The Great Awakening

Graag bewijs voor slavernij van vrouwen door remonstranten, doopsgezinden en gereformeerden. Komt op mij over als de zoveelste poging om christenen in een (onterecht) kwaad daglicht te zetten, terwijl de aandacht wordt afgeleid van de werkelijke valse en kwaadaardige religie (islam).

Mike
Dit is juist iemand die suggereert dat D666 het geweld tegen vrouwen van de Taliban wel goed zal praten omdat christenen dat ook zouden doen.

Roelof zit in deze in het goeie kamp lijkt me

CodeMonkeyZ;
Vertaald:
Afghanistan kan wel eens uit het nieuws zijn tegen de tijd dat de resultaten van de Maricopa audits volgende week bekend worden.

Erken de afleidingen, maar concentreer je er niet op.
Onthoud dat de auditresultaten het belangrijkst zijn.

Terwijl zij proberen de volgende valse vlag te vinden om af te leiden, kunnen wij ons afvragen:
Hoeveel landen zullen vallen om de bevolking af te leiden van de auditresultaten?
Is Taiwan de volgende?
Verkiezingsintegriteit is de belangrijkste kwestie van onze tijd.
Veel mensen hebben de handschoen opgepakt, vrienden opgeofferd, relaties opgeofferd, hun broodwinning opgeofferd, bijna alles opgeofferd om tot op de bodem van de waarheid uit te zoeken.
Nu de publicatie van de eerste forensische verkiezingsaudit steeds dichterbij komt, vragen wij u om de mensen die zoveel hebben opgeofferd in uw gebeden te houden.

Hopelijk is deze forensische audit de eerste van vele, en hopelijk worden veel vragen die bij velen leven tot op de bodem uitgezocht.

Dorothé
Hoe zit het met Hong Kong?

Via TG Paul Harmans:
Wat ging er mis op het Cyber Symposium van Mike Lindell?
Mike legt het allemaal uit in de volgende video en het is heel wat. Het is een video van bijna 2 uur, maar luister eerst naar de eerste 20 minuten of zo en het word je duidelijk dat er heel veel pogingen werden ondernomen om Mike en zijn bewijs in diskrediet te brengen. Ook wordt duidelijk waarom Mike zijn PCAP's niet kon tonen en dat de gevestigde media een zeer kwalijke rol speelde, iets wat we natuurlijk al jaren weten.

Tijd voor Kamala Harris. ?
Wat zou die per uur rekenen..... Ze heeft zich eerder per uur verkocht, als bed speelgoed.

Een ding is zeker als ze die ouwe snol als president neer zetten komt killary uit de kast als vice en breekt de pleuris uit in de VS

Ik vraag me af wat Trump nog zou kunnen doen. En Wil Rusland en China wel een oorlog? Beseffen ze wat het betekent een oorlog te willen of zijn zij nu degene die de boel in toom kunnen en willen houden.
Natuurlijk beseffen ze dat. Of?

Nothing can stop what is coming. Nothing.

Audits are coming.
Durham is coming.
Hunter’s laptop is coming.
Hillary’s emails are coming.
Weiner’s laptop is coming.
Donald J. Trump is coming.
Full DECLAS is coming.

All lies will be revealed, [they] are just trying to get ahead of it.

It wont work.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan