The Great Awakening

Er is een camera die permanent de zon filmt. En volgens mij draait de zon ook om de as, dus ik denk dat alle kanten in beeld gebracht zijn.

NASA = Never A Straight Answer. Of ze goed zijn in ruimtevaart weet ik niet. Ze zijn wel expert in cgi-afbeeldingen. Misschien hebben ze een foto van de plek 'where the sun don't shine', ofwel de plek waar Fatje de Jonge zijn prikken kan stoppen.

Dark genome? Occulte kennis moet onthuld worden. 2% ego, 98% collectief bewustzijn. De 98% wordt onderdrukt zodat men het niet ten goede van elkaar en zichzelf kan gebruiken. Het genoom is een gift van de natuur en per definitie licht.

Wetenschap als symptoombestrijding: DNA-modificatie tegen autisme, kanker en suikerziekte in plaats van individuen wijzen op een gezonde leefstijl en zorgen dat milieuvervuiling en genetische vervuiling wordt opgeruimd.

Je krijgt wat je vraagt meneertje Churchill. Iedereen die van mening is dat dit een (oorlogs)held is ... bekijk eerst de film 'Hellstorm' en beslis dan wie de grootste oorlogsmisdadiger is/was: Hitler, J. Stalin, W.Churchill or F. Roosevelt. Geen film voor mensen met gevoelige maag (ongeschikt voor meekijkende jonge kids; extreem schokkende authentieke beelden). Ik zeg: én én én "they should have hanged them all" (=may you all rot in hell !). Voor betere kwaliteit beetje creatief zoeken want verwijderd op YT.S

Wel op Bitchute (meerdere dan onderstaande links)
ENG
DEU
ESP

Weer een mobile telefoon gezombificeerde website waar ik nooit meer kom, waar voorheen goede overzichtelijke informatie wordt teruggebracht tot mini-pulp (ongeschikt voor normale pc browser).

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan