The Great Awakening

44.45 minuut Willen Engel en Jeroen Pols na het hoger beroep o.a. over Nederland moerasland en dat springt er voor mij uit.(daarom geplaatst in dit topic)
De rest v d video mag je natuurlijk ook kijken.

Vanavond om 23 u onze tijd opnieuw Absolute Interference op frankspeech.com. Ik heb hem al gezien, het bewijs voor Chinese inmenging in de Amerikaanse presidentsverkiezing van 2020 is overweldigend. Frank is the shot heard around the world, in 1 dag tijd al zo'n 90 miljoen leden en Gen. Flynn is er aan verbonden!

Mike

Als ik op de link klik komt:
Registration successful. Now you are logged in.
Ik heb me echter niet aangemeld. Hoe kan dat?

Dorothé

Mike Lindell zond gisteren op frankspeech.com zijn nieuwe docu Absolute Interference uit. Daarin vertelt een cyber security expert dat er sprake is geweest van rechtstreekse inmenging in de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2020 vanuit China via het internet IN ALLE 50 STATEN. Morgen begint de audit van de gang van zaken rondom de verkiezing in Maricopa County in Arizona. Dat gaat alleen al om 2 miljoen stemmen. Als daar onregelmatigheden worden ontdekt volgen er audits in andere counties in andere staten. Mike Lindell ziet dit als nieuw bewijs, dus de eerdere uitspraak van het Hooggerechtshof telt niet. Het bewijs voor verkiezingsfraude is nu zo overweldigend aan het worden dat het Hooggerechtshof uitendelijk unaniem de verkiezingen ongeldig gaat verklaren en er zullen of nieuwe verkiezingen komen of Trump wordt meteen aangewezen als de rechtmatige winnaar in ALLE 50 STATEN. Dit is the shot heard around the world, want dit gaat ook grote gevolgen hebben voor bijv. de verkiezingsuitslag in ons land!

Mike

Laatst bewerkt:
Internet blackout in augustus-september 2021? Training op 9-7.

Vanavond om 23 u onze tijd opnieuw Absolute Interference op frankspeech.com. Ik heb hem al gezien, het bewijs voor Chinese inmenging in de Amerikaanse presidentsverkiezing van 2020 is overweldigend. Frank is the shot heard around the world, in 1 dag tijd al zo'n 90 miljoen leden en Gen. Flynn is er aan verbonden!

Mike
kan je ook weer dingen doorplaatsen naar hier?

Daarom verwijs ik in de post naar frankspeech.com en heb het aanklikbaar gemaakt. Als je daar nu naartoe gaat is de docu nu bezig, beter dan dat fucking Facebook waar je altijd op zit!

Mike

ik krijg dit als ik die link aanklik: We are performing scheduled site maintenance at this time. Please check back with us later. Onderhoud dus.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan