The Great Awakening

Ze zet het hele global plan uiteen, wat het doel is, hoe ze het aan het doen zijn, hoe de centrale banken bijvoorbeeld de riots benutten om hun macht te vergroten en uiteindelijk hoe ook WIJ er eigenlijk onbewust aan mee bouwen. In eerste instantie dacht ik van nou, allemaal niet nieuw maar uiteindelijk ... Echt de moeite waard, serious.

Catharine Austin Fitts heeft in de regering met George Bush sr gewerkt maar was daarna een soort enemy of the state als whistleblower. Zij heeft in 2016 de campagne van Trump gesupport. Ik zag haar voor het eerst in de eerste Thrive film uit 2011.

Op 7 oktober 2020 meldt Q onder andere: 'White House for sale.' (post 4820)
Dave van X22 spreekt regelmatig over het feit dat er sinds 21 januari geen licht heeft gebrand in het Witte Huis.
Hoe duur zou het Witte Huis zijn?

Ik lees her en der dat Trump vanaf 20 maart geen macht meer heeft over het leger? Wat houdt dit precies in? Martial law?

Cochrane (7) and the World Health Organization (8) both point out that, for population health measures, we should not generally expect to be able to find controlled trials, due to logistical and ethical reasons, and should therefore instead seek a wider evidence base. This issue has been identified for studying community use of masks for COVID-19 in particular (9). Therefore, we should not be surprised to find that there is no RCT for the impact of masks on community transmission of any respiratory infection in a pandemic.

Zonder randomized control trails geen bewijs voor effectiviteit mondkapjes.
http://www.gezondheidsnieuws.aantreffen.nl/corona-covid19/wetenschappelijk-bewijs-effectiviteit-mondkapjes-steeds-groter/

Er is geen bewijs voor effectiviteit of ineffectiviteit van medische mondkapjes:
While there is a lack of evidence supporting the effectiveness of facemasks, there is similarly a lack of evidence supporting their ineffectiveness.
https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/0141076815583167

Als effectiviteit van medische kapjes niet valt aan te tonen, waarom zouden niet medische kapjes dan wel effectief zijn?

Ik lees her en der dat Trump vanaf 20 maart geen macht meer heeft over het leger? Wat houdt dit precies in? Martial law?
Bron graag, er wordt allerlei onzin beweerd.

Mike

Als effectiviteit van medische kapjes niet valt aan te tonen, waarom zouden niet medische kapjes dan wel effectief zijn?
Ben je nu nog met logica bezig? Niets is logisch aan deze 'crisis', vanaf het begin al niet. Het gaat om macht, gezondheid doet er helemaal niet toe.

Mike

Ik moet zeggen dat ik ontzettend moe wordt van alle mensen die maar misinfo blijven halen vanaf kul bronnen zoals FACEBOOK.

Het is precies hier ook iedereen elkaar gek zit te maken met allerlei onzinnige geruchten. Figuren als Charlie Ward, Danielle Stotijn, Sandra Vogelaar en andersoortige "New Age" guru's die blijkbaar allemaal super anonieme "insiders" en bronnen hebben maar nooit eens met echt feitelijke informatie op de proppen komen.

Ik snap dat de balans moeilijk is hoor, zeker in een onzichtbare oorlog die ook een sterk mentaal en spiritueel offer vraagt van mensen, maar om af te gaan op complete zweverigheid is wat mij betreft wel waanzin.

Zou dit waar zijn? Op Theug news:

OP-ED: Operatie Wereldvrede

Trump regeert over Noord en Zuid Amerika.

Poetin neemt controle over Europa.

Mohammed bin Salman over West-Azië en Afrika.

Kim Jong-un over de rest van Azië en Oceanië.

(Plaatje kopieert het systeem niet mee)

Dorothé

Een grote rode vlag is trouwens alles en iedereen die over 5D begint!

Het 5D model dat nu zo vaak voorbij komt is een NEW AGE concept dat op zijn beurt weer een perversie is van veel oudere vormen van oorspronkelijke spiritualiteit.

New Age als spirituele stroming is grotendeels de wereld in gebracht door mevrouw Helena Blavatsky vanuit haar Theosofische leerschool. Blavatsky was een van oorsprong Russische occultiste, en andere markante occultisten zoals Alistair Crowley, Anton Zandor Lavey, L Ron Hubbard en Lt Colonel Michael Aquino van de CIA hebben haar allemaal genoemd als een groot voorbeeld.

Daarnaast was Blavatsky ook nog eens een zogenaamde "forerunner" voor de eerste golf van het "Feminisme"...

@Godsgeschenk

Ja en nee. Je moet het niet letterlijk nemen, maar hier staat wel in het kort samengevat waarom "ZE KREET REZET" gedoemd is te mislukken.

Wat heeft Trump gedaan in zijn afgelopen ambtstermijn?

Hij heeft gezorgd voor "vrede" in een aantal gebieden.

De UN en het bankenkartel (Khazaarse maffia) hebben decennia lang land en grondstoffen gepikt uit allerlei gebieden in de wereld. Om hun failliete Petrodollar aan de gang te houden hebben ze ook decennia lang deze gebieden politiek instabiel gemaakt, met burgeroorlogen, of xenofobische dictaturen die zo'n gebied in lockdown hadden. De CIA was in veel gevallen een uitvoerende factor.

Trump heeft met al deze bovengenoemde mannen "vrede" kunnen sluiten. Nu staan deze heren ook niet echt open voor diplomatieke banden met het valse Biden/Harris kabinet.

Patriots in control ;)!

Bron graag, er wordt allerlei onzin beweerd.

Ja dat weet ik dus niet, daarom vraag ik het hier na. Zal wel een Charlie Ward bron zijn aangezien de meesten in die groep nogal met hem weglopen. Ik dacht ik check het hier eventjes maar ik denk zo te lezen dat het naar het rijk der fabelen kan.

Een grote rode vlag is trouwens alles en iedereen die over 5D begint!

Het 5D model dat nu zo vaak voorbij komt is een NEW AGE concept dat op zijn beurt weer een perversie is van veel oudere vormen van oorspronkelijke spiritualiteit.

New Age als spirituele stroming is grotendeels de wereld in gebracht door mevrouw Helena Blavatsky vanuit haar Theosofische leerschool. Blavatsky was een van oorsprong Russische occultiste, en andere markante occultisten zoals Alistair Crowley, Anton Zandor Lavey, L Ron Hubbard en Lt Colonel Michael Aquino van de CIA hebben haar allemaal genoemd als een groot voorbeeld.

Daarnaast was Blavatsky ook nog eens een zogenaamde “forerunner” voor de eerste golf van het “Feminisme”…

Ja dit zie ik idd ook heel veel voorbij komen helaas. Ze praten in termen van 3D naar 5D gaan, ik snapte er eerst geen bal van maar gaandeweg werd het me steeds duidelijk dat ik te maken had met hele vage mensen die ik niet meer kon volgen. Dit riekt naar occulte iets. Foute boel dus. Oja en vergeet de galactal federatie niet, daar hebben deze new age mensen het ook veel over.

Dank voor je info.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan