The Great Awakening

Heerlijke chocoprins!

Vaak even heerlijke lachen met deze lieverd! Ja hyper en dat kan soms zooooo heerlijk zijn. Ik word megablij van Jay.

Nou, ik vind hem ook positief en hij brengt de goede boodschap met humor, maar ik kan ook niet tegen dat drukke gedoe

Hij zal wel aanslaan bij vrouwen omdat die zelf ook ADHD hebben.

Mike
Wellicht is er sprake van herkenning voor de ADHD vrouw.
Wellicht ook van een hormonenverhaal.
Mensen vinden het niet leuk als de andere sexe iemand waardeert om kwaliteiten die ze zelf niet hebben.

Nu dan de vraag, wat is de oorzaak van ADHD?
[Wat mijns inziens maar weer het zoveelste nietszeggende etiket en narratief is uit de hoek van de regulier 'zorg.]
Veel jongens / mannen krijgen hetzelfde label overigens.

Net even gekeken. Geen methylphenidate bij tante Ali te koop (beter bekend als Ritalin).

Oorzaak adhd (over 15 jaar 100% van geboren 'm' en 5 jaar later 100% van 'v') volgens definitie DSM-V dan (=nog meer pillen voorschrijven) .... gmo, chemtrails met zware metalen (aluminium, barium, strontium, ...) en andere troep, bigpharma medicijnen, slecht vreten wellicht ook (pesticiden), vaccinaties vaccinaties vaccinaties (pre-c19 troep)... en misschien sneuf wit Hugo-poeder, liters koffie, ...

Net even gekeken. Geen methylphenidate bij tante Ali te koop (beter bekend als Ritalin).

Oorzaak adhd (over 15 jaar 100% van geboren 'm' en 5 jaar later 100% van 'v') volgens definitie DSM-V dan (=nog meer pillen voorschrijven) .... gmo, chemtrails met zware metalen (aluminium, barium, strontium, ...) en andere troep, bigpharma medicijnen, slecht vreten wellicht ook (pesticiden), vaccinaties vaccinaties vaccinaties (pre-c19 troep)... en misschien sneuf wit Hugo-poeder, liters koffie, ...
In dat verhaal hebben niet alleen vrouwen [kans op] ADHD.

Volgens mijn info ontstaat ADHD door een te hoog glutamaat en te laag GABA.

Maar ook hier hebben niet alleen vrouwen patent op.

In dat verhaal hebben niet alleen vrouwen [kans op] ADHD.
Volgens mijn info ontstaat ADHD door een te hoog glutamaat en te laag GABA.
Wat veroorzaakt te hoog glutamaat en te laag GABA? Dat zijn gevolgen van iets ... mogelijk veel meer oorzaken dan op mijn lijstje van potentiele oorzaken (oorzaak > gevolg). Mijn probleem is niet of alleen mannen of vrouwen dat krijgen. Mijn probleem is dat ze het allemaal (ws onnodig) krijgen. En ook dat weer een van de honderden aanvalsvectoren op alle mensen / planeet zijn. Weer: oorzaak > gevolg... Oorzaak: degene die ons dat aandoen. Die (IHS, Blackrock, Vanguard, meerdere koningshuizen etc.) moeten kapot. Hartstikke kapot. Onder de grond tot humus kapot. Het is niet aan mij, maar aan God. Maar ik kijk wel even de andere kant op als Hij satanische bloedlijnzuiveringen wil doen. En dat is incl. ons K. Lijkhuis.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan