@Henk, deze tekstquote is van Ben Sorenson en beschrijft wel hoe ik er ook in sta. Heb nooit geloofd in een kerk maar wel in iets dat groter is als ik.
quote uit deze tekst: Gelukkig is de leugen niet het enige wat er is. Ik ben absoluut niet religieus - in feite hebben veel religieuze mensen een hekel aan me omdat ik te authentiek en passioneel ben - maar... ik weet dat ik niet toevallig ben ontstaan.
Sinds de Tweede Wereldoorlog is er een plan uitgewerkt om de mensheid te manipuleren via de media. De beste experts van nazi-Duitsland op het gebied van 'hersenspoeling' zijn naar Amerika gehaald, via Operatie Paperclip. Vanuit Amerika is de strategie begonnen om letterlijk alles wat de mensheid denkt en gelooft systematisch te veranderen. Het doel was om ervoor te zorgen dat de mensheid gecontroleerd kon worden via hun eigen denken.
Vertel ze wat wij willen dat ze geloven, en we zullen volledige controle over ze hebben... zonder dat ze zich daar bewust van zijn.
https://www.stopworldcontrol.com/nl/ontwaken?fbclid=IwAR1GuROhD3JhAFRzdnClZAgMolFzKmhxnIFcLlglOGRtCwl0AbTVI7xlyao