The Great Awakening

Thanks. Vanochtend nog op Bitchute gezocht maar kon niets vinden. Jij bent er duidelijk beter in dan ik.

Mike

Uit de bijlage 'De verschillende gezichten van de coronaprotesten' bij 'Dreigingsbeeld Terrorisme Nederland 54' van de NCTV (blz. 8):

Over het algemeen worden de coronamaatregelen geaccepteerd, gesteund en nageleefd door het grootste deel van de bevolking. Tegenover een grote en veelal zwijgende meerderheid staat een kleine groep die zich juist uitspreekt tegen het coronabeleid. Dit wordt voornamelijk op activistische wijze gedaan.

Steun voor beleid wordt overschat, de onderstroom die zich niet niet activistisch uit, maar wel tegen de maatregelen zijn, wordt onderschat.

Ik heb deze nog niet bekeken maar hier is de 3e serie van Gene Decode over Nederland. Hij staat op YouTube maar voor hoelang weet ik niet.

Tim Gielen, de maker an de prachtige docu 'Monopoly' heeft een eigen website:

Ik heb deze nog niet bekeken maar hier is de 3e serie van Gene Decode over Nederland. Hij staat op YouTube maar voor hoelang weet ik niet.

Deel 3 ging over Noord-Holland, van Den Helder tot Amsterdam. Ik ben erg benieuwd naar Zuid-Holland. Daar staan de regeringsgebouwen, er zijn koninklijke paleizen, de haven van Rotterdam en er zijn veel restanten van de Atlantikwall.

In de duinen bij Katwijk staat een Soefitempel.
Uit Q-post 133 over Epstein Island: "Why is the temple on top of a mountain?"
De tempel in Katwijk staat ook bovenop een top.

Ook uit post 133: "What is the significance of the colors, design and symbol above the dome?"
De kleur van de koepel lijkt toch wel op die van de koepel van de tempel van Epstein. Wat die kleur betekent weet ik niet.

Zit er nog iets onder die Soefitempel?

Bijlagen

• iu-6.jpeg
    iu-6.jpeg
    116,5 KB · Weergaven: 0
  • e3f4673609cde39c77e3266d42b3a774--sufi-the-temple.jpg
    e3f4673609cde39c77e3266d42b3a774--sufi-the-temple.jpg
    48,3 KB · Weergaven: 0
Niet dat het nou heel boeiend is.. maar als je die video van Gene bekijkt zie je vanaf 46:52 t/m 47:05 ipv de afbeelding van Gene (de hond) iemand met een bril op... is dat Gene Decode of iemand anders?

Beste mensen,

Deze wilde ik toch even met jullie delen.
Derek Chauvin is nu natuurlijk veroordeeld. Het linkse establishment inclusief Biden hebben zich met deze rechtzaak bemoeid.
Zou de persoon Derek Chauvin daadwerkelijk bestaan, of is het geheel een valse vlag inclusief de persoon van Derek Chauvin?

Denk eens aan de symboliek:

het chauvinisme​

zelfst.naamw.
Uitspraak: [ʃoviˈnɪsmə]

overdreven/extreme liefde voor je vaderland. Wordt ook wel synoniem gebruikt voor "Patriot"

Waar heeft de globalistische [DS] een hekel aan?

Is de naam van Derek "Chauvin" en zijn publieke vervolging niet heel erg symbolisch en "toevallig"?

(Dit is uiteraard speculatief, maar wel opmerkelijk als je het mij vraagt.)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan