The Great Awakening

In de laatste Gene Decode gaat het over dat gestrande schip in het Suez-kanaal, rond de 55 minuten. Ook Dave heeft het hierover in zijn meest recente update. Er is wel degelijk iets aan de hand, dat naar alle waarschijnlijkheid de langverwachte schokkende doorbraak gaat betekenen waardoor de 'silent war' niet langer meer stil zal zijn. Aan weerszijden van dat schip zijn wel degelijk Amerikaanse en Russische marine-eenheden actief en de Evergreen-containers worden momenteel uit het schip verwijderd en geinspecteerd. Naar verwachting gaan daar kinderen worden aangetroffen, dus zet je schrap!

@sprout, je bent destijds een waardevolle topic begonnen die ons een andere kijk gaf op WO2 en zelfs Hitler en de nazi's. Niet dat we hiermee Hittler en zijn trawanten goedpraten of verheerlijken, maar om in te zien dat lang niet alles zo is verlopen als ons is verteld via de media en het onderwijs. Nu probeer je hetzelfde te doen terwijl de geschiedenis wordt geschreven, dus niet achteraf. Helaas ben je nu minder scherp. Het is prima om nuchter te blijven en je niet mee te laten slepen in emoties maar zo feitelijk mogelijk te blijven, maar nu bespeur ik een feitelijkheid die grenst aan nihilisme.

Hoe dan ook, je bijdrages,worden zeer gewaardeerd, al is het maar om ons bij de les te houden en ons niet teveel mee te laten slepen door de hitte van het moment, wat evengoed een valkuil is.

Mike
 
Geschreven in een app-groep:
Mensen, even een waarschuwing. Mocht ik er naast zitten, bedenk dan dat ik beter 1 x teveel vals alarm kan geven dan jullie onvoorbereid te laten op wat ik denk dat gaat komen. Wie de Q-posts volgt weet dat we in een 'silent war' zitten. Dat zou wel eens heel binnenkort kunnen veranderen. Het gaat om dat containerschip dat vastzit in het Suez-kanaal en onderweg was naar Rotterdam. Het merendeel van de containers is afkomstig van de firma Evergreen. De 'call sign' van het schip is H3RC. De codenaam van Hillary Clinton bij de Secret Service was Evergreen, haar afkorting (ook in de Q-posts gebruikt) is HRC, Hillary Rodham Clintion. Algemeen wordt aangenomen dat Evergreen LEVENDE KINDEREN vervoert in schepen en zich dus schuldig maakt aan mensenhandel. Momenteel zijn aan weerszijden van het schip zowel Russische als Amerikaanse marine-eenheden actief. De containers worden uit het schip verwijderd en de inhoud geinspecteerd. Wees niet verbaasd als de inhoud van een aantal van deze containers schokkend zijn! Dit zal wereldnieuws worden omdat men dit niet stil kan houden. Gezien de bestemming van dit schip speelt Nederland een belangrijke rol in deze mensensmokkel. Nogmaals, als ik fout zit is dit vals alarm en is het ergste wat je kan overkomen dat je je schrap hebt gezet voor niets. Zit ik echter goed, dan ben je hoop ik psychologisch beter voorbereid op wat gaat komen.
Mike
 
Tn26rhhidbjo8u46avy43qpjw9ckuvwy7.jpg
 


Vertaling:
De groepering van schepen van de Baltische Vloot als onderdeel van het grote landingsvaartuig Kaliningrad (102), Minsk (127), Korolev (130) en het Boykiy-korvet (532) op satellietbeelden Sentinel-2 van 19 maart 2021.



Vertaling:
In verband met de toegenomen activiteit van de NAVO in het Zwarte Zeegebied, mobiliseert de Russische marine een amfibische groep schepen van de Baltische Vloot als onderdeel van de grote landingsschepen Kaliningrad (102), Minsk (127), Korolev (130) en het Boykiy korvet (532). Deze groep passeerde vanmiddag het Engelse Kanaal in zuidelijke richting.
 


Vertaling:
Vandaag, om 18.00 uur lokale tijd, passeerde een groep schepen van de Baltische Vloot bestaande uit de grote landingsschepen Kaliningrad (102), Minsk (127), Korolev (130) en korvet Boykiy (532) de Straat van Gibraltar in oostelijke richting.

Die Russische schepen zijn dus onderweg vanaf 18-19 maart, lang voordat dat schip vastliep in het Suezkanaal. En inderdaad vertrokken vanuit Kalinggrad zoals ik al vermoedde.
Ze versterken de Russische vloot voor de kust van Syrië als reactie op toegenomen NAVO activiteit. De Russische vloot voor de kust van Syrië ligt er waarschijnlijk al jaren.
 
https://worldofbuzz.com/deja-vu-evergreen-truck-halts-traffic-in-china-similar-to-the-suez-canals-situation/
 
That ship is stuck right where MOSES parted the RED SEA!!!

PASSOVER》A festival of FREEDOM. Celebration of Moses leading the Hebrews out of slavery in Egypt.

Upcoming Dates . . .

