The Great Awakening

Man heeft een punt (cojona)crisis is er niet voor de rijken.

Vandaar feestje Oboema, of al dat andere gajes.

Zolang de slaven niet wakker worden gebeurd er niets

CodeMonkeyZ schrijft
Mike Lindell’s Cyber Symposium is over the target.
Stay safe out there.

Ik kan het niet precies duiden wat hij daarmee bedoeld.
Mike Lindell's Cyber Symposium is over het doel.
Blijf veilig daarbuiten.

Wordt daarmee bedoeld dat alles gezegd is wat ze hadden willen zeggen en dat hiermee alle waarheid naar buiten is gekomen en dat het daarom gevaarlijk voor ons wordt? De Deep State zal terug vechten. Ik weet echter niet of ik het juist zie.
Dorothé

Zijn er echt hagedissen die dit geloven🤣
Ja die zijn er qanon is ook heel gevaarlijk een links verzinsel zoals alle linkse sprookjes,
Maar het geeft weer dat er toch dingen staan te gebeuren als ze dit weer boven halen qanon 🤣🤣🤣🤣 die vent zal wel gelijk hebben zijn vrouw is serpent hij Lizard, verder zal het stuk wel van de New York Times of Washington post komen, die zijn in de eerste leugen niet gestikt

Binnenkort kunnen we dit ook in Nederland verwachten. Corona staat niet voor niks op de A-lijst van infectieziekten.

Via TG, team Trump:
[Doorgestuurd van Team Trump]
[ Foto ]
BREAKING NEWS!!! REPOST LIKE CRAZY.

From the Cyber Symposium analysis of two Dominion servers from Mesa County, they just discovered a batch file on both servers - dated 10/19/2020 (right before the election) - that REMOVES SECURITY RESTRICTIONS FROM SQL SERVER - enabling ANYONE to manipulate the vote totals!!!!!!!!!!!!!!

When this was found, the cyber expert onstage said, “If I were Dominion, I’d be pissing in my pants right now. This is exactly why they didn’t want us to see this.”

PLEASE REPOST. THE MAINSTREAM MEDIA WILL FIGHT LIKE HELL TO KEEP THIS INFORMATION FROM GETTING OUT. IT MUST BE A GRASSROOTS EFFORT!

................................................
Join us here ➣ @TeamTrumpOfficial

Paul Harmans:
Ik heb gisteravond live zitten kijken naar de presentatie van professor David Clements en ik was onder de indruk. Blijkbaar waren meer mensen dat en vanmorgen vond ik al meteen de video van zijn presentatie die het bekijken dus meer dan waard is. Clements maakt hier een vergelijking tussen een drugkartel en de groep politici (en anderen) die de verkiezingsfraude uitvoerden, hoe de werkwijze, de coverup en de begane fouten van beide groepen overeenkomen en die na forensisch onderzoek duidelijk laten zien wie de daders zijn.

To conclude this weeks Cyber Symposium Mike will be going on Flashpoint! You can watch live at 7pm CT on FrankSpeech.com or here: flashpoint.govictory.com
Photo by: Jonathan Williams

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan