Gespeelde onwetendheid van Willem. Je gaat mij niet vertellen dat hij hier geen weet van had.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat Derek Prince er bij zit, nu net een van de vele valse profetenInspiratie voor de zondagavond met Amazing Polly.
Living under grace, i.p.v. living under the law.
Dit staat in de Bijbel, in de brief van Paulus aan de Romeinen.
Living Under Grace can Stop Totalitarianism
I talk about totalitarianism and how living under grace can help reverse the process in yourself and therefore in the world. To support my work please visit: https://amazingpolly.net/contact-support.php (P.S - I've just updated the website on Nov 27. Please contact me at...www.bitchute.com
Voor degenen met weinig tijd: kijk vanaf minuut 14:00. Living under grace vs. living under the law wordt uitgelegd door dominee Derek Prince.
Jammer dat Polly gespannen is, maar de boodschap is waardevol.
Voor mij is het bekrachtigend om te leven onder een Hoger 'systeem' dan onder dit systeem van stupide (cojona)regels. Ongehoorzaam zijn aan regels, gaat ergens nog steeds over de regels. En kan uitputtend zijn. Een beleving van gehoorzaamheid aan iets Hogers (noem het God) is niet uitputtend, maar geeft alleen maar meer kracht. Dezelfde daden, maar een andere beleving.
Jammer dat hij een valse profeet is. Ik ken hem verder niet.Jammer dat Derek Prince er bij zit, nu net een van de vele valse profeten
Een goeie boodschap van een dwaal leraar is gewoon fout.Jammer dat hij een valse profeet is. Ik ken hem verder niet.
Uiteindelijk gaat het om de boodschap natuurlijk.... maar dan toch liever van een oprechte profeet!
Vlak na 36 minuten gaat het over het kwaad in de mens. Ik roep daarom graag deze post van Fries Foar Frijhiid in herinnering over de leer van Carl Gustav Jung ook in deze rubriek: https://www.fatsforum.nl/threads/the-great-awakening.4113/page-392#post-354554Inspiratie voor de zondagavond met Amazing Polly.
Living under grace, i.p.v. living under the law.
Dit staat in de Bijbel, in de brief van Paulus aan de Romeinen.
Living Under Grace can Stop Totalitarianism
I talk about totalitarianism and how living under grace can help reverse the process in yourself and therefore in the world. To support my work please visit: https://amazingpolly.net/contact-support.php (P.S - I've just updated the website on Nov 27. Please contact me at...www.bitchute.com
Voor degenen met weinig tijd: kijk vanaf minuut 14:00. Living under grace vs. living under the law wordt uitgelegd door dominee Derek Prince.
Jammer dat Polly gespannen is, maar de boodschap is waardevol.
Voor mij is het bekrachtigend om te leven onder een Hoger 'systeem' dan onder dit systeem van stupide (cojona)regels. Ongehoorzaam zijn aan regels, gaat ergens nog steeds over de regels. En kan uitputtend zijn. Een beleving van gehoorzaamheid aan iets Hogers (noem het God) is niet uitputtend, maar geeft alleen maar meer kracht. Dezelfde daden, maar een andere beleving.
Dat snap ik, Sailor. We moeten een andere boodschapper vinden die over deze onderwerpen spreekt. Ik ben totaal nieuw als het om Bijbelteksten gaat, dus weet mijn weg nog niet naar goede bronnen. Jammer ook, dat Polly dit er ook niet uit filtert. Als iemand een goede spreker weet over Bijbelteksten, dan hoor ik het graag.Een goeie boodschap van een dwaal leraar is gewoon fout.
Er zit altijd iets achter, de VS stikt het ervan.
Dus het gaat om de boodschap is altijd de combinatie met de boodschapper.
Ze zal een stukje uit een preek van hem gebruikt hebben, maar dan mis je de dubbele boodschap. Vals is dus altijd fout
Sunrise HoodieDat snap ik, Sailor. We moeten een andere boodschapper vinden die over deze onderwerpen spreekt. Ik ben totaal nieuw als het om Bijbelteksten gaat, dus weet mijn weg nog niet naar goede bronnen. Jammer ook, dat Polly dit er ook niet uit filtert. Als iemand een goede spreker weet over Bijbelteksten, dan hoor ik het graag.
Dankje Fries, ik ga kijken!Sunrise Hoodie
When the Israelites stood on the shore of the Red Sea, there were only two futures for them. They would either die at the hands of Pharaoh's Army or find a way across the Red Sea. They were not going back to Egypt.Pepes live matter on tg
Remember Hillary Clinton was the red line. America was on the verge of being destroyed in 2016 and here we stand again in 2021 seemingly back where we started. Yet we aren't.
The amount of progress we've made in the Great Awakening is far more significant than people think. We've never seen anything like this and here's the kicker: We're just getting started.
You aren't alone. The red pill fields are ripe for harvesting. It's never been easier to show someone the truth about the world than it is now. Babylon is exposed for world to see and you can't put this Awakening back in a box.
Apocalypse literally means unveiling. The world is red pilled and there's no going back.