S
Sailor
Guest
Zijn ze dit verhaal nu aan het spinnen om straks 'boze Trump supporters' de schuld te kunnen geven van de aankomende rellen?
Dat zou heel vlug zijn dus nep ivm datum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn ze dit verhaal nu aan het spinnen om straks 'boze Trump supporters' de schuld te kunnen geven van de aankomende rellen?
Iemand THE WAVE wel eens gezien?
Deze film zouden mensen eens moeten bekijken
O da’s een goede voor m’n vader (die vaccins gewéldig vindt en denktdat Prozac de oplossing voor elke kwaal is)
Gemeld door: Me te Breda
Knal rating: hard Oorzaak: onbekend
Waren meerdere knallen leek wel op een bombardement
Gemeld door: MV te Breda
Knal rating: zeer hard Oorzaak: explosie
Omdat het hele huis trilde moeten het explosies geweest zijn
Hier heb ik het ook over in mijn lezingen. Atheisme = nihilisme = niet leven maar overleven = angst en ego.
Mooi proza weer van Jan inderdaad. Iemand die ik meer dan de moeite waard vind om te volgen.
Dat wordt een probleem als al die geprikten omvallen, maar ook daar komt vanzelf een oplossing voor.Hebben jullie al gedacht aan alle kinderen die wees worden omdat hun ouders zo dapper waren om hun mouwen op te stropen? Ik heb straks een huis vol met neefjes, nichtjes en buurtkindjes om voor te zorgen.
Joost
Zeker, maar het kwam even in me op.Dat wordt een probleem als al die geprikten omvallen, maar ook daar komt vanzelf een oplossing voor.
Eerst de oorlog uit vechten
Ik denk dat deze ouders hun kids ook zsm zullen laten vaxxen als het straks ook voor kids beschikbaar is die injectie. Dan gaan de kindjes vrees ik hun papa en mama achterna of ze worden inderdaad wees mocht er wat anders in die injecties zitten vd kinderen. Dat kan ook nog.Hebben jullie al gedacht aan alle kinderen die wees worden omdat hun ouders zo dapper waren om hun mouwen op te stropen? Ik heb straks een huis vol met neefjes, nichtjes en buurtkindjes om voor te zorgen.
Joost