The Great Awakening

Wat veroorzaakt te hoog glutamaat en te laag GABA? Dat zijn gevolgen van iets ... mogelijk veel meer oorzaken dan op mijn lijstje van potentiele oorzaken (oorzaak > gevolg). Mijn probleem is niet of alleen mannen of vrouwen dat krijgen. Mijn probleem is dat ze het allemaal (ws onnodig) krijgen. En ook dat weer een van de honderden aanvalsvectoren op alle mensen / planeet zijn. Weer: oorzaak > gevolg... Oorzaak: degene die ons dat aandoen. Die (IHS, Blackrock, Vanguard, meerdere koningshuizen etc.) moeten kapot. Hartstikke kapot. Onder de grond tot humus kapot. Het is niet aan mij, maar aan God. Maar ik kijk wel even de andere kant op als Hij satanische bloedlijnzuiveringen wil doen. En dat is incl. ons K. Lijkhuis.
Gooi het er maar uit hoor :LOL:(y)

Weer een nieuw Social media platform?

Weer een nieuwe erbij, is er soms geld te verdienen met free speech.
Ik vond fakebook en kwetter al te veel dus al het nieuwe laat in dan in deze gevallen wel rechts liggen, als ze iets van me willen weten bellen ze maar ff

Mik

Mike
Wat is er nou precies aan de hand daar in Afghanistan? Snap het niet zo goed.

Zoals altijd dient het meerdere doelen:

De val van Kaboel wordt getimed met het uitkomen van het rapport van de forensic audit in Arizona om de aandacht daarvan af te leiden.

Biden heeft de terugtrekking van Amerikaanse troepen verlengd van de datum van Trump (1 mei) naar 11 september. Een totale provocatie. die datum. Het zal niet lukken om bijtijds alle Amerikanen daar weg te krijgen. Hierdoor ontstaat weer een 'crisis', die internationaal door de NAVO (eigenlijk een Europese verdedigingsorganisatie, maar never mind) zal worden gesteund door de 'bondgenoten'. Hoppa, weer de vlam in de pan en weer een intenationaal conflict erbij met verkwisting van talloze mensenlevens in een oorlog overzees waar men niets te zoeken heeft. De Taliban wordt de nieuwe ISIS. Misschien dat ook Hezbollah in Libanon geactiveerd wordt en Hamas in de Palestijnse gebieden, wie weet wat ze van plan zijn.

Mike

Ik was er nog 1 vergeten: hordes 'vluchtelingen' uit Afghanistan die door het westen moeten worden opgevangen. Uiteraard allemaal jonge mannen, die later dan de hele boerenfamilie kunnen laten overkomen, want 'gezinshereniging'. Ik hoorde laatst op de radio dat iemand van de PVV (!) al aan het roeptoeteren was dat dit wel legitieme vluchtelingen zijn en dat NL ze moet gaan opvangen. Controlled opp, die PVV.

Mike

Ik was er nog 1 vergeten: hordes 'vluchtelingen' uit Afghanistan die door het westen moeten worden opgevangen. Uiteraard allemaal jonge mannen, die later dan de hele boerenfamilie kunnen laten overkomen, want 'gezinshereniging'. Ik hoorde laatst op de radio dat iemand van de PVV (!) al aan het roeptoeteren was dat dit wel legitieme vluchtelingen zijn en dat NL ze moet gaan opvangen. Controlled opp, die PVV.

Mike

Dat zijn toch moslim "vluchtelingen". Waarom is het in dit geval wel goed volgens de PVV?
Over Wilders: eens een VVD'er, altijd een VVD'er. Je kan een mens wel uit de VVD halen, maar de VVD niet uit een mens. Dat was ook te zien met Van Haga.

Volgens deze PVV'er legitiem, omdat de Taliban wordt gezien als de boeman en ook daar onschuldige slachtoffers maakt onder de bevolking. Zo bezien zijn straks Palestijnen onder het juk van Hamas en Libanezen onder het juk van Hezbollah ook 'vluchtelingen'. En hun hele boerenfamilie natuurlijk.

Mike

Zoals altijd dient het meerdere doelen:

De val van Kaboel wordt getimed met het uitkomen van het rapport van de forensic audit in Arizona om de aandacht daarvan af te leiden.

Biden heeft de terugtrekking van Amerikaanse troepen verlengd van de datum van Trump (1 mei) naar 11 september. Een totale provocatie. die datum. Het zal niet lukken om bijtijds alle Amerikanen daar weg te krijgen. Hierdoor ontstaat weer een 'crisis', die internationaal door de NAVO (eigenlijk een Europese verdedigingsorganisatie, maar never mind) zal worden gesteund door de 'bondgenoten'. Hoppa, weer de vlam in de pan en weer een intenationaal conflict erbij met verkwisting van talloze mensenlevens in een oorlog overzees waar men niets te zoeken heeft. De Taliban wordt de nieuwe ISIS. Misschien dat ook Hezbollah in Libanon geactiveerd wordt en Hamas in de Palestijnse gebieden, wie weet wat ze van plan zijn.

Mike
Gaat dat lukken? Natuurlijk is dit afleiden van de belangrijke uitkomst van de fraude. Hopen we dat deze story niet weer roet in het eten gaat gooien.

Dorothé

Even heel wat anders.. wie heeft wel eens een Camino ( pelgrimstocht ) naar Santiago de Compostela gelopen? Is nog steeds een droom van mij om die ooit een keer te doen!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan