The Great Awakening

Iemand THE WAVE wel eens gezien?
Deze film zouden mensen eens moeten bekijken

Eerdaags doen. Van bekende gehoord dat er een recentere Duitstalige variant op dit thema bestaat. Ongetwijfeld realistisch ... durch die deutsche Sprache.

'Allo 'Allo .... Von Smallhausen! Gleich antreten und anschauen .. JA?!
SS Obersturmbahngruppenfuhrer Otto Flick sagt es!

The Wave 2008

CodeMonkeyZ
Indicators are pointing to next week as being the tentative publication date of the Maricopa County Audit results.

Dorothé

Hebben jullie al gedacht aan alle kinderen die wees worden omdat hun ouders zo dapper waren om hun mouwen op te stropen? Ik heb straks een huis vol met neefjes, nichtjes en buurtkindjes om voor te zorgen.

Joost

Ze stroopten de mouwen op, niet om te vechten, maar om zich vrijwillig te laten beroven van hun grondrechten en mensenrechten en hun leven in de waagschaal te zetten. Helden! :rolleyes:

Mike

Hebben jullie al gedacht aan alle kinderen die wees worden omdat hun ouders zo dapper waren om hun mouwen op te stropen? Ik heb straks een huis vol met neefjes, nichtjes en buurtkindjes om voor te zorgen.

Joost
Dat wordt een probleem als al die geprikten omvallen, maar ook daar komt vanzelf een oplossing voor.
Eerst de oorlog uit vechten

Joost
Ik denk dat deze ouders hun kids ook zsm zullen laten vaxxen als het straks ook voor kids beschikbaar is die injectie. Dan gaan de kindjes vrees ik hun papa en mama achterna of ze worden inderdaad wees mocht er wat anders in die injecties zitten vd kinderen. Dat kan ook nog.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan