als je het WAAGT om MIJN kind(eren) ook maar op WELKE MANER DAN OOK onder druk te zetten om een masker te dragen of zich te laten prikken, klaag ik je HOOGSTPERSOONLIJK aan, want NIEMAND is immuun onder de Neurenberg Code - de ministers niet, de rechters niet, de artsen en verpleegkundigen niet en ook schooldirecties niet! Het kan maar duidelijk zijn. Stuur ze ook schriftelijk deze boodschap, zelfs als ze het niet lezen kan dit juridisch gezien wel als gelezen beschouwd worden.
Mike
Een 'notificatie van aansprakelijkheid' om zoals Mike aangeeft ... TE DRUKKEN !!
(persoonlijke aansprakelijkheid en hoofdelijke verantwoordelijkheid)
Ik ben geen jurist.
------------------------------------------------------
Onderwerp: notificatie van aansprakelijkheid
(wat voorbeeldteksten om zelf aan je situatie aan te passen).
Dit bericht dat ik u zend is geen bedreiging! Ondanks dat ik wil dat u mijn informatie tot u neemt, schrijf ik niet om hoor-en-wederhoor te starten. De informatie die ik verschaf bevat materiaal om uw eigen onderzoek te doen. Het geeft mij kans u, mijn medemens, en mezelf geweldloos, direct en respectvol, te helpen. Belangrijke doelen:
(1) Informatieverschaffing.
(2)
Een aantoonbare notificatie van persoonlijke aansprakelijkheid en hoofdelijke
verantwoordelijkheid.
(3) Het helpen van medemens (alle levende organismen).
Dit aan te vullen met b.v. bewijs / onderzoek m.b.t. het onderwerp waarover het gaat. Ook handig een stukje op te nemen voor wie jouw brief behandelt:
Indien mijn brief voor de aangeschreven persoon verloopt via een secretariaat is dit van belang: u wordt gevraagd (bent zelfs verplicht) de informatie door te zetten naar de geadresseerde dan wel bedoelde geadresseerde. Stuurt u de informatie door, adviseer ik u voor uw eigen archief daarvan een kopie te bewaren. In deze inleiding en verder in het schrijven leest u waarom.
Mocht u als verwerker van de correspondentie besluiten niets met deze informatie te doen, deze bewust zelf of in opdracht (b.v. van hogerhand) niet te overhandigen aan de bedoelde ontvangers zodat zij niet over de informatie kunnen beschikken of om andere redenen deze informatiestroom frustreren ligt de persoonlijke aansprakelijkheid en hoofdelijke verantwoordelijkheid bij u! U bent dan strafbaar en vervolgbaar (Neurenberg Code 4, artikel 4). Daarvoor wil u graag waarschuwen.
-----------------------------------------------------
Beide teksten zijn in te passen voor elk soort onderwerp waarvoor je een een 'notificatie v.a.' wilt gebruiken als je gaat DRUKKEN!
BAF BOOM BAF ... Of je stuurt het door naar geadresseerde of JIJ gaat naar Neurenberg!