The Great Awakening

Vroeger wel eens gedaan, dat spelletje, zoek de verschillen, ... ?

T7twq0sal4mslsv8ar857dr9folf2c3v8.jpg

Gister zat ik de uitzending te kijken van Jensen met Baudet. En toen hadden ze het over de Amerikaanse verkiezingen en de fraude die daar heeft plaatsgevonden. Baudet was nogal sceptisch of fraude wel bekend zal worden terwijl Jensen overtuigd is dat het zeker wel naar buiten komt.
Ik heb het de laatste tijd niet meer zo gevolgd betreft de ontwikkelingen daarvan in Amerika, of is het ook stil wb die verkiezingsfraude? Na die rechtszaken heb ik het min of meer losgelaten. Hoe zit het nu?

https://www.naturalnews.com/2021-03-15-situation-update-march-15th-make-your-assets-invisible-govt-looting.html#

Achter de schermen gaat het nog steeds verder hoor. Gewoon X22report volgen.

Oh oké ja dat volg ik dus niet zo goed ( mijn Engels is niet zo heel goed) Daarom waardeer ik enorm die vertalingen van Mike

Angst en emotionele chantage is de kern van de oude politiek. Dat zie je op meerdere gebieden:
Corona: 'We moeten de maatregelen in acht nemen, anders raakt de zorg overbelast of gaan ouders/familie/vrienden etc. dood.'
Immigratie: 'We kunnen de vluchtelingen toch niet op zee laten dobberen? Laten we ze opnemen.'
EU/euro: 'Nederland is te klein om zelfstandig te kunnen functioneren.'
Klimaat: 'Als we NU niks doen, is de aarde over 10/20/30 jaar onleefbaar.'

Dit soort politiek is onwetenschappelijk en een gevaar voor de volksgezondheid.

Dit heb ik gisteren gepost op Gab. Ik deel het bij deze ook hier.

Site met veel info over diverse onderwerpen die on(der)belicht blijven in de reguliere informatievoorziening: https://educate-yourself.org/

Denk hierbij bijvoorbeeld aan chemtrails. vaccinatiegevaren en NWO. Het is wel in het Engels.

Via telegram van Julians Rum

Q may have warned us way back on 12/7/17 about the false flag “storm” on 1/6/21 at the Capitol.
Tk4ktb30ael1953y2iwjftq3gc639amnz.jpg

Medusa

Ik vermoed dat het filmpje er wijst dat de Space Force binnenkort met (gedeeltelijke) onthullingen komt over de verkiezingsfraude.
Of heb je een alternatieve verklaring?

Circle Back: Vannacht zal Trump op Fox een interview geven om 19:00 uur VS tijd, dus 03:00 AM onze tijd..

Ben benieuwd.

Hij blijft maar door lullen over die vaccins, hoe goed het werkt, dat ze ze hebben gemaakt voordat ze eigenlijk waren goedgekeurd, hoe geweldig dat was.... I don't like it.

In dit geval moet je denk ik het "pandemie" narratief doorzien. Dit is feitelijk de breakdown van dit hele verhaal.

Doordat Trump zichzelf uit de picture heeft laten werken, is men van hogerhand de statistische leugen die de pandemie is naar beneden bij gaan stellen vanaf het moment dat zeker was dat Joe Biden (onterecht) op de Presidentiele stoel gehezen zou worden.

Het eerste wat de WHO deed, was het aanpassen van de PCR test criteria. Minder cycli, dus minder valse positieven die in de statistieken terecht komen, en automatisch dus minder te melden "besmettingen". De grafieken van Amerika laten een "onvoorstelbare" neerwaartse lijn zien.

Wat gek trouwens dat dit ten tijden van verkiezingen in Nederland precies omgekeerde trends te zien zijn... Ondanks belachelijke onderdrukkende maatregelen die volgens onze M5M de griep wel succesvol hebben laten verdwijnen.....

Het vaccinatie verhaal is versneld ingezet vanuit de White Hats, en heeft Big Pharma gedwongen om snel te handelen.. Trump en de White Hats hebben in die zin het opgeblazen narratief van de M5M tegen de Big Pharma partijen gebruikt...

De M5M was maar hoog van de toren aan het blazen:  "ER IS EEN CRISIS!!!!!... MENSEN VALLEN DOOD OP STRAAT IN LANDEN VER VAN HIER!!!! ER MOET SNEL GEHANDELD WORDEN!!!!! LIJKEN WORDEN GESTAPELD ALS BRANDHOUT!!!!.... DOEN JULLIE DAN NIETS????... HET IS ALLEMAAL TRUMP ZIJN SCHULD!!!!! WAT ZEG JE TRUMP???? HYDROXICHLOROQUINE???? DAT IS VERGIF!!!!... JE KRIJGT ER GATEN VAN IN JE HART!!! KIJK MAAR NAAR HET LANCET RAPPORT!!!... WAT ZEG JE NU TRUMP??? ANDERE MIDDELEN VAN DESINFECTIE... JE GAAT TOCH NIET MENSEN AANZETTEN OM CHLOOR TE DRINKEN?????

Kortom, complete onzin allemaal! Trump heeft dus met al deze spotlight op zich [Operation Warp Speed] afgeroepen... Na al de stemmingmakerij kon Big Pharma natuurlijk niet langer meer doen alsof er niets aan de hand was.. Dankzij de media was er ineens een vaccinatie lobby.. EN.. Vergeet niet dat het financiële plaatje ook niet mis was.. De geldwolven aan de top hadden het alweer helemaal doorzien.. KASSA! Ze gaan letterlijk over lijken...

Maar... Al deze acties zijn nu zichtbaar... En bij een "Sting Operation" is het hele doel dat je de crimineel pakt op heterdaad...

Mike en Henk hadden het er afgelopen zondag nog over in de podcast... Het misdadige medische kartel wordt nu bloot gelegd.. Ze opereren nu in de zichtbare wereld waar iedereen kan zien dat dingen aan het gebeuren zijn.. De Hugo de Jonges van deze wereld die zich scharen achter deze agenda kunnen zo direct tot de verantwoording geroepen worden, want men kan nu zien wat ze doen...

Trump is niet pro vaccinatie.. Hij heeft zijn best gedaan om als President alternatieven onder de aandacht te brengen. Alternatieven die in sommige gevallen revolutionair waren en al decennia lang achter worden gehouden voor de grote massa.

maar de M5M gaf teveel ruis en had het pandemie narratief nooit opgegeven als hij in de picture was gebleven.. Nu wordt hun flinterdunne verhaal aan alle kanten doorprikt en moet de M5M vaak terugkomen op hun eigen verhaal... Het plotse verdwijnen van de statistisch hoge besmettingsgraad is namelijk niet meer logisch te verklaren binnen het narratief... [Het is uiteraard wel logisch te verklaren als je het bedrog aantoont.]

Niets aan toe te voegen, goede uiteenzetting van Charza. Behalve dan misschien nog het volgende wat ik in de uitzending van zondag ook al zei: het ruimt wel lekker op als we van de 'zwakke broeders' afkomen door een vaccin dat ze VRIJWILLIG in zich laten spuiten. De nakomelingen van de NSB'ers van toen leggen straks eindelijk het loodje, zodat werkelijk sterke mensen met sterke karakters een nieuwe wereld kunnen creeren!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan