The Great Awakening

Bericht van CodeMonkeyZ
Everything was working fine until I started talking.
Then video conference software crashed.
Live streaming platforms started crashing.

Coincidence?

Dorithé

😂😂😂😂

Ik wil, ik wil, ik wil ... tenminste .... Beste Femke van de stanische DeepState mag ik met vrijbrief die bruine hemden dan afrossen, pepperen, en meer? Heeft u voor mij dat agressief bijtende herdertje van het Malieveld even te leen? Geeft u mij tijdstip en lokatie waar de romeo's van ME zitten te snuiven? Einde sollicitatiebrief.

Lindell spreekt in Phoenix. Heb deze toegevoegd bij de wereldklok op de ipad. Wel zo makkelijk 😉

Bijlagen

• 09616C02-21C9-494F-9DE9-78C9A99D3E75.png
    09616C02-21C9-494F-9DE9-78C9A99D3E75.png
    364,4 KB · Weergaven: 8
CodeMonkeyZ
Finished for now.
Im not a windows admin, but tried to get through as much of the directory tree as I could while pointing out some weird things along the way.

It is my understanding that this file is public and that there is a download link somewhere... if I find the link I will publish it here and then you guys can all start to dig in and look around too.

Dorothé

😂 :p 😂:p 😂:p
195852 watching now @Lindell's cyber symposium
000828 watching now @Biden🤡-Harris🤡 comments on infrastructure

Bijlagen

• lindell.jpg
    lindell.jpg
    278,1 KB · Weergaven: 6
Klopt het dat er informatie over verkiezingsfraude openbaar gemaakt wordt?

De laatste tijd heb ik dit nieuws nauwelijks gevolgd. Er is genoeg te doen in Nederland. Vandaar de vraag. Ik ga de berichten in dit topic wel even teruglezen.

En zo moet het! Zie dat tijdens zijn speech afgezonderde ongevaccineerden (veraf van schoolbestuur)) hun stoelen pakken en op 'verboden gebied' gaan zitten.

Kijk, dat is MANNENTAAL! Ik heb in zo'n Telegram-groep gezeten met 'bezorgde ouders', bestaande uit voornamelijk vrouwen en zwakke betamannen die het opnamen voor de vrouwen (white knights/simps). We moeten 'de dialoog gaande houden' en 'in gesprek gaan met de schooldirectie'. Nee, dat moeten we niet, we moeten DRUKKEN. De overheid drukt nl. wel van bovenaf en daar zijn schooldirecties kennelijk zeer gevoelig voor. Dan moeten wij van onderaf dus ook gaan drukken, want ze zwichten voor druk! Dat moet echt in de sfeer gaan van: als je het WAAGT om MIJN kind(eren) ook maar op WELKE MANIER DAN OOK onder druk te zetten om een masker te dragen of zich te laten prikken, klaag ik je HOOGSTPERSOONLIJK aan, want NIEMAND is immuun onder de Neurenberg Code - de ministers niet, de rechters niet, de artsen en verpleegkundigen niet en ook schooldirecties niet! Het kan maar duidelijk zijn. Stuur ze ook schriftelijk deze boodschap, zelfs als ze het niet lezen kan dit juridisch gezien wel als gelezen beschouwd worden.

Mike

Laatst bewerkt:
Paul Hermans via TG:
Voor iedereen die de afgelopen twee dagen live naar Mike Lindell’s Cyber Symposium heeft gekeken en zich afvraagt (zoals ik ook regelmatig deed) wat er nu eigenlijk gebeurde, want het leek soms een gigantische warboel waar geen touw aan vast te knopen was, het volgende. Er werd wel degelijk bewijs gepresenteerd, voor ons leken soms van veel te technisch aard en dus niet echt te begrijpen. De aanwezige experts begrepen het maar al te goed en ook de aanwezige politici.

Ook het feit dat het allemaal live plaatsvond en er daardoor veel geïmproviseerd moest worden vroeg om geduld. Vooral gisteren toen CodeMonkey (Ron Watkins) remote zijn presentatie deed en het lang duurde eer men een redelijke verbinding had, zou je kunnen laten denken dat het allemaal amateuristisch was. Die indruk kreeg je omdat er live en dus door iedereen te volgen, aan de techniek gesleuteld moest worden, maar dit soort problemen en het soms urenlang zoeken naar oplossingen doen zich ook voor in de voorbereidingen van programma’s die niet live worden uitgezonden en die dan gladjes verlopen en de kijkers geen idee hebben van de technische problemen vooraf. Tijdens de presentatie van CodeMonkey lag het symposium ook onder vuur van hackaanvallen, waardoor het leek dat de technici niet wisten waar ze mee bezig waren.

Waar we op moeten wachten is een samenvatting van de drie dagen symposium waarin de bewijzen duidelijk worden uitgelegd. De kans is natuurlijk groot dat deze laatste dag van het symposium echt vuurwerk zal leveren, want als je een event als dit organiseert, dan bouw je de spanning op en geef je niet aan het begin je juweeltjes aan informatie en bewijs weg, die bewaar je voor het slotstuk.

En je kunt het irritant vinden dat Lindell constant de media aanvalt, maar zij zijn absoluut een heel groot probleem. Zij zijn het die het volk met een klap wakker kunnen krijgen door het echte en ware nieuws te brengen, maar in plaats daarvan brengen zij leugens in opdracht van hun broodheren, de Deep State en communistisch China. Geen wonder dat Lindell ze regelmatig landverraders noemt.

Besef daarom ook dat de aanwezige media, zoals CNN, niet opeens van gedachten zullen veranderen en onder de indruk van wat gepresenteerd wordt positief nieuws over Lindell en de stemfraude gaan brengen. (Tenzij er een wonder gaat gebeuren.) Ook de wereldwijde media en dus ook die in Nederland, de inmiddels uitgemergelde, tandeloze vlooienbalen die zichzelf ooit de ‘waakhonden van de maatschappij’ hebben genoemd, zullen de Amerikaanse media naar de bek likken en blijven volhouden dat de stemfraude in de VS een ‘Grote Leugen’ is. Afijn, we (en ook zij van de media) zullen ooit weten wat nu werkelijk de grote leugen was!

Paul Hermans via TG:
Voor iedereen die de afgelopen twee dagen live naar Mike Lindell’s Cyber Symposium heeft gekeken en zich afvraagt (zoals ik ook regelmatig deed) wat er nu eigenlijk gebeurde, want het leek soms een gigantische warboel waar geen touw aan vast te knopen was, het volgende. Er werd wel degelijk bewijs gepresenteerd, voor ons leken soms van veel te technisch aard en dus niet echt te begrijpen. De aanwezige experts begrepen het maar al te goed en ook de aanwezige politici.

Ook het feit dat het allemaal live plaatsvond en er daardoor veel geïmproviseerd moest worden vroeg om geduld. Vooral gisteren toen CodeMonkey (Ron Watkins) remote zijn presentatie deed en het lang duurde eer men een redelijke verbinding had, zou je kunnen laten denken dat het allemaal amateuristisch was. Die indruk kreeg je omdat er live en dus door iedereen te volgen, aan de techniek gesleuteld moest worden, maar dit soort problemen en het soms urenlang zoeken naar oplossingen doen zich ook voor in de voorbereidingen van programma’s die niet live worden uitgezonden en die dan gladjes verlopen en de kijkers geen idee hebben van de technische problemen vooraf. Tijdens de presentatie van CodeMonkey lag het symposium ook onder vuur van hackaanvallen, waardoor het leek dat de technici niet wisten waar ze mee bezig waren.

Waar we op moeten wachten is een samenvatting van de drie dagen symposium waarin de bewijzen duidelijk worden uitgelegd. De kans is natuurlijk groot dat deze laatste dag van het symposium echt vuurwerk zal leveren, want als je een event als dit organiseert, dan bouw je de spanning op en geef je niet aan het begin je juweeltjes aan informatie en bewijs weg, die bewaar je voor het slotstuk.

En je kunt het irritant vinden dat Lindell constant de media aanvalt, maar zij zijn absoluut een heel groot probleem. Zij zijn het die het volk met een klap wakker kunnen krijgen door het echte en ware nieuws te brengen, maar in plaats daarvan brengen zij leugens in opdracht van hun broodheren, de Deep State en communistisch China. Geen wonder dat Lindell ze regelmatig landverraders noemt.

Besef daarom ook dat de aanwezige media, zoals CNN, niet opeens van gedachten zullen veranderen en onder de indruk van wat gepresenteerd wordt positief nieuws over Lindell en de stemfraude gaan brengen. (Tenzij er een wonder gaat gebeuren.) Ook de wereldwijde media en dus ook die in Nederland, de inmiddels uitgemergelde, tandeloze vlooienbalen die zichzelf ooit de ‘waakhonden van de maatschappij’ hebben genoemd, zullen de Amerikaanse media naar de bek likken en blijven volhouden dat de stemfraude in de VS een ‘Grote Leugen’ is. Afijn, we (en ook zij van de media) zullen ooit weten wat nu werkelijk de grote leugen was!
Dit zegt Ron (CodeMonkeyZ) zelf
Regarding today’s event:

We had technical difficulties getting started and had communication issues due to server attacks on our communication lines and instability of the public live streams.
People were asking why we didn’t run tools on the data. It is because we were not remoted into a Windows server that had the image loaded; we had just mounted a forensic image of the files and were able to view the file tree and files only. Due to the setup of the forensic image, we were not able to run tools such as regedit, event viewers, or dll analyzers. We could not run the executable files inside the forensic image.
We did not have a windows server setup with the image loaded due to obtaining the publicly-available data at the last minute. There simply was not enough time to setup a server because the show was already scheduled and we wanted to do it live.
We came across unprepared, and it is true in a sense because we had just obtained the data. It was my very first time looking at the data and I did not know what exactly would be found on the systems ahead of the event.

Interestingly, we did uncover a few critical things:
1. There appeared to be web server logs which potentially indicate that the server was accepting and executing commands remotely.
2. Election related data pre-upgrade was not present on the machine post-upgrade. This indicates that election related data was deleted or otherwise removed during the upgrade process.
3. The server had a suspicious configuration script designed to remove server security, potentially opening the machine up to a network hack.

These issues warrant additional investigation.

Dorothé

als je het WAAGT om MIJN kind(eren) ook maar op WELKE MANER DAN OOK onder druk te zetten om een masker te dragen of zich te laten prikken, klaag ik je HOOGSTPERSOONLIJK aan, want NIEMAND is immuun onder de Neurenberg Code - de ministers niet, de rechters niet, de artsen en verpleegkundigen niet en ook schooldirecties niet! Het kan maar duidelijk zijn. Stuur ze ook schriftelijk deze boodschap, zelfs als ze het niet lezen kan dit juridisch gezien wel als gelezen beschouwd worden.

Mike
Een 'notificatie van aansprakelijkheid' om zoals Mike aangeeft ... TE DRUKKEN !!
(persoonlijke aansprakelijkheid en hoofdelijke verantwoordelijkheid)

Ik ben geen jurist.
------------------------------------------------------
Onderwerp: notificatie van aansprakelijkheid
(wat voorbeeldteksten om zelf aan je situatie aan te passen).

Dit bericht dat ik u zend is geen bedreiging! Ondanks dat ik wil dat u mijn informatie tot u neemt, schrijf ik niet om hoor-en-wederhoor te starten. De informatie die ik verschaf bevat materiaal om uw eigen onderzoek te doen. Het geeft mij kans u, mijn medemens, en mezelf geweldloos, direct en respectvol, te helpen. Belangrijke doelen:
(1) Informatieverschaffing.
(2) Een aantoonbare notificatie van persoonlijke aansprakelijkheid en hoofdelijke
verantwoordelijkheid
.

(3) Het helpen van medemens (alle levende organismen).

Dit aan te vullen met b.v. bewijs / onderzoek m.b.t. het onderwerp waarover het gaat. Ook handig een stukje op te nemen voor wie jouw brief behandelt:

Indien mijn brief voor de aangeschreven persoon verloopt via een secretariaat is dit van belang: u wordt gevraagd (bent zelfs verplicht) de informatie door te zetten naar de geadresseerde dan wel bedoelde geadresseerde. Stuurt u de informatie door, adviseer ik u voor uw eigen archief daarvan een kopie te bewaren. In deze inleiding en verder in het schrijven leest u waarom.
Mocht u als verwerker van de correspondentie besluiten niets met deze informatie te doen, deze bewust zelf of in opdracht (b.v. van hogerhand) niet te overhandigen aan de bedoelde ontvangers zodat zij niet over de informatie kunnen beschikken of om andere redenen deze informatiestroom frustreren ligt de persoonlijke aansprakelijkheid en hoofdelijke verantwoordelijkheid bij u! U bent dan strafbaar en vervolgbaar (Neurenberg Code 4, artikel 4). Daarvoor wil u graag waarschuwen.
-----------------------------------------------------

Beide teksten zijn in te passen voor elk soort onderwerp waarvoor je een een 'notificatie v.a.' wilt gebruiken als je gaat DRUKKEN!

BAF BOOM BAF ... Of je stuurt het door naar geadresseerde of JIJ gaat naar Neurenberg!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan