The Great Awakening

Als je X22 Report volgt snap je misschien waarom hij dit doet:

De Deep State had met de door hun geplande verkiezing van Hillary de mensheid in een allesvernietigende wereldoorlog met Rusland willen storten, naar alle waarschijnlijkheid met Noord-Korea als lont in het kruidvat. Uit de puinhopen had de Great Reset moeten plaatsvinden, Build Back Better. De verkiezing van Trump in 2016 was een tegenslag die ze niet hebben kunnen voorkomen, omdat de white hats van het leger een eerlijke stemmentelling mogelijk hadden gemaakt. Vervolgens heeft Trump in 4 jaar tijd zoveel mogelijk van de BBB-agenda ongedaan gemaakt, te beginnen met het voorkomen van de door [HEN[ gewenste wereldoorlog met N. Korea.

Trump wist ook dat [ZE]  een virusuitbraak gepland hadden, waarschijnlijk pas ergens in 2023 of 2025 of zo. Na de wereldoorlog zou de rest van de 'useful eaters' uitgeroeid worden door een knutselvirus. Het zieke idee hierachter was dat alleen jonge mensen met een sterk immuunsysteem zouden kunnen overleven, waardoor er complete landen vol met wezen zouden ontstaan, 1 grote grabbelton met ouderloze kinderen voor [HUN]  zieke pleziertjes! Bedenk dat dit Agenda 2030 is en dat Hillary deze agenda naar alle waarschijnlijkheid in haar tweede termijn zou inzetten, vanaf 2020 is dat dus 10 jaar. The 16-year plan to destroy America (en de wereld), 8 jaar Obama en 8 jaar Hillary.

Maar de patriots hadden ook een plan en de hoofdrolspeler in dit plan was (en is) Trump. Door een wereldoorlog te voorkomen en bovendien hun virusagenda te versnellen (vermoedelijk met de hulp van China) heeft Trump het complete Deep State-plan versneld uit laten rollen. De verkiezingsfraude met Biden hebben ze bewust laten gaan, dat komt allemaal nog. Nu kan Amerika en de rest van de wereld zien hoe het eruitziet als de Deep State een inhaalslag moet maken en hierbij opzichtig en niet langer meer subtiel te werk gaat met hun tirannieke agenda gericht op wereldheerschappij, The Great Awakening. Door een vaccin binnen een jaar mogelijk te maken, nog voordat hij zich terugtrok, heeft Trump bovendien een uitweg geboden aan de eeuwige lockdowns en angst die de DS als plan B over de wereld uitstort. Trump is een brug tussen de oude realiteit en de nieuwe. Dat dit onschuldige slachtoffers kost is helaas een prijs die betaald moet worden voor ons te herwinnen vrijheid. Tegelijkertijd komen we ook af van talloze laffe deugmensen af die m.i. geen moer toevoegen aan de wereld, want we hebben sterke, moedige mensen nodig om de nieuwe realiteit neer te zetten. Er gaan tribunalen komen omdat het vaccin wordt toegediend en uitgetest wordt op WILSONBEKWAME mensen als dementen en geestelijk gehandicapten en KINDEREN, Neurenberg 2.0. En zo komen we ook van [HEN] af en eenieder die hieraan heeft meegewerkt.

Of Orban, maar ook bijv. Boris Johnson,  bij [HEN] horen of juist een zorgvuldig voor hen uitgekiende rol spelen zal pas helemaal aan het eind duidelijk worden. Jij ziet het grote plaatje niet, sprout, maar ik weet niet of dit jou wel overtuigt.

Mike

Ik heb deel twee van Gene Decode over Nederland gezien. Gene vertelt dat kerken, scholen en ziekenhuizen een ingang hebben naar een ondergrondse wereld.

Hij zegt ook dat bunkers, bijvoorbeeld van de Atlantikwall, soms hologrammen zijn. Er is dan een hologram van een muur, maar omdat er in werkelijkheid op die plaats geen muur staat kan er doorheen worden gewandeld en is het een onzichtbare ingang. Ik weet niet wat ik daarvan denk, maar omdat er niks meer is waar ik mij over verbaas zou het zomaar kunnen.

https://www.marzlovesfreedom.com/post/what-s-in-the-evergreen-freight-containers-suez-canal-blockage-boom-watchthewater

Nazi's waren ook veel bezig mystiek, zoals Sven Ake Hulleman ook wel benoemt in zijn filmpjes in de serie Bureau voor Occulte Zaken en Complotten van Een oorlog reeds verloren.

Thanks for de reactie Mike, maar je hebt me er niet mee kunnen overtuigen.

Om eerlijk te zijn heb ik niets met X22 report. Heb een paar jaar geleden wat X22 video's gezien en het voelde niet goed. Begin van dit jaar bijna dagelijks geluisterd maar steeds datzelfde gevoel.
Hoop natuurlijk dat ik er naast zit.

Trump is niet de enige die een vaccin mogelijk gemaakt heeft binnen een jaar, zie Russische, Chinese, etc. vaccins.
Het argument dat de deepstate een jarenlange covid terreur wilde en Trump dat zogenaamd heeft gedwarsboomd vind ik niet plausibel. Gates heeft bijvoorbeeld vanaf het begin gezegd dat het vaccin 1-2 jaar op zich zou laten wachten. Dat is dus allemaal precies volgens agenda.

Er gaan tribunalen komen omdat het vaccin wordt toegediend en uitgetest wordt op WILSONBEKWAME mensen als dementen en geestelijk gehandicapten en KINDEREN, Neurenberg 2.0. En zo komen we ook van [HEN] af en eenieder die hieraan heeft meegewerkt.
Komt Trump dan ook voor dat tribunaal?
Hij beveelt het vaccin aan, zelfs onder zijn kiezers (de patriots)! “Safe and effective” “medical miracle” etc. Zie video. Dat is erg dubbel.
Ik herinner de beelden nog van de eerste trucks met vaccins die in Amerika gedistribueerd werden, daar stonden Trump supporters met Trump vlaggen te wapperen alsof de redding nabij was.
Als iemand alles doet wat Trump zegt neemt diegene dat vaccin.
Dat vaccin met bijbehorende apps en controle is de agenda.

Biden werkt precies volgens de agenda dat is overduidelijk. Trump heeft oorlogen tegengehouden maar oa ook bommen gegooid op Syrië, en een Iraanse generaal uitgeschakeld die anti Israël was en pro Syrië was. Weer dubbel.
Een wereldoorlog staat waarschijnlijk op de agenda voor het geval de hele covid agenda faalt en ze exposed worden. Als massaal doorzien wordt wat er gaande, is oorlog de enige uitweg voor deze duistere krachten om hun machtspositie te behouden.

Als "Het vaccin een manier is om van deugmensen af te komen" dan zou de deepstate dat natuurlijk hebben zien aankomen. Zij weten als geen ander dat een kleine groep wakkeren niet meewerkt aan hun plannen. Het lijkt me niet plausibel dat de agenda is om juist alleen deze wakkeren over te houden.
Ik denk eerder dat de slapende massa (die precies alles doet wat de agenda wil) gebruikt wordt om het leven van de wakkeren zo zuur mogelijk te maken en de agenda steeds verder te brengen. Je ziet dat nu overal om je heen. En deze groepen zullen later tegen elkaar worden uitgespeeld.

Misschien ben ik pessimistisch maar ik zie het verhaal van X22 als veel speculatie en cherry picking. En zaken/scenario's die niet ik het verhaal passen worden onbelicht gelaten.

De toekomst zal uitwijzen wat het gaat worden. Ik hoop dat de mensheid ontwaakt op wat voor manier ook. Met de huidige slapende massa verwacht ik niet dat de wereld op een hoger plan komt. Ik schat dat 5% hooguit 10% van de mensen in Nederland wakker is, dat is nog altijd veel meer dan in de jaren 90 bijvoorbeeld. Om een omwenteling te veroorzaken heb je niet de meerderheid nodig maar het percentage wakkeren is nu nog erg klein.

Dank voor deze reactie. Niemand van ons heeft de wijsheid in pacht, dus we gaan het zien. Dave heeft het vaak bij het rechte eind en heeft veelal een voorspellende waarde, maar uiteindelijk moeten we allemaal varen op ons eigen kompas.

Mike

authentic inside of a evergreen container?
Niet perse!

Tlxrisswe9wnha5sqlcs5u63n1px8jehj.jpg

@Medusa

https://www.marinevesseltraffic.com/2013/02/military-ship-track.html

Dit lijkt de website te zijn uit de Twitter post. Klik voor de gein wat schepen aan, heeft weinig te maken met militaire schepen lijkt het. Lijken meer kustwacht/ patrouille boten.

"US subs blocking entrance to Mediterranean sea at Gibraltar"

Weet niet waar de poster dat vandaan haalt maar ik zie alleen wat Spaanse kustwacht boten op die website. Klik maar eens op wat boten rondom Gibraltar.
Complete nonsense denk ik. Maar wel veel likes dat wel.

@KefirKefmv

De Twitter post bevat waarschijnlijk foto's van deze (of vergelijkbare) website.

Het artikel is te vertalen vanuit het Russisch, zie vertaling hieronder:

Rusland breidt de groepering van zijn schepen in de Middellandse Zee uit. Dus om 18.00 uur lokale tijd op 25 maart door de Straat van Gibraltar in oostelijke richting passeerden de schepen van de Baltische Vloot: grote landingsvaartuigen "Kaliningrad", "Korolev" en "Minsk", evenals het korvet "Boyky".

Eerder gingen de oceaanreddingsboot "Nikolay Chiker" en de tanker "Vyazma" de schepen van de Baltische Vloot tegemoet vanuit de oostelijke wateren van de Middellandse Zee.

Volgens het telegramkanaal "Hunter's Notes" heeft de Russische Federatie tamelijk grote zeestrijdkrachten geconcentreerd in het oostelijke Middellandse Zeegebied. Ten zuiden van Cyprus bevinden zich dus in de rede de mijnenveger "Ivan Antonov", de middelgrote zeetanker "Iman" en de trawler "Sparta". Ten oosten van Cyprus liggen de zeesleepboot "Sergey Balk" en het kleine raketschip "Orekhovo-Zuevo", in noordoostelijke richting vanaf het eiland - het fregat "Admiral Grigorovich" en het patrouilleschip "Dmitry Rogachev". Ten zuiden van het vasteland van Griekenland wacht het fregat "Admiral Kasatonov" op de bemanning.

De onderzeeërgroep van de Russische marine in de Middellandse Zee wordt vertegenwoordigd door onderzeeërs van de Varshavyanka-klasse - Novorossiysk, Stary Oskol en Krasnodar.

De regio herbergt ook schepen van de Noord-Atlantische Alliantie, waaronder de Amerikaanse kruiser Monterey, de torpedobootjager Thomas Hudner en het vliegdekschip Dwight D. Eisenhower, evenals het Spaanse fregat ESPS Cristobal Colon."

Lijkt op gewone uitbreiding van de vloot in de Middellandse Zee.
Bedenk ook even goed hoe lang het duurt voordat zulke schepen vanuit Rusland (Kalinggrad) of ergens rond Sint Petersburg (en dan om Scandinavië varen) erover doen om in Gibraltar te komen.

Die boot in het Suez kanaal liep 3 dagen geleden vast, en gisteren passeerden die boten Gibraltar.
2 dagen voor die boten om vanuit Rusland Gibraltar te bereiken? Is dat mogelijk?

Hoop dat het bericht nu doorkomt.

@KefirKefmv

De Twitter post bevat waarschijnlijk foto's van deze (of vergelijkbare) website.

Dit artikel vertaalt vanuit het Russisch:

Rusland breidt de groepering van zijn schepen in de Middellandse Zee uit. Dus om 18.00 uur lokale tijd op 25 maart door de Straat van Gibraltar in oostelijke richting passeerden de schepen van de Baltische Vloot: grote landingsvaartuigen "Kaliningrad", "Korolev" en "Minsk", evenals het korvet "Boyky".

Eerder gingen de oceaanreddingsboot "Nikolay Chiker" en de tanker "Vyazma" de schepen van de Baltische Vloot tegemoet vanuit de oostelijke wateren van de Middellandse Zee.

Volgens het telegramkanaal "Hunter's Notes" heeft de Russische Federatie tamelijk grote zeestrijdkrachten geconcentreerd in het oostelijke Middellandse Zeegebied. Ten zuiden van Cyprus bevinden zich dus in de rede de mijnenveger "Ivan Antonov", de middelgrote zeetanker "Iman" en de trawler "Sparta". Ten oosten van Cyprus liggen de zeesleepboot "Sergey Balk" en het kleine raketschip "Orekhovo-Zuevo", in noordoostelijke richting vanaf het eiland - het fregat "Admiral Grigorovich" en het patrouilleschip "Dmitry Rogachev". Ten zuiden van het vasteland van Griekenland wacht het fregat "Admiral Kasatonov" op de bemanning.

De onderzeeërgroep van de Russische marine in de Middellandse Zee wordt vertegenwoordigd door onderzeeërs van de Varshavyanka-klasse - Novorossiysk, Stary Oskol en Krasnodar.

De regio herbergt ook schepen van de Noord-Atlantische Alliantie, waaronder de Amerikaanse kruiser Monterey, de torpedobootjager Thomas Hudner en het vliegdekschip Dwight D. Eisenhower, evenals het Spaanse fregat ESPS Cristobal Colon."

Lijkt op gewone uitbreiding van de Russische vloot in de Middellandse Zee.
Bedenk ook even goed hoe lang het duurt voordat zulke schepen vanuit een haven uit Rusland (Kalinggrad Oostzee) of ergens rond Sint Petersburg (en dan om Scandinavië varen) erover doen om in Gibraltar te komen.

Die boot in het Suez kanaal liep 3 dagen geleden vast, en gisteren passeerden die boten Gibraltar.
2 dagen voor die boten om vanuit Rusland Gibraltar te bereiken? Is dat mogelijk?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan