The Great Awakening

It's all coming together anons.
Trump told the world in his "2024 announcement" speech that not enough of the masses were awake yet as Zelensky's World War 3 false flag was averted.
Then what happened?
Elon Musk has slowly and ever increasingly amped up the heat on the deep state narrative in front of those sleeping masses.
He's carpet bombing them with red pills about stolen elections, Twitter pedophiles, 1984 censorship of Republicans, and now aiming his sights at the plandemic.
If you don't think it's habbening you need to rethink your outlook on life.
Elon Musk has been gloriously activated.

Mike

This clip of Lara Logan comparing Fauci to Nazi Doctor Mengele is aging like fine wine.

The world will soon learn the truth on an uncensored Twitter. Boom.

Mike

Funny how Ukranian connected deep state players like Vindman are voicing their desire to see Elon Musk stopped as he's exposing the Twitter child abuse crime scene.
Somehow it all connects to Ukraine and even more so the children.
These people are panicking.

Mike

Mike

IMG_20221212_071940_351.jpg
"Fusion Energy" will be sold to the plebes as the latest greatest way to produce electricity and save the environment/stop climate change. Just look at who's funding Fusion, people like Bill Gates, Bezos, etc...

Meanwhile it's expensive as hell, and STILL CENTRALIZED.

Fusion Energy is the next big sell by the elites, but what they'll never tell you about is cheap, DECENTRALIZED energy like zero-point systems.

Zero-point energy should be our future, not this.

Mike

Ik vind dit héél bizarre hoor want ze beschrijft precies mij als persoon 😳 Een gezin en partner hebben is ook best wel intens voor me.
ik zeg al heel lang dat ik het gevoel heb dat ik hier niet op deze planeet hoor en liefst weg wil maar niet weet waarheen. Ik weet niet hoe vaak ik dit al heb uitgesproken, heel vaak in elk geval.

Ben ook niet graag onder mensen, vind de meeste mensen ook helemaal niet boeiend.
Ik had beloofd hier nog op terug te komen, maar heb nu pas tijd.

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik nog niet zo heel lang geleden hier zeer afwijzend tegenover had gestaan. Dankzij de spirituele groei die ik dankzij het 12-stappenplan van AA heb mogen doormaken ben ik echter anders gaan aankijken naar alles wat op mijn pad komt, zeker als dit meermaals het geval is in korte tijd.

Ik was in de oude Twitter-tijd altijd al een groot fan van vDarkness Falls. Zijn account werd eerder afgesloten dan de mijne en ik heb dit als een groot gemis ervaren. Alle anons overkwam uiteindelijk hetzelfde en het merendeel vluchtte naar Telegram. Ik weet nog hoe blij is was dat vDarkness Falls daar ook een account had en ben hem weer gaan volgen.

Eergisteren kwam een drietal berichten van vDarkness Falls onder mijn aandacht, die op de een of andere manier een snaar bij mij raakten die voorheen niet geraakt zou zijn. Deze berichten heb ik ook geplaatst hier, hier en hier. Vervolgens kwam Medusa met Dolores Cannon en de 3 waves of volunteers. Warrior of Light gaf ook een reactie van herkenning. En dan is er nog deze samenvatting van Dolores Cannon, gepost door Medusa.

Mijn herkenning zit hem in wat Medusa ook al beschrijft: het liefst alleen willen zijn zonder gezelschap of partner, me niet thuisvoelen op deze planeet, geen kinderen willen hebben of willen trouwen (beide bij mij het geval). Mijn rigoreuze afwijzing van dit hele verhaal zou hem vroeger hebben gezeten in dat dergelijke theorieen door hypnosetherapie tot stand zijn gekomen en dat er aliens bij worden gehaald. Ook het idee van 'vrijwilligers' die hun eigen ouders 'kiezen' jeukt bij mij een beetje. Maar het is op mijn pad gekomen en de herkenning is te groot, dus ik moet hier iets mee.

De herkenning zit hem ook in wat ik weet van de Bijbel. De Second Coming of Christ beschrijft iets soortgelijks: Jezus keert terug en neemt enkel hen mee die gered kunnen worden door geloof in hem en in de Vader, terwijl de ongelovigen achter blijven. In het interview op Red Ice met Dolores Cannon noemt de interviewer ook de 'rapture', een soort van massale Hemelvaart. Hoewel dit niet rechtstreeks in de Bijbel staat zijn hier wel talloze verwijzingen naar:

Er is veel discussie of de persoon Jezus echt heeft bestaan of dat hij een mythologische figuur is, een allegorie die een spirituele les verpersoonlijkt. In het verlengde hiervan kan Christus dan ook worden gezien als een bewustzijn. Moet de 'nieuwe aarde' dan ook gezien worden als een letterlijke nieuwe aarde die in een andere dimensie gecreeerd wordt, terwijl zij die het niet snappen achterblijven op de oude aarde, of is dit ook enkel een staat van bewustzijn waarbij verlichting kennelijk uitsluitend is voorbestemd voor hen die onvoorwaardelijk durven te geloven in en vertrouwen op de Schepper?

Denk ook aan Q die spreekt over '4-6% lost forever' en recentelijk over 'ascension'. En ineens denk ik ook te begrijpen waar 'as the world turns' voor staat. Die laatste uitspraak staat misschien wel voor de letterlijke nieuwe aarde of voor een massale bewustzijnsomslag (ascension) op deze aarde zelf! En wat te denken van de 'brave new world' die Q ons belooft? Steeds meer wordt voor mij duidelijk dat het Q-team echt op een goddelijke missie is die 95% van ons in een hogere staat van mens-zijn zal brengen. 'Have faith in humanity'!

Dan het idee van 'vrijwiliigers' en evt. buitenlandse beschavingen. Ik heb hier in de loop der jaren herhaaldelijk naar buiten gebracht dat het m.i. niet gaat om buitenaardsen maar bovenaardsen. Voor mijn gevoel is het om deze aarde te doen en niets anders, want uitsluitend deze planeet is aan Gods hoogste creatie geschonken om onder onze hoede te worden beheerd. Het is echter ook het speelveld van de Duivel. Dit omdat we dus kennelijk vanuit een hogere dimensie uitgezonden worden om alles te vergeten, een groot deel van ons leven maar wat aan te modderen en om uiteindelijk alsnog te herinneren waar we vandaan komen en dit aan anderen over te brengen. Heel herkenbaar dit!

Hoe vrijwillig is deze goddelijke missie van ons uit de tweede golf dan eigenlijk? In plaats van naar de aarde gestuurd worden door hogere buitenaardse beschavingen, zijn wij dan niet gewoon afgezanten van God die een OPDRACHT hebben gekregen waar wij helemaal niets over te vertellen hebben? Niets vrijwillig, gewoon een goddelijke missie! Niks geen buitenaardsen, gewoon God als bevelhebber die spirituele soldaten naar de aarde stuurt om voor eens en voor altijd af te rekenen met het Kwaad! Dit resoneert veel meer met mij.

Ik denk dat als een vrouw als Cannon deze verhalen hoort van haar patienten dit ATHEISTISCHE INTERPRETATIES zijn van seculiere mensen die het bovenaardse verwarren met het buitenaardse. Herinneringen zijn zelden exact, omdat ze worden gekleurd door subjectieve belevingen. Die verwarring van bovenaards met buitenaards is een van de trucs van de Duivel en het is onderdeel gaan uitmaken van onze sociaal-culturele conditionering en programmering. Voor mijm gevoel is onze enige redding als mensheid een terugkeer naar Eden, het herstel van onze directe lijn met God, en daarmee de terugkeer naar het Paradijs.

En volgens mij kan dat gewoon hier op deze aarde en hoeven we helemaal niet een nieuwe planeet te creeren, dat klinkt een beetje als het vluchtgedrag dat we zien bij allerlei parallelle samenlevingsinitiatieven. We zullen het hier met elkaar moeten doen en zo'n 5% zal het nooit begrijpen, niet in de laatste plaats omdat hun DNA onherstelbaar veranderd is door meerdere 'vaccins', zie ook de recente Q-post hierover. Dus ja, zij zullen 'achterblijven' - qua bewustzijn. Als Christus dat hogere bewustzijn vertegenwoordigt, dan hebben de christenen gelijk en moet je eerst hem in je hart sluiten om tot God te komen. Het grappige is, als hij echt heeft bestaan en idd zal terugkeren, dan moet je hem ook in je hart hebben gesloten om tot God te komen. Het maakt dus niet zoveel uit wat je precies gelooft, als je maar wegkomt van dat duivelse atheisme!

En hiermee komen we weer uit bij de kern van wat de 12 stappen ons proberen te leren. Het maakt God niet uit hoe je Hem/Haar/Het ziet, als je maar vervuld raakt van het besef dat God in je leeft en beseft dat door de goddelijke gave van vrije wil ieder van ons de keus heeft om ons eigen godsbeeld te bepalen. De stappen leren ons dat alleen iets GROTERS DAN ONSZELF ons gezond verstand kan doen terugkeren, de bevrijding uit de satanische waanzin waarin we zijn geboren zit hem in GELOOF EN VERTROUWEN, niet in kennis alleen. Dit is de basis van de 'nieuwe wereld', een wereld waarin we begrijpen dat we allemaal met elkaar verbonden zijn (WWG1WGA) en er geen oorlog, strijd en vijandschap meer nodig zal zijn, de leeuw en het lam zullen vredig naast elkaar kunnen bestaan. Ik geloof en vertrouw hierin. Jij ook?

Mike

Laatst bewerkt:
In plaats van naar de aarde gestuurd worden door hogere buitenaardse beschavingen, zijn wij dan niet gewoon afgezanten van God die een OPDRACHT hebben gekregen waar wij helemaal niets over te vertellen hebben?
Ik kan me herinneren dat Doroles Cannon in één van haar lezingen het volgende heeft gezegd:

De volunteers zijn mensen zijn die nog niet eerder op aarde geïncarneerd zijn, het is dus de eerste keer op deze planeet en in een lichaam. Ze komen direct van 'the source'.

Weet niet meer precies welke lezing maar het heeft toen indruk op me gemaakt en het is me altijd bijgebleven....

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan