The Great Awakening

Hebben jullie al gedacht aan alle kinderen die wees worden omdat hun ouders zo dapper waren om hun mouwen op te stropen? Ik heb straks een huis vol met neefjes, nichtjes en buurtkindjes om voor te zorgen.

Joost
Ja aan gedacht en maakt me vreselijk triest. Wees er inderdaad op voorbereid.

Dr. Charles Hoffe MD: "het is een vaccin tegen het aanmaken van alle toekomstige placenta's", longziektes, niet kunnen ademen, ophoesten bloed, gezichtsverlamming (Bell's Palsy), herpes zoster reactivation.... depopulatie door onvruchtbaarheid.

Dalende sperm-count is ook al decennia aan de gang.
Ongevaccineerd sperma straks meer waard dan bitcoin?

Hebben jullie al gedacht aan alle kinderen die wees worden omdat hun ouders zo dapper waren om hun mouwen op te stropen? Ik heb straks een huis vol met neefjes, nichtjes en buurtkindjes om voor te zorgen.

Joost
Ja, daar heb ik zeker aan gedacht. Aangezien ik de enige ben in mijn straat die niet is gefuckzineerd en ik in een enorm kinderrijke buurt woon. Geen leuk vooruitzicht. Dat is iets waar ik nog geen oplossing voor weet. Net als de vele huisdieren die overblijven.

CodeMonkeyZ;
Vertaald:
Afghanistan kan wel eens uit het nieuws zijn tegen de tijd dat de resultaten van de Maricopa audits volgende week bekend worden.

Erken de afleidingen, maar concentreer je er niet op.
Onthoud dat de auditresultaten het belangrijkst zijn.

Terwijl zij proberen de volgende valse vlag te vinden om af te leiden, kunnen wij ons afvragen:
Hoeveel landen zullen vallen om de bevolking af te leiden van de auditresultaten?
Is Taiwan de volgende?
Verkiezingsintegriteit is de belangrijkste kwestie van onze tijd.
Veel mensen hebben de handschoen opgepakt, vrienden opgeofferd, relaties opgeofferd, hun broodwinning opgeofferd, bijna alles opgeofferd om tot op de bodem van de waarheid uit te zoeken.
Nu de publicatie van de eerste forensische verkiezingsaudit steeds dichterbij komt, vragen wij u om de mensen die zoveel hebben opgeofferd in uw gebeden te houden.

Hopelijk is deze forensische audit de eerste van vele, en hopelijk worden veel vragen die bij velen leven tot op de bodem uitgezocht.

Dorothé

When a Taliban spokesman is asked about freedom of speech, he points to Facebook's and big tech's censorship of Americans.

America has lost all moral authority to speak on freedom of speech due to a handful of Silicon Valley billionaires supressing the voices of millions.

In 2020, big tech went all in on censoring scientists, medical doctors, and the discussion around COVID-19, as well as, the POTUS and his millions of followers.

With a handful of big tech oligarchs actively controlling the flow of information to billions of users worldwide, freedom of speech is in dire need of a mass exodus towards free-speech platforms such as gab, telegram, and rumble.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan