It looks like "kill babies" has replaced "support Ukraine" as the "current thing."
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
It looks like "kill babies" has replaced "support Ukraine" as the "current thing."
What the Left do not understand is that attacking people like this will only embolden the comedian, content creator ect. Actions like these confirm the content is over the target and pissing off all the right people.
This will also embolden other comedians to step up and take their art back and bring it back to its formal glory. Comedy has been dead for a long time due to political correctness.
Nee we hebben juist regen nodig! De oogst dreigt te mislukken
En op mijn verjaardag, 10 mei? Ik heb geen tijd om te checken, vandaag mijn eerste optreden in 2 jaar, wish me luck!Vanaf 15 mei zon. Time to end the horror gaat over het beëindigen regen en bewolking.
Vanaf dan alleen maar zon.
Bekijk bijlage 10741
Its taaim toe iet ze bugsDan maken we toch eten met een 3D-printer.
Succes, en vooral veel plezier!En op mijn verjaardag, 10 mei? Ik heb geen tijd om te checken, vandaag mijn eerste optreden in 2 jaar!, wish me luck!
Mike
En op mijn verjaardag, 10 mei? Ik heb geen tijd om te checken, vandaag mijn eerste optreden in 2 jaar, wish me luck!
Mike
Heel veel plezier gewenst. En dat je er na deze 2 jaar dubbel en dwars van gaat genieten.En op mijn verjaardag, 10 mei? Ik heb geen tijd om te checken, vandaag mijn eerste optreden in 2 jaar, wish me luck!
Mike
Ik denk dat de mensen wel mee kunnen gaan in enkele uitspraken zoals dat het virus in een lab gemaakt is en dat het vaccin niet effectief en zelfs schadelijk is. Maar, wat er bij de meeste mensen niet ingaat, is dat dit beleid door de overheden BEWUST zo gemaakt is en dat ze hier BEWUST aan mee gedaan hebben en dat ze dus HET NIET GOED MET ONS VOORHADDEN.
De meeste mensen denken nog steeds dat de overheden alles geprobeerd hebben wat in hun macht lag om voor ons het goede te doen en dat ze ook niet alwetend zijn en dus fouten kunnen maken.
Dat is het allergrootste punt.
De criminaliteit.
Dorothé