Ja, heb ik zeker ook al bedachtHebben jullie al gedacht aan alle kinderen die wees worden omdat hun ouders zo dapper waren om hun mouwen op te stropen? Ik heb straks een huis vol met neefjes, nichtjes en buurtkindjes om voor te zorgen.
Joost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, heb ik zeker ook al bedachtHebben jullie al gedacht aan alle kinderen die wees worden omdat hun ouders zo dapper waren om hun mouwen op te stropen? Ik heb straks een huis vol met neefjes, nichtjes en buurtkindjes om voor te zorgen.
Joost
Ja aan gedacht en maakt me vreselijk triest. Wees er inderdaad op voorbereid.Hebben jullie al gedacht aan alle kinderen die wees worden omdat hun ouders zo dapper waren om hun mouwen op te stropen? Ik heb straks een huis vol met neefjes, nichtjes en buurtkindjes om voor te zorgen.
Joost
Had ik nog niet aan gedacht.Hebben jullie al gedacht aan alle kinderen die wees worden omdat hun ouders zo dapper waren om hun mouwen op te stropen? Ik heb straks een huis vol met neefjes, nichtjes en buurtkindjes om voor te zorgen.
Joost
Gene Decode! Update & Part 7 of Netherlands Underground Bases. B2T Show Jun 10, 2021
Ja, daar heb ik zeker aan gedacht. Aangezien ik de enige ben in mijn straat die niet is gefuckzineerd en ik in een enorm kinderrijke buurt woon. Geen leuk vooruitzicht. Dat is iets waar ik nog geen oplossing voor weet. Net als de vele huisdieren die overblijven.Hebben jullie al gedacht aan alle kinderen die wees worden omdat hun ouders zo dapper waren om hun mouwen op te stropen? Ik heb straks een huis vol met neefjes, nichtjes en buurtkindjes om voor te zorgen.
Joost