The Great Awakening

Toszhqc0xd6ya2njcckewu04v6b79im3l.jpg

Mike

Je ziet hier ook dat politici steeds meer eieren voor hun geld beginnen te kiezen. Ze nemen een stap terug, veranderen snel hun status op sociale media en ik verwacht binnenkort ook mysterieuze verdwijningen ...

Wat Tizz aanhaalt lijkt me een serieus probleem. Iedereen kan met photoshop en een paar klikjes zo'n logo maken, zoals ook iedereen met wat fantasie een verhaaltje (lees 'nieuws') kan verzinnen en dat binnen 5 minuten de wereld in slingeren.

In beide kampen leven mensen in een eigen, volledig tegenovergestelde realiteit en iedereen deelt wat hij/zij voor waar acht.

Ik wacht het maar rustig af. Maar wanneer is de verwachting dat Trump zijn eerste klapper in de rechtszaal gaat maken? Totdusver zijn een hoop zaken afgewezen. En om eerlijk te zijn is mijn indruk dat ook Trump-gelovigen, net zo goed als dat wederzijds is, alle strootjes aangrijpen die in hun straatje passen. Patriots in control? Ik kan er weinig van merken eerlijk gezegd en het aangrijpen van alles dat maar enigszins op corruptie lijkt komt meer over als paniek dan controle.

Ik begrijp het overigens wel en de emoties die hoog oplopen, want de mainstream media.... misselijk makende indoctrinatie en werkelijk geen haar beter. Ziekelijke wereld.

Patriots in control? Ik kan er weinig van merken eerlijk gezegd en het aangrijpen van alles dat maar enigszins op corruptie lijkt komt meer over als paniek dan controle.
Je geeft hiermee een cynische karaktertrek van jezelf bloot, njet de eerste keer trouwens dat ik dit bij je zie. Dave van X22 Report legt het heel goed uit: je kunt niet direct aankloppen bij het Hooggerechtshof, je moet eerst door diverse onderliggende lagen met allerlei 'appeals courts' heen. Deze zijn grotendeels corrupt en dit vormt juist de opmaat naar de weg naar het Hoogerechtshof. Het bewijs dat de patriots hebben verzameld gaat terug naar de verkiezingen van 2016, de midterms van 2018 en het GIGA bedrog van 3 november jl. Geloof wat je wil geloven, maar de patriots zijn wel degelijk in control!

Mike

Het lijkt me niet dat dat een onthulling is, Mike. Dit is hoe ik het ervaar.

Het klopt dat ik me moeilijk laat overtuigen, zeker door twitteraars, youtubers of instanties die geld aan hun 'product' verdienen. Maar dat maakt niet uit, want ik sta wel open voor de ideëen en theoriën alleen moeten die dan wel in een onafhankelijke instantie, zoals een rechtbank, hun weg vinden en gestaafd worden met bewijs en dat is nog niet het geval. Ik geloof dat velen, als zij waarheid/bewijs onder ogen zien dat voorzichzelf spreekt dat niet kunnen verzwijgen. En doen al die rechters dat wel, zitten zij allen mede in het complot en zullen zij dit vroeg of laat niet voor zich kunnen houden.

Het is afwachten. 18 november is nog te vroeg voor conclusies.

Misschien goed dat jij die persoonmijkheidstest eens doet:​
https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstest

Voor mij verklaart dit veel over waarom ik soms in botsing kom met sommige mensen en vooral over hoe we beter met elkaar kunnen leren omgaan. Ik kom wel vaker jouw type tegen en merk dat ik tegen dat cynisme op loop.

Mike

Het is een wisselwerking Mike. Het wordt zeker gevoed door stellige uitspraken als alle regeringsleiders zijn allang opgepakt en dat terwijl Rutte en de Jonge nog gewoon 'in control' zijn. Of Trump wint met een landslide in 50 staten. Q zegt het goed: 'you must show them'.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan