The Great Awakening

Als je bewust en wakker bent over dit soort zaken kun je er heel veel voordeel mee doen, want je krijgt als het ware een kijkje in de keuken. Diverse geopolitieke bewegingen krijgen dan ook ineens veel meer context.

Een andere serie die ik kan aanraden is de "reimagination" van "WestWorld"...

Deze serie is één grote onthulling van de occulte wereld. Je krijgt daar letterlijk een kijkje in de keuken van de Luciferiaanse wereldagenda.

Ik denk ook dat er iets aan de hand is met dat schip. Maar ik vraag me ook af of het nu het juiste moment is om aan de wereld te tonen wat er in de lading zit, als het inderdaad om mensenhandel gaat. De halve wereld is op dit moment al psychisch niet in orde door Corona beperkingen. Kan dit er nog wel bij?

All movies playing simultaneously. Wij krijgen de karmische lessen die we over onszelf afroepen. Niet voor niets heb ik het nu al een jaar lang over harde landing vs. zachte landing...

Mike

Zeker is dat geen toeval, Charza. Zonder het te weten heb je predictive programming meegekregen waar je nu je voordeel mee kunt doen! Ikzelf had nog nooit van Dexter gehoord, dus dank voor deze update. Zoals eerder gezegd, elke vezel in mijn lijf zegt me dat er iets aan de hand is met dat containerschip, iets zeer duisters…

Mike
Er staat zeker iets op stapel.. Het feit dat in China een vrachtwagen met een zelfde soort Evergreen container was verongelukt is ook "opmerkelijk". Een simpele internet search geeft deze link.

https://www.msn.com/en-us/news/world/evergreen-truck-blocks-chinese-motorway-mere-days-after-evergreen-ship-blocks-suez-canal/ar-BB1f3EZj

In combinatie met de US bordercrisis wordt het mensenhandel aspect van de [DS] nu een mainstream "talkingpoint".. Zo werkt dit..

Wellicht vinden jullie dit item van John Canales (Mouthy Buddha) ook wel interessant:

https://www.bitchute.com/video/v0dsbPnTdlwH/

Ik denk ook dat er iets aan de hand is met dat schip. Maar ik vraag me ook af of het nu het juiste moment is om aan de wereld te tonen wat er in de lading zit, als het inderdaad om mensenhandel gaat. De halve wereld is op dit moment al psychisch niet in orde door Corona beperkingen. Kan dit er nog wel bij?
Dit zal nodig zijn.. Mensen kunnen het dan simpelweg niet meer ontkennen. Nu is de cognitieve dissonantie nog groot... Maar zie het positief.. Wat is cognitieve dissonantie?

Feitelijk betekent dit dat mensen handelen in tegenspraak met hun eigen "overtuigingen".. In het Covid verhaal zie je dit steeds meer. Een groot deel van de mensen praat tegenwoordig nog wel mee met de Covid nonsense, maar men handelt er niet persé meer naar.. Zodoende wordt het meer een theater. Hiermee wordt nog eens extra aangetoond dat mensen feitelijk het verhaal al niet meer geloven.. (Anders zou men er wel naar handelen).. Voor veel mensen is het moeilijk om eigen fouten toe te geven.. Dit is een ego kwestie en dat is waarom de cognitieve dissonantie zo enorm is.

@Mike, het ziet ernaar uit dat een van mijn posts nu in de spam staat te wachten ;).
Klopt, net teruggeplaatst. Goed punt dat je daar maakt, ik had het niet willen missen! Dave (X22) heeft het in zijn nieuwe update ook over een nieuwe regel van Biden die stelt dat 'unaccompanied minors' (kinderen dus) aan de 'zorg' mogen worden toevertrouwd van ONGEKWALIFICEERD PERSONEEL aan de Amerikaanse zuidgrens. Crimes against children, anyone? Dit wordt een MEGASCHANDAAL en het zal de Amerikaanse bevolking verenigen, zoals Q reeds had voorspeld.

Mike

Even een zijsprong trouwens.. Maar iets dat denk ik ook relevant is voor dit topic.

Ik ben de afgelopen week weer druk in de weer geweest met de wijkraad, en tref zodoende nog wel eens wat lokale ondernemers. Aangezien het voorjaar nu zijn intrede doet, krijgen mensen ook weer behoefte aan plantjes etc.

Mochten mensen in de buurt van Den Haag zijn, dan kan ik ze aanraden om hier eens een kijkje te komen nemen:

https://www.tuincentrum-hanenburg.nl/

Dit tuincentrum doet niet aan Covidnonsense! Mensen in de winkels dragen over het algemeen geen mondkapjes. (Eigenaar geeft personeel vrije keuze). Van klanten wordt het al helemaal niet verwacht.. Men hoeft aan de deur niet de handen te ontsmetten met vergif, en je hoeft ook geen afspraak te maken om te komen.

Met andere woorden.. Lekker ouderwets NORMAAL.

Is het misschien een goed idee om dit topic te gebruiken voor Great Awakening posts? TedX filmpjes en Spotify muziek hoort hier volgens mij niet zo bij. Of vermeldt erbij waarom je het post, wat het ermee te maken heeft of waarom je het interessant vindt. We hebben ook een topic met highlights ergens voor Must see videos. Zullen we de kwaliteit hoog houden?

Ik denk dat @president-elect-of-fryslan de tekst wel treffend vond.

Het is ook niet mijn muziek, maar met de inhoud van de lyrics kan ik het wel eens zijn :).

Volgens mij maakt President Elect ons hier duidelijk dat The Great Awakening plaats aan het vinden is onder alle lagen van de bevolking, dus ook onder liefhebbers van Nederlandstalige muziek in volkswijken. Trouwens, die mensen waren van het begin af aan al niet onder de indruk van de tirannie die nu wordt uitgerold, het zijn de zogenaamd 'hoogopgeleiden' waar we het meest van te vrezen hebben!

Mike

En ook in de media worden ze langzamerhand wakker:

https://www.trouw.nl/sport/woedend-was-ik-op-diederik-gommers~b28d222f/

Mike

Klaar voor de Nike Satan Shoes?

https://satan.shoes/product/
Just don't do it..

Introducing the "Satan Shoes"...

Tell me again how this world is run by benevolent people..

The soles of the shoes contain one drop of human blood.

666 pairs are being sold.

The cost $1018. A reference to Luke 10:18,
"I saw Satan fall like lightning from heaven."

Released on the 29th March, right after the full moon.

A slogan on the website reads, "Better to reign in hell than to serve in heaven."

Furthermore rapper Lil Nas X, has just released a song that depicts him making out with Satan.

If they want to refer to the Bible they should note that in Galatians 6:7, it says:

"Do not be deceived, God is not mocked; for whatever a man sows, that he will also reap."

Via Andrew Charles
&feature=youtu.be

Mike

De naam 'evergreen' verwijst overigens naar Lucifer. Een 'evergreen' is een winterharde plant die het hele jaar door groen blad heeft en ook een meerjaarsplant is. Wat heeft dat met Lucifer te maken? Waar verborg Lucifer zich vermomd als slang in de Hof van Eden? Juist ja, tussen het groen! Evergreen verwijst naar eeuwige heerschappij van Lucifer. Er is echter maar 1 obstakel: God wins.

Mike

Ik vind al dat gezoek naar een betekenis wat ver gaan eerlijk gezegd. Evergreen is gewoon een veel gebruikte term. Het zijn ook de een beetje oubollige liedjes, daar zijn er honderden van.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan