Hi Mike. Ik lees nog altijd mee. Niet altijd zo intensief. Maar de grote lijnen volg ik. Soms verwoord je wat ik dacht in het verleden of nu en dat ik ooit op je site ben gestuit is niets voor niets.
Zwarte magie. Wat is het? We leven in een wereld met om ons heen nog vele andere werelden. Planeten. De onderwaterwereld. Andere manieren van leven. Wie zal het zeggen?! Voor mij is altijd alles verbonden geweest met energie. Het oude normaal was geen normaal want als je leeft naar de maatstaven van anderen en als slaven dient voor een 'elite' is er geen moraal en normaal voor mij in te vinden...
Alles wat natuurlijk is, is onnatuurlijk gemaakt. Alles.
Zwarte magie is voor mij niets anders dan alle duistere energie die op ons wordt afgevuurd. Om ons te sturen. En te doen wat een beperkt aantal 'mensen' (of reptielen) ons wil laten doen. Zwarte energie is voor mij omgeven datgene corrupt is. Van schoolsystemen tot zorg. Van media tot de 'vrijheid' van hippies. Alles is in het leven geroepen om ons tegen elkaar uit te spelen. Om families te breken . En om ons te geloven (door drugs en drank en rock en roll) dat we vrij zijn terwijl er niet echt vrij zijn.
Voor honderden jaren zijn we niet vrij. Voor honderden jaren wordt de natuur gesloopt. Onze natuur. Datgene we in ons hebben. Elke cel in ons lichaam, van een 'normaal' mens, verlangt naar die natuur.
Van de vogels die zingen. Het geluid dat de zee maakt. De geuren en kleuren van bloemen. Van koken. Dansen. Gek doen. Al datgene je wil doen. Leven.
Zwarte magie is al datgene dat die natuurlijke levensbron blokt. Het hoeft niet eens hokus pokus. It's in our face. 24 hours. Maar we zien het niet omdat we dom worden gehouden. Ook door die zwarte magie. Fluor (in tandpasta). Eten. Water. Chemtrails. Alles. Alles is voorzien van die zwarte rand. Die donkere energie waar je over spreekt.
Vertrouw op jezelf en in jezelf (dit is niet enkel gericht op jou). Er is geen handleiding om je te vertellen wat het precies is. Maar je weet het. Je voelt het...
We voelen het allemaal....