The Great Awakening

Friar Alexis Bugnolo - Arrest Them!​

Trump calls Biden stupid.

“He is stupid and because they’re stupid and they shouldn’t be in power anyway, but they’re destroying our country and they may ultimately be responsible for destroying the world.”

Precipice.

Mike

So. The Taliban is going to be fighting some terrorists for us according to Trump. Which is why I believe Trump left those weapons there and the gaff and bad optics fell on Biden as it played into the medias narrative.

Which terrorists will they be fighting ?

ISIS?

And what does ISIS stand for ?
Don’t tell me Islamic State of Iraq and Syria. No no.

ISIS had a name BEFORE that.

LAST FOR A REASON

Mike

Ze omschrijft precies ook mijn gevoel en ik denk van velen andere ook hier op het forum. Het is verleidelijk om nu te denken dan ga ik zeggen: I told you so maar op dat moment gaan we dat niet zeggen dat weet ik zeker. Dit werd gedeeld op telegram.

Goedemorgen patriots,

Ik heb echt een hekel aan dat zieke gevoel in de maag dat mijn schapen zullen hebben als ze EINDELIJK de ogen van de panda begrijpen, als ze meelijwekkende foto's ZIEN van niet alleen verloren onschuld, maar ook van kwelling en lijden... als ze geen vliegtuigen ZIEN die de Torens raken & ze ZIEN het kwaadaardige schilderij van W Bush zittend op de grond met papieren vliegtuigjes... wanneer ze Hunters-video's ZIEN, de foto's van kinderen in kooien, e-mails van Hillary & Huma die praten over offers...wanneer ze de jacht partijnen op kinderen zien en de Satanische misbruik en rituelen door Hollywood en politici... wanneer ze begrijpen wat adrenochroom is...wanneer ze het moorddadige complot ZIEN om de kudde uit te dunnen!!!

Rode pillen, schijnbaar gemaakt van de vrucht van de boom van kennis van goed en kwaad, verbrijzelen de geest in scherven van valse troost en laten de enige grove over voor het herstellen van gezond verstand... de weerzinwekkende waarheid begrijpend. Veruit het moeilijkste is rouwen om de dood van alles wat we hebben gekend en dan de moordenaar te omhelzen. Daarna word je weer heel maar tegelijkertijd uitgehold. Nooit hetzelfde

Ik denk dat we het te druk zullen hebben om mensen te helpen de stukjes van hun verbrijzelde illusies op te rapen, en
"ik zei het toch" zou contraproductief zijn
Op dat moment zullen er belangrijkere dingen zijn om voor te zorgen dan "ik zei het toch".
Mensen zullen er kapot van zijn...
Ik wil gewoon helpen.

Onze hart is groter dan onze ego 🤍
Vergeving is een kracht die maar heel weinig mensen begrijpen, maar die toch door iedereen kunnen worden gebruikt. Visie werd gegeven aan die zielen die God geschikt achtte. We zijn sterk genoeg om alleen te staan en toch nederig genoeg om degenen die wegliepen te vergeven.

Fijne nieuwe week allemaal 🌞

Laatst bewerkt:
Don’t think for a second [they] aren’t gonna pull the cord at some point. To my mind, this is comms. This is Space Force telling us they will have our backs when the blackout occurs.

Remember; “Should the lights go out, know that we are in control”.

Now think back to how fast Trump got Space Force up and running and how heavily he pushed it. That was for a reason.

IMG_20220321_231219_048.jpg

Mike

IMG_20220321_231333_017.jpg

☝️☝️☝️He’s right. There’s no covering this up once it breaks. And it’s going to break. You can’t stop it all from going viral. An already weakened Biden administration will not survive all the revelations that are coming. It will disintegrate overnight. He was a candidate 2 years ago when the laptop surfaced. They were able to claim it wasn’t real at the time. THEY WERE JUST FORCED ADMIT THE LAPTOP IS REAL. Understand? They can’t play the Russian disinfo card this time. It’s been taken off the table.

Mike

Guess whose implicated in the Hunter Biden laptop fiasco?

- The illegally installed "President" of the United States.
- The compromised intel agencies who chose not to act.
- The treasonous politicians who helped cover it up.
- The corrupt MSM who KNOWINGLY parroted lie after lie.

Sounds like a devastating 4 punch combo.

And the knockout blow?

Normies FINALLY get a taste of how sick and twisted these people are.

LET IT RAIN.

Mike

Ze omschrijft precies ook mijn gevoel en ik denk van velen andere ook hier op het forum. Het is verleidelijk om nu te denken dan ga ik zeggen: I told you so maar op dat moment gaan we dat niet zeggen dat weet ik zeker. Dit werd gedeeld op telegram.

Goedemorgen patriots,

Ik heb echt een hekel aan dat zieke gevoel in de maag dat mijn schapen zullen hebben als ze EINDELIJK de ogen van de panda begrijpen, als ze meelijwekkende foto's ZIEN van niet alleen verloren onschuld, maar ook van kwelling en lijden... als ze geen vliegtuigen ZIEN die de Torens raken & ze ZIEN het kwaadaardige schilderij van W Bush zittend op de grond met papieren vliegtuigjes... wanneer ze Hunters-video's ZIEN, de foto's van kinderen in kooien, e-mails van Hillary & Huma die praten over offers...wanneer ze de jacht partijnen op kinderen zien en de Satanische misbruik en rituelen door Hollywood en politici... wanneer ze begrijpen wat adrenochroom is...wanneer ze het moorddadige complot ZIEN om de kudde uit te dunnen!!!

Rode pillen, schijnbaar gemaakt van de vrucht van de boom van kennis van goed en kwaad, verbrijzelen de geest in scherven van valse troost en laten de enige grove over voor het herstellen van gezond verstand... de weerzinwekkende waarheid begrijpend. Veruit het moeilijkste is rouwen om de dood van alles wat we hebben gekend en dan de moordenaar te omhelzen. Daarna word je weer heel maar tegelijkertijd uitgehold. Nooit hetzelfde

Ik denk dat we het te druk zullen hebben om mensen te helpen de stukjes van hun verbrijzelde illusies op te rapen, en
"ik zei het toch" zou contraproductief zijn
Op dat moment zullen er belangrijkere dingen zijn om voor te zorgen dan "ik zei het toch".
Mensen zullen er kapot van zijn...
Ik wil gewoon helpen.

Onze hart is groter dan onze ego 🤍
Vergeving is een kracht die maar heel weinig mensen begrijpen, maar die toch door iedereen kunnen worden gebruikt. Visie werd gegeven aan die zielen die God geschikt achtte. We zijn sterk genoeg om alleen te staan en toch nederig genoeg om degenen die wegliepen te vergeven.

Fijne nieuwe week allemaal 🌞

Aan de andere kant moeten wij dat gevoel van jarenlange frustratie ook benoemen, niet in de vorm van I told you so, maar je mag het er best over hebben als; "Begrijp je mijn frustratie, ....

Uit het artikel van gisteren

Ik kreeg gisteren een tiktak video toegestuurd met de vraag aan een groep; “Wat weegt een glas water?” Verschillende mensen dachten het te weten. Het antwoord was; “Het maakt niet uit, hoe langer men het glas vasthoudt hoe zwaarder het zal worden en na vele uren zal men er een dood aanvoelende arm aan overhouden. Zorg dus dat je het glas wegzet”.

Communication blackout coming:

IMG_20220322_092006_307.jpg

they gonna try and shut the net down. I bet this is why Starlink and/or space force exists. We will be back up in no time

Mike

He left it on purpose.

I think decades of abuse by his father, several forms of abuse, tormented, corrupted, and damaged Hunter severely. These abuses drove Hunter into the lifestyle he has lead.

He then repeated the sins of his father on others.

He was trapped in the lifestyle of corruption by his father, and uncle, and his escapism became drug addiction and debauchery. Those things offered temporary relief/escape, but also brought guilt and further destruction upon him.

As he saw his business partners getting indicted, convicted, and disappearing, and as he got notices that he had been named in a criminal case, and he and his uncle were subjects of a federal probe, he realized his choices were very limited and none were “good”. For him anyway.

And in those moments of despair and brokeness, he was approached by authorities, perhaps offered a path, perhaps simply shown the logical conclusion of the one he was already on, and he agreed to compile and turn over evidence that would blow up his family’s crime syndicate.

The Laptop From Hell.

Already arrested.

Mike

Peter Schweizer says The NY Times article that acknowledged the laptop from hell is real, was simply “CYA Journalism” - Cover. Your. Ass.

“This article came out because Team Biden is extremely worried that Hunter is in fact going to be indicted… they are clearly concerned…

This is not a Hunter Biden story. This is a Joe & Hunter Biden story.”

Sounds like panic 😎

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug