Heel interessant ik heb nou geen tijd, maar kom hier nog op terug!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doet me denken aan Dolores Cannon en de three waves of volunteers:
Ha, dan ben je er misschien ook wel eentje. Toen ik dit jaren geleden voor het eerst beluisterde ging er ook een soort schok van herkenning door me heen. Er stonden ooit prachtige audiobestanden ingesproken door ene Brian Scott op YT over de three waves of volunteers. Die zijn helaas verwijderd. Heb ze toen wel gedownload gelukkig.Ik vind dit héél bizarre hoor want ze beschrijft precies mij als persoon Een gezin en partner hebben is ook best wel intens voor me.
ik zeg al heel lang dat ik het gevoel heb dat ik hier niet op deze planeet hoor en liefst weg wil maar niet weet waarheen. Ik weet niet hoe vaak ik dit al heb uitgesproken, heel vaak in elk geval.
Ben ook niet graag onder mensen, vind de meeste mensen ook helemaal niet boeiend.
Haha begrijp er zelf ook weinig van! @fatsnotbad zou hier nog op terugkomen dus ik wacht even af wat hij hierover te vertellen heeft.Ik begrijp er niet zo veel van. Wat wordt er bedoeld met “volunteers”. Dat dit naar het Nederlands vertaald “vrijwilligers” betekent weet ik. Wat is in dit geval een vrijwilliger? Werk je dan onbewust voor iemand?
Is zo iemand dan buitenaards? Ben jij een reptillian @Warrior of light, als je je hier op
Aarde niet thuisvoelt?
Mensen die samenwerken met buitenaardse wezens om de omstandigheden op aarde te verbeteren, maar dat niet herinneren.Ik begrijp er niet zo veel van. Wat wordt er bedoeld met “volunteers”. Dat dit naar het Nederlands vertaald “vrijwilligers” betekent weet ik. Wat is in dit geval een vrijwilliger? Werk je dan onbewust voor iemand?
Is zo iemand dan buitenaards? Ben jij een reptillian @Warrior of light, als je je hier op
Aarde niet thuisvoelt?