The Great Awakening

Wat te denken van het bordspel: Dominion

'Wie bouwt het mooiste koninkrijk' staat op de doos te lezen.
Het spel is gecreëerd door Donald X Vaccarino en uitgegeven 999 Games.
Doosje even omdraaien: oftewel 666 games!

Het is een wisselwerking Mike. Het wordt zeker gevoed door stellige uitspraken als alle regeringsleiders zijn allang opgepakt en dat terwijl Rutte en de Jonge nog gewoon ‘in control’ zijn. Of Trump wint met een landslide in 50 staten. Q zegt het goed: ‘you must show them’.
Ik ga gelijk krijgen op al deze punten, wacht maar af. You must show them, zeker. Het is alleen niet allemaal direct zichtbaar. We kunnen het iig over 1 ding eens zijn: we moeten afwachten.

Mike

nou noem maar interessant, ik ben volgens test een entertainer en kan me werkelijk in niets vinden wat er gezegd wordt over alle punten. Dus heb denk ik de vragen niet echt begrepen. Heb wel verschillende keren gedacht tijdens het invullen, tja vanuit welk perspectief?

Ha Marijan, ik had dus ook zoiets van heb ik de vragen wel goed begrepen want ik kom uit bij Commander!

Voor mij verklaart dit veel over waarom ik soms in botsing kom met sommige mensen en vooral over hoe we beter met elkaar kunnen leren omgaan. Ik kom wel vaker jouw type tegen en merk dat ik tegen dat cynisme op loop.
@Mike, dan ben ik wel benieuwd met welk(e) type(s) jij soms in botsing komt, en wat je, want volgens mij vind je het analyseren van mensen wel leuk, mij in schat?

Van mijn kant gok ik dat jouw test op een protagonist uit komt?

Ik ben een logicus. En jij?

Ik kom in botsing met:

- emotionele mensen

- cynische mensen

- debatzieke mensen

Mike

Al heb ik ook zeker eigenschappen van andere types welke niet benoemd worden in de omschrijving, stond ik ervan te kijken hoe goed dit met mij overeenkomt ja.

Mike, jij noemt het cynisme maar ik acht het voor nu, voor mijn beleving eerder realisme. Ik hoop oprecht dat jij gelijk krijgt, want ik ben niet opzoek naar mijn gelijk, maar bijvoorbeeld een stelling als dat Trump in 50 staten gaat winnen, vind ik onlogisch. En discusieren heeft weinig zin, want jij hebt zo jouw denkbeelden en ik de mijne. De tijd zal hopelijk uitwijzen hoe de vork in de steel zit. Wat telt is de waarheid.

Misschien handig om eens te kijken naar de andere kant. Heb je de rallys van trump niet gezien? Dat aantal mensen is past niet eens in gelderdome. Deze video gezien van afgelopen weekend voor het Witte Huis? Als die mensen die Trump steunen? Zelfs mensen overgevlogen uit Oa Haïti. Uitleg waarom dit gefilmd is vanuit een hotel omdat ze alleen via WiFi dit vast kunnen leggen op FB? Denk je dat de media echt de waarheid gaat vertellen?

https://www.facebook.com/1851947617/posts/10214421293646785/?d=n

https://www.facebook.com/1851947617/posts/10214421293646785/?d=n

He Binc, ja ik bekijk het van beide kanten en ik ben hier inderdaad van op de hoogte. Erg indrukkend moet ik zeggen en dat onderschrijft het feit dat meer dan 70 miljoen! Amerikanen op Trump gestemd hebben. Nochtans betekent dat niet dat heel Amerika pro-Trump is.

Welk slag volk van Amerika denk je dat niet pro Trump is? Degenen in dienst van de duivel misschien?

Kennen jullie deze knul? Deze video werd gedeeld in een telegram groep. Ik keek even de eerste paar minuten maar voor zover ik hoor steunt hij Q niet maar heeft hier redenen voor blijkbaar;

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=JaTKO5kJGFM

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan