CodeMonkeyZ zegt; There are a few small errors in this article, but the general idea is on point.
Ron Watkins – CodeMonkeyZ — released several photos on Monday leaked to him from a whistleblower.
www.thegatewaypundit.com
Vertaling;
Dit is een enorme ontwikkeling.
Hier is een pagina uit het Dominion draaiboek over RAID en BIOS instellingen.
De klokkenluider kwam naar buiten met gefilmde beelden van het Dominion verkiezingsbeheersysteem in een verkiezingscentrum in een van de staten die software en hardware van Dominion gebruikten (niet Arizona).
Zoals u in de video zult zien, bespreekt de klokkenluider aanvankelijk met een Dominion-medewerker wie het BIOS-wachtwoord heeft en ontdekt hij dat de STAAT het wachtwoord bewaart - niet Dominion, en niet de provincie.
Later vraagt de klokkenluider de Dominion werknemer naar connectiviteit en of de machines wel of niet met het internet verbonden kunnen worden...
Met slechts 1 minuut en 17 seconden, ontmaskeren we hun meest flagrante leugen.
FRAUDE MAAKT ALLES ONGELDIG.
The Gateway Pundit sprak met Ron Watkins op woensdagmorgen. Hier is wat Ron ons vertelde:
Ron Watkins vertelde ons dat de Dominion-klokkenluider onlangs contact met hem opnam.
Hij-zij werkte in de verkiezingstabelkamer in een van de grote county's. Ron wilde de staat waar dit plaatsvond niet bekend maken.
Ron vertelde ons: "De video die ik heb uitgezonden was 1 minuut 13 seconden en ik heb ongeveer 30 minuten video in totaal."
Er zijn een heleboel documenten en er zijn een heleboel geheime dingen die ik nu achterhoud. En wat je hebt gezien is niet alles.
We vroegen Ron hoe hij bevestigde dat de documenten echt waren?
Ron Watkins antwoordde: "De video is absoluut waar hij beweert vandaan te komen. De screenshots die ik in de video heb geplaatst zijn sterk bijgesneden. De rest van het beeldmateriaal is duidelijk in de Dominion serverruimte. Je kunt alle verschillende mensen en hun namen zien. De reden dat ik het uitsnede is dat als een van die mensen bekend is, zij weten welk tabulatie centrum dat is en dan is onze klokkenluider in gevaar. Ik weet niet of de klokkenluider daar nog werkt of wat er aan de hand is." U heeft bevestigd dat de persoon bij Dominion werkte?
Ron Watkins: Bevestigd. Ja.
Toen liet Ron deze bom vallen.
Ron Watkins: En wat ik naar buiten bracht is dat misschien 1% conservatief is. Misschien 1% van 1%. Wat ik naar buiten heb gebracht is zeer gericht omdat het de CEO van Dominion betrapte op meineed. Hij zei dat deze machines op geen enkele manier verbonden kunnen zijn in zijn getuigenis in Michigan. Technisch gezien kunnen ze worden aangesloten via het BIOS van de administratie. Meer over de USB-optie.
Ron Watkins: Iets anders dat me zorgen baarde. Het feit is dat de USB's zijn ingeschakeld op de server. En het selectievakje voor USB boot is ook ingeschakeld... Dat betekent dat als je een besturingssysteem op een USB zet en dan in de machine steekt en hem aanzet, het mogelijk is om het besturingssysteem van de USB te booten en niet die van de harde schijf te gebruiken. Dus technisch gezien kun je twee besturingssystemen op één systeem hebben.
Ron vertelde ons dat hij bezorgd is over zijn veiligheid.
Ron heeft nog meer op stapel staan. Hij herhaalde dat hij slechts 1% heeft vrijgegeven van de inhoud die hij heeft.
Ron was genadig met zijn tijd. God behoede hem.
** We schreven Dominion Voting Systems voor commentaar en zullen updaten of-wanneer ze reageren op ons verzoek voor een verklaring.
Dorothé