Of Bifen nu wel of niet dubbelgangers of zelfs klonen heeft, of hij nu wel of niet in het Witte Huis zit, het doet er voor mij niet zoveel toe op dit moment. Hoe de 'puppet masters' dit precies deden zoeken we later allemaal wel uit.
Er gebeuren zeker vreemde dingen. Bepaalde beelden van Biden in het WH lijken zeker wel fake te zijn. Ook zijn handtekening onder de executive orders lijkt vervalst. Laatst waren er beelden waarin Biden zogenaamd reporters te woord stond die eerder leken op CGI voor een 'green screen' dan op de werkelijkheid.
Maar het zal allemaal wel voor nu. You're watching a movie. Wie trekt er werkelijk aan de touwtjes? Wie is de ' shadow president' die de nucleaire codes bezit, de steun heeft van het leger en nooit zijn verkiezingsnederlaag heeft toegegeven? Waarom werd Biden voor zijn eigen inauguratie niet ingevlogen met Air Force 1? Waarom heeft zijn presidentiele vliegtuig nog steeds niet de 'call sign' AF1? Waarom stonden Joe en Jill Biden op 20 januari voor een dichte deur, net als de Britse koningin vorig jaar? Waarom woont Kamala Harris als VP niet in haar officiele ambtswoning? Waarom zijn de lichten nog steeds uit in het WH?
Voor mij is wel duidelijk wie de echte president is. Kim Clements voorspelling van twee presidenten is eveneens uitgekomen, evenals die van Trumps 2e impeachment. All shall be revealed. Voor nu ga ik me niet druk maken over of we al dan niet te maken hebben met de echte Biden of zelfs Kamala. Deze movie is voor de slapende massa, zij zien nu in wat het verschil is tussen Trumps beleid en het globalistische beleid van Biden-Harris. Ze gaan Biden ook nog vervangen zien worden door Harris, met naar alle waarschijnlijkheid de terugkeer van Hillary als haar VP. Diezelfde movie gaan we hier in NL ook zien met Kaag die uiteindelijk de plaats van Rutte inneemt. Het is niet anders, de slapende massa is overal ter wereld hardleers.
Mike