Passover BEGINS》Mar 27
Jesus CRUCIFIED》April 2
Jesus RESURRECTED》April 4
Red Sea PARTED》April 4

Qbert posted: "It's going to be BIBLICAL"

What's on that ship?!!! Or WHO?

Freeing the SLAVES?

Just something to think about.

Mike
 
Bovenstaand is (nog) niet eerder online gepost. Komt uit een gesprek dat een vriendin had met een christelijk iemand.

Mike
 
@Mike

Ik wil overal in mee gaan maar wil wel een vorm van bewijs zien.

"Aan weerszijden van dat schip zijn wel degelijk Amerikaanse en Russische marine-eenheden actief"
In de Middellandse Zee is al jaren een Russische vloot actief voor de kust van Syrië. Dat is dus niks nieuws.
Aan weerszijden van het schip...
Zijn er bronnen dat Russische en Amerikaanse marine schepen in de Rode Zee liggen?

"..en de Evergreen-containers worden momenteel uit het schip verwijderd en geinspecteerd."
Bron? Heb verschillende zoektermen gebruikt maar kan niks vinden over containers die verwijderd worden en geïnspecteerd.
Dat lijkt me ook totaal niet plausibel!
Bedenk, dit is een van de grootste schepen van de wereld, waarschijnlijk zijn er mega kranen voor nodig om dat schip überhaupt te kunnen ontladen. Zulke kranen zullen alleen op belangrijke grote havens aanwezig zijn.
Ik denk niet dat een normale mobiele land kraanmachine kan reiken tot die containers. Laat staan als deze op een zand achtige ondergrond staat. Bovendien staat het schip ook nog schuin. Ontladen lijkt me vrijwel onmogelijk, of het moet gebeuren met leger helicopters, als die krachtig genoeg zijn?

Dus bronnen over het ontladen en inspecteren graag.

Andere vraag, waarom inspecteert men dat schip gewoon niet in Rotterdam? Of waarom volgt men de verdachte containers niet naar de plaats van bestemming? Lijkt me veel eenvoudiger.
 
@sprout,

En het komt niet bij je op dat dit plan al veel ouder is en dat Poetin vanaf het begin al onderdeel uitmaakt van het plan en dat white hats in Rusland en Amerika al vele jaren samenwerken?

Mike
 
"That ship is stuck right where MOSES parted the RED SEA!!!"

Dat had ik ook al gehoord echter is het niet exact op die plek. Er was ook geen kanaal destijds.

De locatie waar Mozes waarschijnlijk de Rode Zee overstak is 200km verder naar het oosten: de Gulf of Aqaba

https://www.biblebelievers.org.au/bb971126.htm
 
Ik hoorde ook in een YT dat het schip kort gehackt kon zijn en daardoor uit koers was geraakt. Een vriend van me (hij is er vaak doorheen gevaren en heeft er via zijn werk nog mee te maken) beweerd dat dit pertinent onmogelijk 100%. (tenzij er een terrorist aan boord is) Dit meld ik voor wat het waard is.
 
Je doet in ieder geval wel gedegen onderzoek, sprout! Toch is hier iets mee aan de hand. We hebben misschien nog niet alle feiten paraat, maar alles in mij zegt dat we dit heel zorgvuldig in de gaten moeten houden...

Mike
 
Artikel+ video

Er wordt gesproken over of het afladen van containers een oplossing kan bieden (maar niet gezegd hoe de containers afgeladen kunnen worden). Volgens de video is dit erg riskant omdat het krachten op de boot kan veroorzaken waardoor de boot zou kunnen scheuren of zelfs breken. De boot rust enigszins op de oever dus krachten in de romp zullen nu al veel groter zijn dan normaal. Als de boot zou scheuren kan dit een olielek veroorzaken, en in geval van het breken van de boot zal het kanaal zeer lange tijd dicht zijn.

Vandaag een morgen worden pogingen ondernomen om de boot los te krijgen. Uiterlijk midden komende week zal de boot los zijn.

https://dw.com/en/suez-canal-blocked-ship-could-be-refloated-in-hours/a-57022549

https://finance.yahoo.com/news/ship-logjam-doubles-little-room-162830282.html
 
https://dw.com/en/suez-canal-blocked-ship-could-be-refloated-in-hours/a-57022549

Video en artikel

Er wordt gesproken over of het afladen van containers een oplossing kan bieden (maar niet gezegd hoe de containers afgeladen kunnen worden). Volgens de video is dit erg riskant omdat het krachten op de boot kan veroorzaken waardoor de boot zou kunnen scheuren of zelfs breken. De boot rust enigszins op de oever dus krachten in de romp zullen nu al veel groter zijn dan normaal. Als de boot zou scheuren kan dit een olielek veroorzaken, en in geval van het breken van de boot zal het kanaal zeer lange tijd dicht zijn.

Vandaag en morgen worden pogingen ondernomen om de boot los te krijgen. Uiterlijk midden komende week zal de boot naar verwachting los zijn.
 
Hoe dan ook, we zullen toch weer geduld moeten hebben! Het zal de komende dagen denk ik wel duidelijk worden.
@sprout: ik kan je onderzoek ook zeer zeker waarderen, chapeau!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Berichten
541.998
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan