The Great Awakening

The Kraken...

Tvs2uillygemjanp2kmek9r3piigycwbr.jpg

Mike

https://www.zerohedge.com/political/leftists-suggest-re-education-camps-firing-squads-banning-talk-radio-deprogram-75-million

Ik ben nu gewoon even aan het filosoferen:

Maria onbevlekt ontvangen, grote moeite om een plaatst te vinden om te overnachten, stal gevonden, Jezus geboren, het licht gekomen, GOD's licht.

Eveneens de winterzonnewende, verandering.

Trump's great awakening/ we the people ontstaan, grote trubbels en ellende en tegenwerking tot en met covid toe, fraude gevonden, The kraken released,  Licht gekomen, GOD's licht.

Waarschijnlijk voor kerstmis.

Dorothé

We weten vanuit de bijbel dat Jezus gekruisigd is. Ze hebben toen het licht onderdrukt.

Maar het is nu een 2e kans. Deze keer definitief licht.

Dorothé

Eerlijk gezegd heb ik weinig zin om met mensen te praten die zowiezo van niks weten - ze volgen de media en roepen maar wat - Eventueel praat ik dan maar liever over hun persoonlijke interesses, zoals hobies, gezondheid enz.
Het doet mezelf geen goed, ik raak mijn eigen rust kwijt en op mijn leeftijd is dat geen goed idee. Verder zoek ik muziek programma,s op op TV zodat ik in een andere "flow" kom.
BBC bv een danswedstrijd, Franse TV op dinsdag een programma over huizen en merk dat ik de sores van de wereld even helemaal kwijt ben. Heerlijk.

Engelse en Duitse zenders en natuurlijk Nederland, niets gehoord over de VS uitzending. Zoals verwacht.

Snap je nu ook waarom hooggeplaatsten bij Dominion hun social media-accounts wissen en zelfs fysiek onderduiken?
Ik zie hem ja.

De Telegraaf schrijft dat advocaat Rudy Giuliani een groot complot ziet bij de verkiezingen. Daarnaast ging het vooral over de donkere druppels die langs zijn gezicht liepen en niet zozeer over de inhoud.

https://www.ninefornews.nl/persconferentie-trump-advocaten-de-meest-schokkende-die-ik-ooit-heb-gezien/

En wat had ik voorspeld?
Ze zullen schrijven dat deze advocaten met 'ongestaafde complottheorien' kwamen en 'de pers schoffeerden'.
Je hoeft daar ook geen genie voor te zijn, is geen raketwetenschap.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan