S
Sailor
Guest
Ja weet ik, in Zuid-Amerika globaal 5 miljoen Noord Spanje 50 tot 100000.Ze zijn na de oorlog gewoon verder gegaan! Weet je hoeveel Nazi's er in Zuid Amerika nog zitten en in Noord Spanje!
O ja bewapend ook nog
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja weet ik, in Zuid-Amerika globaal 5 miljoen Noord Spanje 50 tot 100000.Ze zijn na de oorlog gewoon verder gegaan! Weet je hoeveel Nazi's er in Zuid Amerika nog zitten en in Noord Spanje!
Staat zelfs bij dat het nep is...dit is waarschijnlijk te mooi om waar te zijn:
Dat Antarctica verhaal seuterd maar verder..
Er was een telegram groep waar ik in zat nou joh die leden waren echt koekoek. Die geloven echt in mebeds en trump zou Duitsland hebben bezocht om de eerste medbeds te bekijken. En die medbeds kunnen je weer 20 jaar jonger maken, alle ziektem als je die hebt in je lijf verdwijnen. Sommigen zeiden zelfs dat je nooit meer dood kan gaan. Kijk dat noem ik nou echte wappiesdit is waarschijnlijk te mooi om waar te zijn:
Je bent goed op de hoogteJa weet ik, in Zuid-Amerika globaal 5 miljoen Noord Spanje 50 tot 100000.
O ja bewapend ook nog
Sailor heeft ze bewapend???Je bent goed op de hoogte
Weinig kans op, ik handel niet en onderhandelen met nazi's zeker niet.Sailor heeft ze bewapend???
#dtv
Ik kan je een ding vertellen die zogenaamde ''Nazies'' kan je beter hebben dan die psycho zinonisten, schwab, billgates en zieke 1% elite etc etc etcJa weet ik, in Zuid-Amerika globaal 5 miljoen Noord Spanje 50 tot 100000.
O ja bewapend ook nog
Misschien waren ze wel niet zo slechtIk kan je een ding vertellen die zogenaamde ''Nazies'' kan je beter hebben dan die psycho zinonisten, schwab, billgates en zieke 1% elite etc etc etc
Klopt het is alleen onzin, nazi's hebben we mee te maken nu nazi World order.Misschien waren ze wel niet zo slecht
Kom je veel tegen deze theorie.....
Klopt is ook een satanische bedoeling waar je naar kijktBekijk bijlage 6035
Is het niet juist zo dat schaduw afhankelijk is van licht, in plaats van het tegenovergestelde zoals hier wordt gesuggereerd?
Klopt is ook een satanische bedoeling waar je naar kijkt
Dat durf ik niet te zeggen, ik hou me er niet bezig, maar psychologie en alchemie het alchemie deel welBedoel je dat Jung satanisch is?
Dit zou iedereen moeten zien en afzien.
Geweldig !!!!!!!!!!!!!!!