Dat verhaal van daarboven van
Ivan E. Raiklin zou mooi zijn als het waar is. Helaas geloof ik het niet zo.

Geloof het maar wel. Dave van X22 bevestigt het. Deze impeachment is volkomen ongrondwettelijk en zou alleen daarom al van tafel geveegd moeten worden. Zoals Dave echter aangeeft komt dit Trump en zijn team alleen maar goed van pas. Hij heeft dan ook geen 'constitutional lawyers' aangetrokken voor deze impeachment maar 'criminal lawyers'. Trump wil niet zozeer de ongrondwettelijkheid van dit showproces benadrukken als wel de criminaliteit verbonden aan de frauduleuze verkiezingen van 2 november 2020. How do you introduce evidence legally? Terwijl het oog van de wereld gericht is op de 'val' van Trump zal hij op miraculeuze wijze het speelveld omdraaien en staat ineens de Deep State terecht. Op 19 februari (precies 30 dagen na de inauguratie - done in 30) zal het Hooggerechtshof de door Sidney Powell en Lin Wood aangespannen zaken tegen de frauduleuze verkiezingsuitslag aanhoren. Naar verwachting wordt dit de genadeslag en wordt de verkiezing ongedaan gemaakt en blijft Trump aan als de 45e president voor zijn tweede termijn.

Mike

Alles wat Biden nu doet is ongrondwettelijk. En dat weten ze heus wel. ?

https://herstelderepubliek.wordpress.com/2021/02/06/militaire-coup-myanmar-eerste-in-een-lange-rij/#more-69802

De machtsovername die gaande is door communistische buitenlandse elementen via de vervalste verkiezingen in november.”
Tot nu toe kon ik het nog redelijk begrijpen maar nu ben ik het spoor bijster.

Geloof het maar wel. Dave van X22 bevestigt het. Deze impeachment is volkomen ongrondwettelijk en zou alleen daarom al van tafel geveegd moeten worden. Zoals Dave echter aangeeft komt dit Trump en zijn team alleen maar goed van pas. Hij heeft dan ook geen ‘constitutional lawyers’ aangetrokken voor deze impeachment maar ‘criminal lawyers’. Trump wil niet zozeer de ongrondwettelijkheid van dit showproces benadrukken als wel de criminaliteit verbonden aan de frauduleuze verkiezingen van 2 november 2020. How do you introduce evidence legally? Terwijl het oog van de wereld gericht is op de ‘val’ van Trump zal hij op miraculeuze wijze het speelveld omdraaien en staat ineens de Deep State terecht. Op 19 februari (precies 30 dagen na de inauguratie – done in 30) zal het Hooggerechtshof de door Sidney Powell en Lin Wood aangespannen zaken tegen de frauduleuze verkiezingsuitslag aanhoren. Naar verwachting wordt dit de genadeslag en wordt de verkiezing ongedaan gemaakt en blijft Trump aan als de 45e president voor zijn tweede termijn.

Ik weet dat Dave een betrouwbare bron is. Het is jammer dat hij niet op YouTube te volgen is want dan is het te ondertitelen. Vanmorgen vind ik er nergens anders info over. Vandaar de twijfel. Als er meer info over beschikbaar is dan is het te onderzoeken. Wie weet heeeft Dave dat al gedaan maar heb de aflevering niet gezien. Mijn punt was dat als zijn verhaal klopt waarom er dan niet meer info over is en het voor mij niet inzichtelijk is waar de info vandaan komt, dus de bron. Dat Trump idd de ongrondwettelijkheud wil benadrukken dat klinkt zeker logisch. Hij heeft alles gedaan wat niet matcht met de agenda van Biden. Toch wacht ik nog met het verspreiden van deze info.
Ik wil niet achteraf het gevoel meer krijgen dat ik mensen desinformatie geef. Wij weten hier op het forum dan wel meer van de agenda maar niet iedereen. Zelfs voor mezelf voelen sommige dingen soms als disinfo. Dus vandaar nog even laten voor wat het is. Wie weet komt er snel meer info over.

Ja, heb hem intussen ook gezien.

Mss wou ze zich zo voordoen om toch niet uit die commissies gezet te worden (tactisch), maar ik vind het ook raar. Ze moet voor haarzelf toch ook beseffen dat ze er zowiezo uitgezet zou gaan worden, dat die linkse haatdragende mensen daar niet op zouden terugkomen.

Zit er nog een andere reden achter, misschien, we kunnen enkel afwachten.

https://www.brighteon.com/a4520cd8-f2a3-4531-b419-0d78f1025c2a (via NaturalNews

Ik vraag mezekf de hele week al wat af. Iets dat me niet los laat. Die brief die Mike hier geplaatst had van Disclose tv, het viel me direct op dat Trump hierin benadrukt heeft dat hij nu gewoon burger is en geen president. Waarom dan die impeachment? Dat klopt toch niet?
Dat kan je toch niet doen als hij burger is? Of werkt dat in de wet anders?

Dat is mij ook opgevallen.

Ik maak hieruit op dat ze wel willen impeachen  maar dat ze geen poot hebben m op te staan. Alles voor de buhne.

Of, is dat nu juist het ongrondwettelijke aan deze impeachment? Buiten de fraude?

Dat is mij ook opgevallen.

Ik maak hieruit op dat ze wel willen impeachen maar dat ze geen poot hebben m op te staan. Alles voor de buhne.

Ja dat denk ik ook wel. Omdat Trump niet alleen benadrukte dat hij een burger is. Maar expliciet playing these games benoemde.

Ik krijg toch het vermoeden dat hij wel heeft moeten benadrukken dat hij nu burger is. Op basis van wat Mike zegt, en die man waar Mike naar refereert met dat bericht. Trump is nog steeds de president. Dus als trump niet zou benadrukken dat hij nu burger is dan verliest hij alsnog de verkiezing? Zoiets? Daarom is het ongrondwettelijk.

Ik zie het als volgt:

Trump volgt een tweesporenbeleid. De eerste stap is niet focusen op de ongrondwettelijkheid van de impeachment, maar op de inhoudelijke weerlegging van de aanklacht. Deze bestaat uit twee delen:

- Trump zou een menigte hebben aangespoord om het Capitool te bestormen op 6 januari. Dit is bijzonder makkelijk te weerleggen. Er zijn beelden van politiemensen en bewakers die de hekken opzij zetten en de deur openden en de Trump-supporters liepen keurig tussen de touwen en maakten selfies met beveiligers en agenten (ze dachten dat het gebouw geopend werd voor een rondleiding). Daar waar binnen en buiten vernielingen waren aangericht (door antifa/BLM) spraken Trump-supporters er schande van en riepen ze om versterking van de ordediensten. Trump zelf had wel opgeroepen dat patriots massaal naar Washington DC moesten komen die dag (waar ook door meer dan een miljoen gehoor aan is gegeven). Hij zou die dag om 18 u onze tijd de menigte toespreken maar arriveerde minimaal drie kwartier later om vervolgens een voor zijn doen saaie toespraak af te steken waarin hij talloze voorbeelden gaf van aantoonbaar verkiezingsbedrog, voorbeelden die we ook al kenden van een aantal rally's die hij kort daarvoor had gehouden. Het leek wel of hij bewust zijn aanhangers aan het lijntje hield. Dat blijkt achteraf ook het geval geweest, want de 'bestorming' vond plaats toen het merendeel van de Trump-supporters nog naar hem aan het luisteren waren. Op beelden is te zien dat Trump hen aanspoort om zich 'peacefully' (vredig) naar het Caputool te begeven. Nergens heeft hij dus aangespoord tot geweld. Er zijn ook beelden van antifa-leider John Sullivan, die voor een CNN-camera verrukt uitroept dat hij niet kan geloven dat het gelukt was.

- De tweede aantijging is echter nog veel interessanter. Trump zou dit allemaal hebben ontketend omdat hij de verkiezingsuitslag niet zou hebben geaccepteerd. Hij hoeft deze frauduleuze uitslag ook niet te accepteren, aangezien hij en zijn team beschikken over foto's, filmbeelden, getuigenissen, onderzoeken en nog veel meer concreet bewijsmateriaal dat er daadwerkelijk op grote schaal gefraudeerd is. Met deze aantijging zetten zijn tegenstanders de deur wagenwijd open voor de introductie van dit bewijs voor een wereldwijd televisiekijkend publiek. Wat gaan de MSM doen als ze merken dat zijn verdediging dit grootscheepse bedrog haarfijn uiteen gaat zetten? Wat gaan de social media doen als de patriots deze beelden viraal willen maken op het internet? Blackout, alles op zwart? Dan zal de medeplichtigheid van de media en Big Tech dus onweerlegbaar worden.

Zoals je ziet is dit al meer dan genoeg om te zorgen voor een vrijspraak van Trump voor deze aanklachten.

Daarna komt de tweede fase. De grondwettelijke fase zal volop worden uitgemeten na de impeachment, aangemoedigd als Trump en zijn advocaten zullen zijn door deze overwinning. En ook deze slag zal Trump winnen. Done in 30. Daarom benadrukt Trump nu alvast dat hij niet meer in functie zou zijn en hebben zijn advocaten dit punt ook al gemaakt.

Mike

Oké, bedankt voor je uitgebreide uitleg. Het klinkt erg plausibel en aannemelijk zoals je het hebt uitgelegd. Ik hoop dat het gebeurd zoals je het uitlegt. Met done in 30, bedoel je daarmee dagen? Die media, ja, die willen het natuurlijk niet naar buiten brengen. Ik had eerder deze week gelezen dat Trump samen met Elon Musk een tv kanaal aan het maken is. Wie weet idd vanwege de reden die jij zegt. Heb overigens niet gecheckt of dat verhaal van dat kanaal klopt.
Maar zoaks ik het nu begrijp, komt er geen militaire actie om Trump weer op zijn plek te krijgen?

Ja, heb hem intussen ook gezien.

Mss wou ze zich zo voordoen om toch niet uit die commissies gezet te worden (tactisch), maar ik vind het ook raar. Ze moet voor haarzelf toch ook beseffen dat ze er zowiezo uitgezet zou gaan worden, dat die linkse haatdragende mensen daar niet op zouden terugkomen.

Zit er nog een andere reden achter, misschien, we kunnen enkel afwachten.

Ja het zou heel goed kunnen zijn dat die desinfo nodig is wat Q heeft gezegd. Ik denk dat we niet langer hoeven wachten. Vandaag verscheen een nieuwe video van haar. Duidelijk hoe CNN haar woorden in de mond legt. Dat noemen ze dan transparant nieuws.

https://t.me/c/1294008642/1804

https://www.thegatewaypundit.com/2021/02/breaking-fox-news-cancels-lou-dobbs-show-not-expected-back-air/

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2021/02/exclusive-tcf-center-election-fraud-newly-recovered-video-shows-late-night-deliveries-tens-thousands-illegal-ballots-michigan-arena/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.538
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan