The Great Awakening

Het duurde dik drie kwartier voordat het symposium echt van start kon gaan omdat de Deep State een halve minuut voor aanvang de servers en drie back up systemen waarop de website Frankspeech staat liet crashen. Er is niemand ter wereld die gelooft dat dit toeval was. Mike Lindell sprak gedurende die drie kwartier tot het aanwezige publiek en via de live uitzending van RSBN kon het publiek wereldwijd dat ook volgen. Maar ach, bovenstaande was te verwachten.
Aha .. thanks .. ik kon even volgen en toen ... draaiend cirkeltje op brighteon.tv (twee opties: heel veel bezoekers en/of vals spel). Ik denk beide, ook op de servers van brighteon.

CodeMonkeyZ (Ron via Telegram)
I will be speaking during the Cyber Symposium this morning.
If things go accordingly, you will be along for quite a ride.
Stay tuned.

Maar goed, hoe laat is dit bij ons?

Dorothé

Laatst bewerkt:
Op brighteon stond geen starttijd. Toen ik vannacht wakker werd rond 3;30 leek het net te beginnen (live feed), maar er stond geen 'time table' bij en welke tijdzone/lokatie. Als ze dat niet vermelden kunnen we niet gaan tijdzonerekenen .....

Ik weet dat het nog veel tijd nodig heeft. Ik weet dat de waarheid ook naar Europa zal komen. Ook dat heeft tijd nodig. Toch zal dat denk ik sneller gebeuren dan wij denken. Er is veel aan de hand. BPOC, Reiner Fuellmich, Viruswaarheid. Dus van alle kanten wordt de waarheid in het vaandel geholpen.
Ik ben heel blij dat the point of no return is begonnen. Ik merk echter wel aan mezelf dat ik tegelijkertijd heel veel euforie en energie heb en van de andere kant heel energieloos ben. Alsof het me nu opeens niet snel genoeg gaat. Raar he. Het is het laatste loodje wat in het zicht aan het komen is en dat is vaak zwaarder dan het gehele proces van te voren.

Dorothé

Dat is het kruis dat wakkeren dragen. Het is niet ons tijdschema, maar van God. De meesten hebben geleerd tijdens de strijd en komen er sterker uit. Nodig! Want ... remnants* hold the line! ✝️
*(kan het niet goed vertalen vanuit bijbelse invalshoek ondanks luisteren naar bards.fm; "zij die overblijven nadat een gemeenschap door rampspoed is getroffen" is beste dat ik ervan kan maken).

Bijna compleet. Alleen lokatie / tijdzone in US ontbreekt nog.
Dan kan je hier rekenen / kennis opdoen:

Grofweg:
US westkust +9u
US Oostkust +6u (New York 10:00 = Amsterdam 16:00)

Paul Harmans:
Update: het wordt of half vier of vier uur, de berichten zijn nogal tegenstrijdig. Als het goed is begint zometeen het symposium van Mike Lindell weer. Nu zijn er de herhalingen van gisteren, die herhalingen zijn er om iedereen ter wereld de info te laten zien zonder daarvoor de gehele nacht op te moeten blijven.

Dat is het kruis dat wakkeren dragen. Het is niet ons tijdschema, maar van God. De meesten hebben geleerd tijdens de strijd en komen er sterker uit. Nodig! Want ... remnants* hold the line! ✝️
*(kan het niet goed vertalen vanuit bijbelse invalshoek ondanks luisteren naar bards.fm; "zij die overblijven nadat een gemeenschap door rampspoed is getroffen" is beste dat ik ervan kan maken).

Remnants hold the line kun je vertalen als: 'het restant houdt de rug recht'.
De bijbelse invalshoek zal waarschijnlijk zijn dat de ware christenen overblijven.

CodeMonkeyZ; In about an hour I will be walking into the lion's den.
Dit schreef hij 16:38 uur.

En daarna
Today I put on the full armor of God and take my stand against the rulers, against the authorities, against the powers of this dark world and against the spiritual forces of evil in the heavenly realms.

I better not miss.

Dorothé

Loopt allemaal niet Zo lekker....
CMZ via TG:
Technical difficulties. I couldnt communicate, we are switching to a different software.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan