Ze omschrijft precies ook mijn gevoel en ik denk van velen andere ook hier op het forum. Het is verleidelijk om nu te denken dan ga ik zeggen: I told you so maar op dat moment gaan we dat niet zeggen dat weet ik zeker. Dit werd gedeeld op telegram.
Goedemorgen patriots,
Ik heb echt een hekel aan dat zieke gevoel in de maag dat mijn schapen zullen hebben als ze EINDELIJK de ogen van de panda begrijpen, als ze meelijwekkende foto's ZIEN van niet alleen verloren onschuld, maar ook van kwelling en lijden... als ze geen vliegtuigen ZIEN die de Torens raken & ze ZIEN het kwaadaardige schilderij van W Bush zittend op de grond met papieren vliegtuigjes... wanneer ze Hunters-video's ZIEN, de foto's van kinderen in kooien, e-mails van Hillary & Huma die praten over offers...wanneer ze de jacht partijnen op kinderen zien en de Satanische misbruik en rituelen door Hollywood en politici... wanneer ze begrijpen wat adrenochroom is...wanneer ze het moorddadige complot ZIEN om de kudde uit te dunnen!!!
Rode pillen, schijnbaar gemaakt van de vrucht van de boom van kennis van goed en kwaad, verbrijzelen de geest in scherven van valse troost en laten de enige grove over voor het herstellen van gezond verstand... de weerzinwekkende waarheid begrijpend. Veruit het moeilijkste is rouwen om de dood van alles wat we hebben gekend en dan de moordenaar te omhelzen. Daarna word je weer heel maar tegelijkertijd uitgehold. Nooit hetzelfde
Ik denk dat we het te druk zullen hebben om mensen te helpen de stukjes van hun verbrijzelde illusies op te rapen, en
"ik zei het toch" zou contraproductief zijn
Op dat moment zullen er belangrijkere dingen zijn om voor te zorgen dan "ik zei het toch".
Mensen zullen er kapot van zijn...
Ik wil gewoon helpen.
Onze hart is groter dan onze ego
Vergeving is een kracht die maar heel weinig mensen begrijpen, maar die toch door iedereen kunnen worden gebruikt. Visie werd gegeven aan die zielen die God geschikt achtte. We zijn sterk genoeg om alleen te staan en toch nederig genoeg om degenen die wegliepen te vergeven.
Fijne nieuwe week allemaal