De Durham rechtszaak en wat ervan te verwachten?
Gisteren is Durham aan zijn rechtszaak in Alexandria, Virginia, Amerika, begonnen. Durham heeft onderzoek gedaan naar oa. de valse aantijgingen dat Trump samenwerkte met Rusland/Poetin om in 2016 president te kunnen worden. Meer dan een jaar geleden was er al een rechtszaak waarbij Clinesmith terecht stond voor het illegaal aanpassen van een document, hij ging vrijuit omdat de democraten overal een vinger in de pap hebben. Eerder dit jaar werd de rechtszaak tegen Sussmann gevoerd, geleid door een democratische rechter in (onderdeel van de beerput) Washington DC. En natuurlijk werd hij vrijgesproken.
Nu staat in eerst instantie Danchenko voor de rechter, maar Durham heeft iets van 30 dagvaardingen uitgevaardigd en we weten nog niet welke personen dat zijn die straks onder ede hun getuigenis moeten afleggen.
Maar hieronder twee berichten die ik vertaald heb, het eerste is van ULTRA Pepe Lives Matter en daaronder een vervolg daarop door Just Human.
ULTRA Pepe Lives Matter:
Een geheugensteuntje om je verwachtingen hoopvol te houden, maar wel wat getemperd voor deze Durham rechtszaak.
De kleine spelers zijn voor het ontwaken.
Durham heeft reeds bewezen dat Hillary Clinton heeft betaald voor het volledige Rusland Gate schandaal en daarmee in feite hoogverraad heeft gepleegd, dus zelfs als het niet loopt zoals we vandaag en deze week hopen: de wereld wordt wakker.
Maar uiteindelijk, willen we dat de grote spelers aangepakt worden. Niet de hielenlikkers die bevelen opvolgen.
Blijf kalm en weet dat het leger de enige weg is.
Behoud je hoop en je vertrouwen.
Laat niemand dat van je wegnemen.
Dat is belangrijk.
De val van Babylon hangt niet af van Danchenko’s veroordeling.
God bekommert zich over alles.
Hij hoeft dingen niet te laten gaan zoals wij anons verwachten dat het gehele systeem wordt neergehaald en je weet dat.
Reminder to keep your expectations hopeful but tempered for this Durham trial. The small players are for awakening. Durham has already proven that Clinton paid for the entire Russia Gate scandal and effectively committed treason, so even if this doesn't turn out the way we hope today and this...
t.me
Just Human:
Als Clinesmith de volle straf had gekregen (voor valse verklaringen), dan was dat vijf jaar gevangenisstraf plus een boete, hoeveel had dat voor jou betekend?
Als Sussmann hetzelfde had gekregen, vijf jaar gevangenisstraf plus een boete, hoeveel overwinning zou dat zijn geweest?
Als Danchenko zelfs maar de helft van het maximale vonnis krijgt ~ 12 jaar gevangenisstraf plus boete, zou je dat dan zien als een knock-out voor de Deep State?
De veroordeling van de kleine spelers zou mooi zijn, ik zou het groots vieren, maar het zou niet de algehele ontmanteling van de Deep State en de beerput zijn.
Clinesmithe bereikte een deal omdat hij sprak.
Sussmann’s zaak vernietigde voor altijd het Alfa Bank bedrog, het kreeg Marc Elias, Robby Mook en een aantal andere personen (inclusief FBI agenten) voor een kamer van inbeschuldigingstelling en op de getuigenbank. Mook gaf toe dat Hillary toestemming gaf het bedrog te delen met de corrupte media. We leerden over Joffe (die nog steeds aan een onderzoek wordt onderworpen) en zijn bedrijven, de onderzoekers, het spioneren op de regering van de president (Trump) en we hebben FBI agenten in de getuigenbank waarvan we leerden dat ook zij aan een onderzoek worden onderworpen. Maar meest belangrijk, de Sussmann rechtszaak haalde de advocaat/cliënt privilege-muur neer die deze corrupte personen gedurende decennia hebben gebruikt om hun criminaliteit te verbergen.
De Danchenko zaak zal niet anders zijn. Ik verwacht geen veroordeling, ondanks dat verwacht ik dat Durham zijn zaak succesvol zal bewijzen en een veroordeling zal eisen, en wat ik in de documenten tot nu toe heb gezien, werkt hij aan de verdere ontmanteling van de Deep State, aan het onthullen van de langaanwezige Clinton apparatsjik Chuck Dolan (die een aanbeveling voor onderzoek kreeg), aan de absolute DONDERSLAG dat Danchenko een Confidential Human Source (vertrouwelijke bron) werd (door en voor de FBI) en daarna informatie deelde over Dolan (en anderen) en nu gaat Dolan getuigen TEGEN Danchenko! De Danchenko zaak heeft ons een ECHTE Russische samenzwering gegeven, die tussen Hillary, de democraten, hun PR firma’s, Steele en de in Oekraïne geboren en vermoedelijk een Russische assistent Danchenko, en zijn bron, de Russische, beerput liefhebbende Chuck Dolan.
Dit is Maffia-rechtszaken materiaal. Durham werkt zijn weg omhoog door de juiste personen voor een kamer van inbeschuldigingstelling te krijgen, door het verkrijgen van documenten en door de juiste documenten aan te leveren die hij NODIG heeft in het archiefsysteem van de rechtbank voor de verdere gerechtelijke vervolging van corrupte spelers hogerop.
Het ontmantelen van een crimineel syndicaat kan niet gedaan worden via een enkele rechtszaak. Het vergt vele onderzoeken, vele gevallen, vele rechtszaken. Danchenko is een belangrijke, maar het is slechts één van velen.
If Clinesmith had gotten the full measure of the potential sentence under 18 USC 1001 (False Statements), which would be Five Years Imprisonment plus a fine, how much would that have mattered to you? If Sussmann had gotten the same, five years in prison plus a fine, how much of a win would...
t.me
t.me