The Great Awakening

What the Left do not understand is that attacking people like this will only embolden the comedian, content creator ect. Actions like these confirm the content is over the target and pissing off all the right people.

This will also embolden other comedians to step up and take their art back and bring it back to its formal glory. Comedy has been dead for a long time due to political correctness.

Mike

Waarom laten we al dit nieuws allemaal aan de normies zien en hebben steeds discussies? Niet omdat ze moeten gaan demonstreren, niet dat ze alles moeten gaan uitpluizen. Nee, waarom dan wel? Dat ze eens eerlijk in hun hart kijken en zeggen, ze (de overheden) hebben het niet goed gedaan en nu blijkt dat ze daar niet verantwoordelijk voor gesteld willen worden. De mensenrechten zijn opzij gezet en niet voor een noodsituatie, maar voor 2 jaar. Dit wil ik van ze horen, het inzicht dat dit allemaal niet juist was en dat het bewust niet juist was. En bewust wil zeggen dat ze daarmee niet het goede met ons voorhadden. Dit is alles wat ik van de normies wil horen. Er zijn nog zoveel vraagtekens, zoveel onduidelijkheden, zowel van onze als van de andere kant fake-news, maar dat er iets niet in de haak geweest is, mag onderhand wel duidelijk zijn. Alleen al het feit dat er in de EU een wet aangenomen is om niet welgevallig nieuws te censureren en in de VS een ministerie van waarheid. DIE beslissen dus wat waar is. Nog nooit zijn we verder van de vrijheid van meningsuiting geweest dan nu. Vrijheid van meningsuiting behoort tot onze vrijheden. Ook is dit een middel, als de overheid het niet juist voorheeft, om in te grijpen. Dit is nu bij de wet vastgelegd dat ander nieuws niet meer mag. Gelukkig hebben we tegenactiviteiten zoals Musk met Twitter. Maar dit zou niet nodig moeten zijn. In een vrije samenleving zou dit allemaal niet moeten hoeven gebeuren. Zoiets gebeurde wel in de DDR. Mensen die daar naar een bepaalde Tv-zender keken die het vrije westen vertegenwoordigde, kregen grote boetes. We gaan daar naar toe. Nee, ik ben niet negatief, nee de normie hoeft het niet uit te zoeken, maar ieder weldenkend mens ziet dat dit niet juist is.

Dorothé

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de mensen wel mee kunnen gaan in enkele uitspraken zoals dat het virus in een lab gemaakt is en dat het vaccin niet effectief en zelfs schadelijk is. Maar, wat er bij de meeste mensen niet ingaat, is dat dit beleid door de overheden BEWUST zo gemaakt is en dat ze hier BEWUST aan mee gedaan hebben en dat ze dus HET NIET GOED MET ONS VOORHADDEN.
De meeste mensen denken nog steeds dat de overheden alles geprobeerd hebben wat in hun macht lag om voor ons het goede te doen en dat ze ook niet alwetend zijn en dus fouten kunnen maken.
Dat is het allergrootste punt.
De criminaliteit.

Dorothé

Ik denk dat de mensen wel mee kunnen gaan in enkele uitspraken zoals dat het virus in een lab gemaakt is en dat het vaccin niet effectief en zelfs schadelijk is. Maar, wat er bij de meeste mensen niet ingaat, is dat dit beleid door de overheden BEWUST zo gemaakt is en dat ze hier BEWUST aan mee gedaan hebben en dat ze dus HET NIET GOED MET ONS VOORHADDEN.
De meeste mensen denken nog steeds dat de overheden alles geprobeerd hebben wat in hun macht lag om voor ons het goede te doen en dat ze ook niet alwetend zijn en dus fouten kunnen maken.
Dat is het allergrootste punt.
De criminaliteit.

Dorothé

Dorothe ik denk ook steeds meer dat een democratie niet werkt sinds wat ik heb meegemaakt in de afgelopen twee jaar. En nu snap ik pas echt goed wat een oud-Griek (Plato) ook al beweerde in zijn boek ''De Staat'': (''Politeia''): dat een democratie niet werkt. Slechts een klein deel van de samenleving bestaat uit mensen die zich laten leiden door de rede. https://nl.wikipedia.org/wiki/Staat_(Plato)

Laatst bewerkt:
Special Counsel Durham Update -

The court order granting immunity to Fusion GPS's Laura Seago has been unsealed.

And here is the newly unsealed motion to compel Seago's testimony [in the Sussmann case], filed by Durham back in April 2022.

Full doc: https://www.scribd.com/document/572850321/72-Motion-to-Compel-Seago-Testimony
1651757660375.png

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan