Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Rijksvoorlichtingsdienst zou eigenlijk Rijksdesinformatiedienst moeten heten, of niet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat onderwerp beschouwde ik al als afgedaan. Zodoende tik ik iets nieuws aan.We hadden het over vrouwen...
Mike
Ik bedoelde dit: De enige die kan bepalen hoe vrij het volk is, is het volk zelf. Zij heeft zowel de sleutel naar vrijheid als de sleutel naar onderdrukking in eigen hand.Ik heb geen tijd om ieders profiel te bestuderen, maar ik heb net bij jou gekeken en zie nog steeds geen motto.
Mike
Daar kan ik me wel in vinden.Dat lijkt me veel waarschijnlijker, eerlijk gezegd. Zoek het woord 'projectie' op in het woordenboek en je zou eigenlijk een plaatje van een vrouw moeten zien.
Mike
Linn Wood goes on stage full Q en Great Awakening!
Was dat niet een post van jou ergens? Ik heb deze woorden wel gelezen.Ik bedoelde dit: De enige die kan bepalen hoe vrij het volk is, is het volk zelf. Zij heeft zowel de sleutel naar vrijheid als de sleutel naar onderdrukking in eigen hand.
Van de hak op de tak springen, je lijkt wel een vrouw.Dat onderwerp beschouwde ik al als afgedaan. Zodoende tik ik iets nieuws aan.
Zou kunnen. Ik weet niet exact wat ik allemaal heb gepost sinds ik 17 november 2020 ben begonnen.Was dat niet een post van jou ergens? Ik heb deze woorden wel gelezen.
Mike
Over het algemeen kaart ik onderwerpen per stuk af. Die replyfunctie is wel handig als ik toch een enkele keer van de hak op de tak spring.Van de hak op de tak springen, je lijkt wel een vrouw.
Mike
Ik mis nog "Q"