The Great Awakening

Sampjes, ik heb iets meer dan 5 minuten gekeken maar ik denk dat hij niet begrijpt wat Qanon is. Ja, hij heeft gelijk als hij zegt dat het probleem niet opgelost is na de val van de cabal. Maar zoals hij het schetst en doet voorkomen gaat hij ervan uit dat Qanon aanhangers daar wel vanuit gaan. Daar zullen er idd vast een paar van rond lopen ja. Maar volledig de verantwoording uit handen geven? Ik geloof ook niet dat Trump daarvoor staat.

Als je het zo wilt noemen, ja er zijn wel een aantal duivelse bolwerken.

Hoe wil jij het noemen? Duivelse bolwerken klinkt ook wel aannemelijk.

Heb ook de test gedaan en ben ook advocaat!

@Binc: ja heb ook niet verder gekeken. Hij heeft het schijnbaar ook veel over kwantumfysica en matrix etc. Als ik eens tijd heb ga ik eens de hele video beluisteren.
Ik kom echt tijd tekort joh.
Op telegram ging ook een post rond over Trump en Rozenkruisers ofzo en dat hij Trouw zweert aan zonnegod Apollo. Ik dacht meteen: Wat is dit nou weer??

Ik heb het net als jij tekort gezien om daar iets over te kunnen zeggen. Maar kreeg de indruk dat hij niet helemaal door heeft wat Q is. Het klonk mij in de oren als hetzelfde principe die de bijbel hanteert.
Ja, hier ook tijd tekort. Moet mijn prioriteiten echt gaan verschuiven naar andere dingen. Klinkt ook vaag wat je zegt en nooit van gehoord. Zonnegod, is misschien bedoeld als licht ofzo. Geen idee. Eerlijk gezegd, ik volg het allemaal niet meer zo. Teveel info om in te verdiepen en krijg dat allemaal niet geordend. Bovendien moet ik ook mijn prioriteiten verleggen momenteel naar andere dingen. Volg de hoofdpunten en daarmee is het even genoeg. We merken het vanzelf wel als er iets spannends gaat gebeuren. Mocht je eruit zijn wat bedoeld word met zonnegod, ik ben benieuwd. Mijn eerste gedachte, Trump is gewoon het zonnetje in huis 😉

za31u67bhgafhyi8z2548e9vkdrbdy5c.jpg

Mike

@Binc: ja hier the same. Ik zie het allemaal wel, ik krijg het ook niet meer geordend in mijn koppie. Ik zie ineens ook voor mij dan, veel nieuwe info. Ik krijg ook zoveel videos en podcasts doorgestuurd. Als ik die allemaal wil zien en luisteren moet ik 24u per dag doorgaan bij wijze van. Ik had onlangs ook weer even een paar dagen pauze ingelast van al het nieuws. Ik heb het pdf bestand over dat stukje over Trump en Apollo maar krijg dat hier denk ik niet geplaatst.

Een video met Annunaki in de titel ga ik niet eens bekijken.

Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat het betekent. Iets met Aliens misschien?

Er is echt info te over. Ik heb zo bepaalde dingen die ik wel belijk:

- Op 1: het forum en ons Telegram en zondags dotcom.radio

- Telegram van verzet Nederland

- Natuurlijk Jensen

- Kijk graag naar dagelijkse podcast van Sietske Bergsma

- Blue Tiger, Café Weltschmerz, Een oorlog reeds verloren, Nieuwe tijd (Luistereren), LNN, Peter Bierhof

- Lezen: gezond verstand en de andere krant

- Lezen: Ellaster

- Ja, en dan ben ik dus wel even bezig met dat allemaal en als er dan nog iets heel interessants komt, maak ik daar ook nog tijd voor.

Wat in ieder geval gewoon altijd open staat is dus het forum met zijn  telegram en 's avonds Jensen.

En dan val ik van vermoeidheid vanzelf in slaap.

Dorothé

@ssrdam, die hoor ik vaker: nee hoor, ik ben niet cynisch, il ben gewoon realistisch. Ik zeg dan: realisme is wat je realiseert. Vraag jezelf af welk krachtveld je onderdeel van wil uitmaken en voeden. Eerst zien dan geloven = materialistisch = Satan. Eerst geloven dan zien = spiritueel = God.

Mike

Gaaf die persoonlijkheidstest. Ik ben een Campainer, blijkbaar. Klopt wel gewoon wat er staat als ik er zo naar kijk. Precies de moeilijkheden waar ik tegenaanloop, staan daar beschreven, knap.

Maar het is natuurlijk een momentopname, ik denk niet dat ik een campainer was toen ik jong was. Mensen ontwikkelen zich in hun leven en veranderen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan