Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zaterdagavond hadden wij een feestje van 25-jarige, 6 agenten liepen rond op straat, maar niks hard kunnen maken, wel 1,5 uur oponthoud. Normaliter rijden ze wel rond in politie auto maar niet met 6 man lopend de straat uit. Je voelt je een boef op eigen terreinen.
Ja raar he .. het gevoel dat je bekruipt. Vorige weekend reed ik Half twaalf snachts over straat en dan wordt ik aangehouden.. geen bijna geen hond op straat onderweg van Noord NL naar de Veluwe. De volgende dag ervaar ik de akelige opgejaagde afeer op en rond het Museumplein. Dan voel je of beleef je de illusie van een vrij land. Raar.
Compliment voor Boskalis. Ik hoorde ze net zeggen op de radio dat ze gebruik gemaakt hebben van het getij (aflandig) en alle berekeningen hebben gedaan waar en onder welke hoek er gesleept moest worden. Knap staaltje.
Dikke grote bullshit! Dat hele Schip en wat er gaande is...ik geloof er geen reet van. Volgens mij heeft het niks met Q of Hillary te maken. Maar is het gewoon iets van de Deep State.
Ja zo is het niemand weet het?! We gaan het meemaken. Wel merk ik dat er steeds meer mensen zonder muilkorf lopen in de supermarkt hier werkt het dan toch dat ik altijd zonder loop en dat mensen dat gedrag kopiëren? Het gaat de goede kant op in ieder geval
Had hem net gezien de nieuwe Jensen. En hij zegt precies wat ik zei wat is er allemaal gaande man? Af en toe zie ik door de bomen het bos niet meer hoor
Dikke grote bullshit! Dat hele Schip en wat er gaande is…ik geloof er geen reet van. Volgens mij heeft het niks met Q of Hillary te maken. Maar is het gewoon iets van de Deep State.
Dat denk ik ook al vanaf het eerste uur. Misleiding denk ik vd deepstate. We zullen het zien.
Ligt dat Suez kanaal ook niet vol met zeer belangrijke internetkabels ed ? Mss was dit moment een goede gelegenheid voor iets te doen hiermee ? De Russische, Amerikaanse en Israelische marine waren er toch ook ?
Toen Mengele via Operation Paperclip in het geheim naar Amerika werd gebracht en zijn gruwelijke psychologische mind control-experimenten onder de noemer MK Ultra mocht voortzetten stond hij bij zijn slachtoffers bekend als Dr. Green. Ook puur toeval natuurlijk. :roll: