The Great Awakening

ik hoop dat iemand het vervolg van Gene Decode (deel 2) over Nederland hier plaatst. Het is eigenlijk al niet te geloven dat we zo'n groot ondergronds netwerk hebben.

In de nieuwste aflevering van X22 Report gaat hij in op zowel dat schip Evergreen in het Suez-kanaal als het fake news over Sidney Powell. Korte versie:

Het Evergreen-schip heeft als 'call sign': H3RC. HRC = Hillary Rodham Clinton, haar codenaam bij de Secret Service was Evergreen. Toeval?

Michael Flynn heeft de pers en Dominion (die dit valse bericht naar buiten hebben gebracht) de wacht aangezegd, zie statement van Flynn onderaan de vorige pagina. Dit betekent maar 1 ding: PANIC! Er komt een hertelling in Georgia en een onderzoek in Wisconsin, hun bedrog gaat uitkomen.

De foto van Trump tegenover een grote groep reporters geplaatst door Dan Scavino (zie bovenaan deze pagina) is een teken dat Trump op het punt staat om terug te keren in de schijnwerpers. Het platform dat hij hiervoor zal gebruiken is een nieuw op te zetten social media-platform dat door Mike Lindell wordt gebouwd (of misschien staat het op de achtergrond al klaar, het kan ook Odin zijn van Ron Watkins). Dit zal een massale leegloop teweegbrengen van de bestaande social media-patforms en eens te meer aangeven hoe populair Trump werkelijk is.

Verder heeft Dave het over het verzet van het Duitse volk tegen de tirannieke lockdown die Merkel van plan was, de mensen hebben de 'precipice' bereikt. In Israel verzocht een vliegtuigmaatschappij om ouders die hun kinderen geen mondkapje wilden laten dragen en uit solidariteit zijn alle passagiers uitgestapt en lieten het vliegtuig leeg achter! Heeft iemand hier de beelden van? Ik heb te weinig tijd om hiernaar op zoek te gaan.

Mike

Valt het niet op dat het MANNEN zijn die oproepen om het vliegtuig te verlaten en dat het VROUWEN zijn die tot het laatste moment wachten?

Mike

Ollongren positief getest (= gearresteerd?):

https://www.nu.nl/politiek/6123950/formatiegesprekken-opgeschort-omdat-verkenner-ollongren-positief-is-getest.html

Mike

Ik zou maar niet te veel hoop hebben over dat dat Evergreen schip op korte termijn gaat zorgen voor een ontwaking bij het grote publiek.

Dan kan het niet weer tegenvallen.

Er wordt op TV gesproken over het feit dat de winkels niet of slecht bevoorraad kunnen gaan worden door het probleem met dit schip.

Andere schepen kunnen omvaren maar dan moeten ze eerst omdraaien tenzij ze aan de voor zowel als aan de achterkant stuurmogelijkheden hebben. Of je nou 7 dagen moet wachten of 7 dagen moet omvaren daar zie ik geen verschil in.

Blijft dat er veel schade is door deze affaire en nogmaals, wat als het expres is gebeurd. Bewijs dat maar eens.  Maar lijkt me echt iets voor de elite om zoiets te verzinnen.

Ik klikte op de bijbehorende link in die tweet en nam het effe snel door... Maar ik kan me niet voorstellen dat dit echt waar zou zijn. Of is dit mss de reden dat Joe Biden er 'anders' uit ziet dan vroeger?

Denk dat het onzin is.

Als het echt zou zijn waarom zou het beleid dan nog steeds tegen het volk zijn door de zogenaamde klonen? En nee het beleid door klonen is niet om mensen wakker te maken. De massa wordt toch niet wakker, ze staan in de rij voor vaccins en juichen opsluiting toe dat is de realiteit.

IS THIS VIDEO PROOF THAT JOE BIDEN IS NOT AT THE WHITE HOUSE BUT RATHER CASTLE ROCK STUDIOS?

https://www.bitchute.com/video/fY332TktQCaA/

Dit bijvoorbeeld is complete onzin.
De gast in die video kijkt niet goed en krijgt nog likes ook! De gevel van 'Castle rock studios' die zogenaamd precies hetzelfde is als in de video is compleet anders.
Zoek foto's van de oval office en je ziet dat deze exact overeenkomen met de video, Biden zit gewoon in de oval office.

Ook als je het oval office opzoekt op Google zie je dat het uitzicht exact klopt.

Toen ik deze video een tijdje geleden ergens anders tegen kwam had die honderd duizenden views een veel likes.
Onbegrijpelijk, waarom checken mensen dat zelf niet.

Jammer om te zien dat Burgerfront dit soort onbewezen info naar buiten brengt. Ze schuiven daar met de dag meer op richting types als Charlie Ward, Simon Parkes, Wouter Raatgever en Micha Kat. Ik zag dit helaas reeds in juli vorig jaar aankomen, toen BF zich al identificeerde met de anti-Willem Engel boodschap van Wouter Raatgever. Het leidde toen tot een plotselinge breuk tussen mij en BF. Er is nog een lijmpoging geweest, maar uiteindelijk schiet het gewoon niet op zolang men gevoelig blijft voor precies de verkeerde info en figuren.

Mike

Of Bifen nu wel of niet dubbelgangers of zelfs klonen heeft, of hij nu wel of niet in het Witte Huis zit, het doet er voor mij niet zoveel toe op dit moment. Hoe de 'puppet masters' dit precies deden zoeken we later allemaal wel uit.

Er gebeuren zeker vreemde dingen. Bepaalde beelden van Biden in het WH lijken zeker wel fake te zijn. Ook zijn handtekening onder de executive orders lijkt vervalst. Laatst waren er beelden waarin Biden zogenaamd reporters te woord stond die eerder leken op CGI voor een 'green screen' dan op de werkelijkheid.

Maar het zal allemaal wel voor nu. You're watching a movie. Wie trekt er werkelijk aan de touwtjes? Wie is de ' shadow president' die de nucleaire codes bezit, de steun heeft van het leger en nooit zijn verkiezingsnederlaag heeft toegegeven? Waarom werd Biden voor zijn eigen inauguratie niet ingevlogen met Air Force 1? Waarom heeft zijn presidentiele vliegtuig nog steeds niet de 'call sign' AF1? Waarom stonden Joe en Jill Biden op 20 januari voor een dichte deur, net als de Britse koningin vorig jaar? Waarom woont Kamala Harris als VP niet in haar officiele ambtswoning? Waarom zijn de lichten nog steeds uit in het WH?

Voor mij is wel duidelijk wie de echte president is. Kim Clements voorspelling van twee presidenten is eveneens uitgekomen, evenals die van Trumps 2e impeachment. All shall be revealed. Voor nu ga ik me niet druk maken over of we al dan niet te maken hebben met de echte Biden of zelfs Kamala. Deze movie is voor de slapende massa, zij zien nu in wat het verschil is tussen Trumps beleid en het globalistische beleid van Biden-Harris. Ze gaan Biden ook nog vervangen zien worden door Harris, met naar alle waarschijnlijkheid de terugkeer van Hillary als haar VP. Diezelfde movie gaan we hier in NL ook zien met Kaag die uiteindelijk de plaats van Rutte inneemt. Het is niet anders, de slapende massa is overal ter wereld hardleers.

Mike

Trump promoot vaccins en is er trots op.
"Safe and effective" "medical miracle" "operation warp speed". Zag onlangs een telefonisch interview op Amerikaanse tv waarin hij nog steeds vaccins aanprijst!
Hij zegt zelfs iets van "ik weet dat mijn stemmers het niet met me eens zijn hierover maar ...."

Als Biden of Obama dit zeggen is het not done.
Dan zie ik liever iemand als Bolsenaro, die is ten minste duidelijk waar hij staat. Zo ook Baudet.

Viktor Orban heeft mijn vertrouwen ook verloren, hij gaat helemaal mee in dat vaccin verhaal en covid paspoort. Weliswaar promoot hij het Russische vaccin en een Chinees vaccin maar dan nog. Het is fout om je volk een vaccin aan te smeren om weer terug naar normaal te gaan, welk vaccin dat is is irrelevant.

Pro Trump zijn en anti vaccin is erg dubbel.
Hij slaat daarin gewoon totaal de plank mis.

Hier zitten veel pro vaccin fragmenten van Trump in, ook dat telefonisch interview vanaf 4:51
Ik ben het totaal niet eens met de boodschap die Trump hier verkondigt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan